اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980230369387871

ارائه‌ی جدیدترین نکات آموزشی در سمینارهای موسسه سرا

سمینارهای مهندسی رایگان، خرداد ماه در موسسه سرا برگزار می‌شوند

کد: 13980230369387871

http://bit.ly/2YHLBuX

، تهران , (اخبار رسمی): مهندسان حوزه عمران و معماری و علاقه‌‎مندان به طراحی داخلی می‌توانند در مجموعه سمینارهای تخصصی موسسه سرا شرکت کنند. این سمینارها به صورت رایگان جهت افزایش دانش و آشنایی با موضوعات است.

سمینارهای مهندسی رایگان، خرداد ماه در موسسه سرا برگزار می شود.
سمینارهای مهندسی رایگان

تمام کسانی که علاقه‌مند به کسب در آمد از حوزه معماری داخلی هستند، با شرکت در سمینار آشنایی با معماری داخلی می‌توانند مسیر موفقیت خود را تسهیل کنند

مجموعه سمینارهای تخصصی و کاربردی مهندسی در خرداد ماه سال 98 برگزار می‌شود. سه سمینار آشنایی با آزمون کارشناس رسمی، موفقیت در آزمون محاسبات از زبان دکتر خلوتی و آشنایی با معماری داخلی و آموزش اصول چیدمان مبلمان، که ویژه علاقه مندان به صنعت ساختمان است، برگزار می‌شود.

سمینار آشنایی با آزمون کارشناس رسمی با سخنرانی دکتر خلوتی، پیرامون معرفی شرایط آزمون کارشناس رسمی و بیان نکات و شیوه‌های مهم در دوران آمادگی آزمون است
این سمینار در حالی برای سومین بار در سال 98 برگزار می‌شود که سمینارهای اول و دوم با حداکثر نفرات برگزار شد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

سمینار موفقیت در آزمون محاسبات نیز با سخنرانی دکتر خلوتی از اساتید متخصص و با سابقه در حوزه محاسبات کشور اجرا می‌شود. در این سمینار نکات مهمی از منابع آزمون محاسبات و راهکارهای موفقیت در این آزمون به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

آخرین سمینار، سمینار آشنایی با معماری داخلی و آموزش اصول چیدمان مبلمان است که با سخنرانی مهندس فاضلی راد پیرامون آموزش اصولی طراحی داخلی، روش‌های جذب کافرما، آشنایی با مصالح و ویژگی‌های آن و موضوعات تخصصی و کاربردی طراحی داخلی برگزار می‌شود.

سمینار آشنایی با آزمون کارشناس رسمی، 25 خرداد ساعت 17 الی 19 در دفتر موسسه سرا (تهران، محدوده مترو قلهک) برگزار می‌شود.

سمینار موفقیت در آزمون محاسبات از زبان دکتر خلوتی 27 خرداد، ساعت 17 الی 19 در دفتر موسسه سرا (تهران، محدوده مترو قلهک) برگزار می‌شود.

سمینار آشنایی با معماری داخلی و آموزش اصول چیدمان مبلمان، 30 خرداد ساعت 11 الی 13 دردفتر موسسه سرا (تهران، محدوده مترو قلهک) برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سمینارها می‌توانند به سایت موسسه سرا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش