اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980230369599620

از گوشی‌های جدید سری Huawei P با حضور اهالی رسانه رونمایی شد

کد: 13980230369599620

http://bit.ly/2HqQp2e

، (اخبار رسمی): هوآوی عصر یکشنبه 29 اردیبهشت ماه طی رویدادی در هتل استقلال تهران از گوشی‌های هوشمند جدید سری P خود رونمایی کرد.

از گوشی‌های جدید سری P    Huaweiبا حضور اهالی رسانه رونمایی شد
از گوشی‌های جدید سری Huawei P با حضور اهالی رسانه رونمایی شد
از گوشی‌های جدید سری P    Huaweiبا حضور اهالی رسانه رونمایی شد
از گوشی‌های جدید سری Huawei P با حضور اهالی رسانه رونمایی شد
از گوشی‌های جدید سری P    Huaweiبا حضور اهالی رسانه رونمایی شد
از گوشی‌های جدید سری Huawei P با حضور اهالی رسانه رونمایی شد

هوآوی عصر یکشنبه 29 اردیبهشت ماه طی رویدادی در هتل استقلال تهران از گوشی‌های هوشمند جدید سری P  خود رونمایی کرد.

در این رویداد که با حضور اهالی رسانه، شرکای تجاری و فعالان شبکه‌های اجتماعی برگزار شد، دو گوشی Pro Huawei P30  وHuawei P30 lite  معرفی شدند.

«بابک فیاض» قائم مقام هوآوی صحبت خود را با اشاره به چگونگی عرضه محصولات خلاقانه و رقابتی توسط هوآوی شروع کرد و در ادامه تمرکز بر بخش تحقیق و توسعه (R&D) و زنجیره تامین را اصلی‌ترین عامل این موضوع دانست. به گفته او به طور خاص محصول Huawei P30 Pro حاصل تکنولوژی‌های نوآورانه‌ای مانند پردازنده Kirin980، هوش مصنوعی، رابط کاربری اختصاصی هوآوی نسخه 9.1 ، دوربین فوق العاده و سایر پلت‌فرم‌ها است.Huawei P30 Pro  و Mate X برنده ۳۱ جایزه بین‌المللی در بالاترین سطح شده‌اند. بابک فیاض در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که هوآوی موفق به فروش بیش از ۲۰۶ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ و تعداد ۱۰۰ میلیون محصولات مختلف مثل تبلت، لپ تاپ، ساعت، PC و... شده‌است. قائم مقام هوآوی آینده صنعت گوشی‌های هوشمند را بر پایه هوش مصنوعی دانست و به این موضوع اشاره کرد که استراتژی هوآوی برای آینده خانه‌های هوشمند از سه لایه متشکل از گوشی، ۸ گجت هوآوی و سایر تجهیزات ساخت شرکت‌های دیگری است که به دو لایه اول متصل می‌شوند، پایه‌ریزی شده است.

در ادامه مراسم «محمدامین ناهید» مدیر مارکتینگ هوآوی، دو محصول جدید هوآوی را برای اهالی رسانه معرفی کرد.  وی با تاکید بر ویژگی‌های قابل توجه Huawei P30 Lite نظیر طراحی زیبا و دوربین سه گانه اصلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قدرتمند، به عنوان اصلی‌ترین شاخصه‌های این گوشی گفت:سری گوشی‌های HUAWEI P از زمان معرفی در حوزه عکاسی با موبایل پیشتاز بودند، گوشی‌های Huawei P30 نیز از همین قاعده پیروی می‌کنند و این توانایی را دارند تا مرزهای عکاسی با موبایل را جا به‌ جا کنند. HUAWEI P30 Pr با تکیه بر نوآوری‌هایی مانندHUAWEI SuperSpectrum Sensor و SuperZoom Lens  توانسته به کاربر شکل تازه‌ای از استفاده با دوربین موبایل را ارائه کند که نه تنها تجربه عکاسی با موبایل را ارتقا داده‌است، بلکه فیلم‌برداری با موبایل را هم به سطح جدیدی می‌رساند. بنابراین دور از ذهن نیست که بگوییم سری گوشی‌های HUAWEI P30 می‌خواهد انتظارات کاربران از عکاسی با موبایل را به سطحی متفاوت ارتقا دهد.

این گوشی هوشمند با وجود قابلیت‌های جذاب و به روز ذکر شده، با قیمتی مناسب و رقابتی که نتیجه واردات این کالا با ارز سامانه نیما است به زودی در بازار عرضه خواهد شد. انتظار می رود این محصولات با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود. پیش فروش این کالا از بامداد ۱ خرداد ماه در کلیه فروشگاه‌های اختصاصی هوآوی در سراسر کشور آغاز خواهد شد. همچنین صفحه اختصاصی هوآوی در سایت دیجی‌کالا با  لینک www.digikala.com/landings/huawei در دسترس است.

Huawei P30 Lite

هوآوی نسخه ساده‌تری از سری گوشی‌های P30 خود را با عنوان HUAWEI P30 Lite برای خاورمیانه و شمال آفریقا معرفی کرده است. این گوشی هوشمند به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از نوع 3D Selfie Superstar مجهز شده و از فناوری AI Beautification استفاده می‌کند تا زیبایی و جذابیت عکس‌های سلفی کاربران را به حداکثر برساند. پشت این گوشی شاهد یک سیستم دوربین سه‌گانه هستیم که پشتیبانی هوش مصنوعی را دارد. این مجموعه از یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی با لنز واید f/1.8، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده‌است.

این گوشی هوشمند از رابط کاربری EMUI 9.0.1 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد تا تجربه کاربری بی‌نقصی ارائه کند. همچنین قطر نمایشگر این گوشی ۶.۱۵ اینچ است و نسبت نمایشگر به بدنه آن به عدد قابل توجه ۸۴.۱ درصد می‌رسد. ارتقای سطح طراحی در گوشی HUAWEI P30 Lite ادامه پیدا کرده است. قسمت بیرونی بدنه این گوشی از جنس شیشه با خمیدگی سه‌بعدی حس مدرنی را برای کاربر ایجاد می‌کند.

این طراحی در کنار نوآوری‌های مهم هوآوی می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده در اختیار کاربر بگذارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]