اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303694111900

چتر برند ایران آماده ارائه خدمات به تمامی کسب و کارهای ایرانی

کد: 139802303694111900

http://bit.ly/2YHOewP

، کرج , (اخبار رسمی): از جمله خدمات چتر برند ایران می‌توان به تحقیقات بازاریابی، عارضه‌یابی و تحلیل بازار (کیفی، کمی) برنامه‌ریزی فعالیت‌ها، نظارت بر اجرای برنامه‌ها، انواع خدمات مشاوره براساس مدل‌های حل مسئله اشاره کرد.

از متخصصین چتر برند ایران مشاوره بگیرید
تلفن و شعار تبلیغاتی و آدرس سایت چتر برند ایران

چتر برند ایران با گردآوری مجموعه‌ای از متخصصین برندینگ، بازاریابی، تبلیغات و فروش که دارای سال‌ها تجربه عملیاتی در بازار ایران است، توانسته آمیزه‌ی کم نظیری از دانش و تجربه را در کنار هم قرار دهد تا بر این اساس بتواند در سه حوزه برندینگ، بازاریابی و فروش با بومی سازی مدل‌های بین المللی علم برندینگ، راه‌کارهای اجرایی را برای سازمان‌ها و شرکت‌های ایران متناسب با محدودیت‌ها و توانایی این سازمان‌ها و با توجه به مختصات بازار شرکت‌ها به وجود آورد و به آنها خدمات مشاوره، تحقیقاتی و برنامه ریزی و نظارت بر اجرا ارائه دهد.

بدون وجود یک برند با بار ارزشی و مفاهیم متناسب هرگز نمی‌توان فعالیت‌های بازاریابی و فروش و حتی تولید و کنترل کیفیت و انبارداری را به گونه‌‌ای خوب و عالی ترتیب داد.

برند، چتری بسیار پر مفهوم (حتی پر احساس) را بر سر تمام فعالیت‌های یک سازمان باز می‌کند تا کارکنان و بویژه مدیران یک سازمان بتوانند در زیر این سایه با روحیه و انگیزه لازم مسئولیت‌ها را انجام دهند.

همین موضوع باعث شده تا علیرغم آنکه دانش بازاریابی، برندینگ را بخشی از فعالیت‌های بازاریابی یک سازمان بداند، اصلی‌ترین و محوری‌ترین فعالیت یک سازمان در نظر گرفته شود که سایر فعالیت‌های آن با الهام از موضوعات برندینگ شکل گرفته و با هم متناسب و هماهنگ شوند.

به بیانی ساده‌تر مفهوم برند و اجزا یک برند است که به کلیه فعالیت‌های سازمان روح و هویت می‌بخشد و به کارکنان سازمان، فرهنگ سازمانی را کارسازی می‌کند و روحیه وانگیزه‌های ذاتی کار را برای آنها معرفی می‌کند.

برند توانایی لازم را جهت ارتباط با مشتریان دارد و روح سازمانی مشتری گرایی را در کالبد سازمان می‌دمد و بدین ترتیب سازمان را بسوی موفقیت‌های مالی و بازار رهنمون می‌کند.

برند هر سازمانی روح نهفته در سازمان است که حتی روابط بین کارکنان سازمان را تنظیم و تفهیم کرده و بر اساس آن، فرهنگ سازمانی شرکت شکل می‌گیرد.

با این تعریف، برند بیش از آنکه یک مفهوم مهندسی شده باشد یک مفهوم بسیار نرم و معنایی است که به کالبد یک سازمان و حتی محصولات آن روح و معنا می‌بخشد و چنان این معنابخشی عمیق و قوی است که موجب می‌شود مصرف کنندگان درک قوی‌تری از تعهدات و هویت برند داشته باشند و نسبت به تعهدات آن واکنش‌های مثبت و یا منفی نشان دهند.

چتر برند ایران تصمیم گرفته تا این تجربیات و دانش را در قالب خدمات مشاوره‌ای و اقدامات اجرایی در اختیار سازمان‌های ایرانی قرار دهد. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به خدمات برندینگ، خدمات بازاریابی، خدمات تحقیقات بازاریابی و خدمات فروش اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چتر برند ایران

چتر برند ایران با گردآوری مجموعه ای از متخصصین برندینگ، بازاریابی ، تبلیغات و فروش که دارای سالها تجربه عملیاتی در بازار ایران (در شرکتهای بزرگ و کوچک ) می باشند، توانسته است آمیزه کم نظیری از دانش و تجربه را در کنار هم قرارداده تا بر این اساس بتواند در سه حوزه برندینگ، بازاریابی و فروش، با بومی سازی مدلهای بین المللی علم برندینگ، راه کارهای اجرایی را برای سازمانها و شرکتهای ایران متناسب با محدودیتها و توانایی این سازمانها و با توجه به مختصات بازار شرکت ها بوجود آورده و بصورت خدمات مشاوره ای ، تحقیقاتی و برنامه ریزی و نظارت بر اجرا در اختیار شرکتها قرار دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار