اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802313697111911

فروشگاه جامع کتاب‌های عمومی و تخصصی

فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو

کد: 139802313697111911

http://bit.ly/2Hy7ure

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه پخش دانشجو، با استفاده از تجربه و توان 15 سال خود اقدام به تاسیس فروشگاه آنلاین کتاب نموده است. در این فروشگاه بیش از 30 دسته بندی مختلف قرار داده شده است و این فروشگاه با بیش از 250 ناشر ممتاز کشور همکاری می‌کند.

فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو
فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو

موسسه پخش دانشجو ، موسسه‌ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه‌ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم‌ترین شهرها و روستاهای کشور برسد.

موسسه پخش دانشجو از سال 83 در تهران شروع به کار کرد و در این مدت توانسته است با برگزاری نمایشگاه‌ها و ارسال کتاب به تمامی نقاط کشور یکی از پخش‌های مهم کشور در فروش کتاب باشد.

در این فروشگاه سعی شده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در بیش از 30 دسته بندی مختلف از جمله، رمان، شعر، مذهبی، سرگرمی، کودک و نوجوان، هنر، روانشناسی و ...  با همکاری بیش از 250 ناشر ممتاز و برتر کشور، تجربه خرید برای مشتریان شیرین‌تر و جذاب‌‌تر باشد.

از امتیازهای ویژه این فروشگاه آنلاین کتاب می‌توان به تخفیف‌های متععد در مناسب‌تهای مختلف و تخفیف همیشگی پنج درصد از هر خرید در خریدهای بعدی مشتریان اشاره کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو به آدرس www.daneshjoobook.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو

موسسه پخش دانشجو ُ موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ُ فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی این وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ُ آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد . امیدواریم فعالیت ما بتواند کمک قابل توجهی به آمار مطالعه کتاب در سطح کشور کند .

اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]