اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802313698311917

ارائه‌ی انواع کالاها در زمینه دکوراسیون داخلی

کد: 139802313698311917

http://bit.ly/2Hvb7hj

، تهران , (اخبار رسمی): شهر کاغذ دیواری ارائه دهنده‌ی انواع کاغذ دیواری‌های رولی ،کاغذ دیواری‌های پوستری سه بعدی ،پارکت لمینت، پرده، موکت، درب‌های ضد سرقت و اتاقی، نقاشی ساختمان و بازسازی، آینه‌های دکوراتیو، سقف‌های پیش ساخته است.

انواع کالاها در زمینه دکوراسیون داخلی با مجموعه آرین آرایه
انواع محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی با مجموعه آرین آرایه یا شهر کاغذ دیواری

مجموعه شهر کاغذ دیواری از سال 1394 در تهران و در زمینه دکوراسیون داخلی تاسیس و مشغول به فعالیت شد. این مجموعه امروزه با داشتن 11 نمایندگی فعال در شهرستان و یک صد عاملیت فروش در شهر و شهرستان‌های ایران و با عرضه انواع محصولات در زمینه دیزاین به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این مجموعه علاوه بر دارا بودن انواع کاغذ دیواری‌های مختلف، خدماتی هم در این زمینه ارائه می‌دهد که از جمله می‌توان به نصب کاغذ دیواری، نقاشی ساختمان، دیزاین، بازدید از محل، مشاوره، بازسازی ساختمان و ... اشاره کرد.

شهر کاغذ دیواری در تلاش است تا تمامی خدمات و محصولات مورد نیاز برای مشتری را در یک فضا و بصورت یکجا با کیفیت بالا و قیمت‌های مصوب تجمیع نماید تا ضمن صرفه جویی در هزینه و زمان امکان خرید آسوده‌ای برای علاقه مندان وجود داشته باشد.

یکی از وجه تمایزات این مجموعه به نسبت سایر همکاران، ارائه خرید غیر حضوری در کنار خرید حضوری برای آن دسته از مشتریانی است که به هر دلیلی امکان مراجعه به شعب تهران و شهرستان‌ها برای آنها امکان پذیر نیست.

کد تخفیف 3 درصدی اخبار رسمی، «akh 113»  برای افرادی است که مایل به خرید از این مجموعه هستند. لازم است افراد هنگام مراجعه برای خرید حضوری و یا غیرحضوری این کد را به مسولان فروش مجموعه ارائه و اعلام کنند که از طرف اخبار رسمی ارجاع داده شده‌اند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شهر کاغذ دیواری مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر کاغذ دیواری

ارائه انواع کاغذ دیواری در مدل‌ها و طرح‌های مختلف

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]