اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303694811904

تابلوسازی ویونیز سازنده‌ی بزرگترین بیلبوردهای اتوبانی و پل‌های عابر پیاده

کد: 139802303694811904

http://bit.ly/2YCJetr

، (اخبار رسمی): آژانس تبلیغاتی و تابلوسازی ویونیز کار خود را سال 1384 در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی آغاز کرد. این مجموعه با بهره گیری از نیروی‌های مجرب و مکانیزم کاملا حرفه‌ای و تخصصی توانسته به سرعت پیشرفتی چشمگیر در زمینه‌ی تابلوسازی و ساخت تابلوهای روان، تلوزیون‌های شهری و... در استان البرز داشته باشد.

تابلوسازی ویونیز سازنده ی بزرگترین بیلبوردهای اتوبانی و پلهای عابر پیاده
آژانس تابلوسازی و تبلیغاتی ویونیز

آژانس تبلیغاتی و تابلوسازی ویونیز بعد از انجام موفقیت آمیزِ تعداد بسیاری از پروژه‌های تابلوسازی، وارد رسته‌ی مهندسی ساخت تخصصیِ بیلبوردهای درون شهری و اتوبانی با ابعادهای مختلف از 12 مترمربعی تا 600 مترمربعی و همچنین ساخت پل‌های عابر پیاده درون شهری و اتوبانی شده است.

این مجموعه همکاری‌های متعددی با شهرداری و راهداری استان البرز، تهران و قزوین و دیگر استان‌ها داشته و توانسته پروژه‌های عظیمی در این زمینه انجام دهد.

در حال حاضر تیم‌های تخصصی در زمینه‌های خلق و توسعه برند و مدیریت سازمانی، نماسازی، چاپ و بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، عکاسی و تیزر سازی، طراحی وبسایت و ... با این مجموعه همکاری دارند که هر کدام از این تیم‌ها دارای سابقه‌ی اجرایی طولانی هستند. این تیم‌ها آژانس تبلیغاتی و تابلوسازی ویونیز را تکمیل کرد‌ه‌اند.

در حال حاضر آژانس تبلیغاتی و تابلوسازی ویونیز یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های تبلیغاتی در استان البرز است.

همچنین اولین نمایشگاه دائمی تابلوسازی در استان البرز به آدرس، بلوار طالقانی شمالی، برج آرین، طبقه اول، هر روزه ساعت 10 صبح الی 17 بعد از ظهر در خدمت علاقه مندان است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آژانس تابلوسازی ویونیز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تابلوسازی ویونیز

آژانس تبلیغاتی و تابلوسازی ویونیز کار خود را سال 1384 در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی آغاز نمود ، و با بهره گیری از نیروی های مجرب و مکانیزم کاملا حرفه ای و تخصصی توانست بسرعت پیشرفتی چشمگیر در زمینه ی تابلوسازی و ساخت تابلوهای روان ، تلوزیون های شهری و... در استان البرز داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار