اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802313698911908

فروش آنلاین لوازم جانبی با قیمت مناسب ویژه همکاران

کد: 139802313698911908

http://bit.ly/2MbTkQK

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آریا سیستم، فروشگاه اینترنتی آیتی فروش را با هدف فروش عمده محصولات آیتی به قیمت همکاری به همکاران صنف آیتی و فناوری راه‌ندازی کرد.

فروش آنلاین لوازم جانبی با قیمت مناسب ویژه همکار
فروشگاه آریا سیستم

فروشگاه آریا سیستم که در مجتمع کامپیوتر ولیعصر به صورت فیزیکی کار فروش محصولات آیتی و دیجیتال را انجام می‌دهد، دو فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات آی تی راه‌اندازی کرده است.

فروشگاه اینترنتی آیتی فروش برای فروش عمده محصولات  آیتی با قیمت همکاری به همکاران صنف آیتی و فناوران رایانه و فروشگاه اینترنتی تینوتو نیز برای فروش محصولات به مصرف کنندگان ایرانی در سراسر کشور با قیمت مناسب است.

شرکت آریا سیستم نماینده برتر و اول شرکت توسن سیستم ارائه کننده محصولات تسکو و همچنین نماینده مانیتور و سایر محصولات شرکت مادیران، رپو، لاجیتک و ایفورتک و فراسو است.

از جمله محصولات عمده‌ای که به فروش می‌رسد می‌توان به اسپیکرهای شارژی، ساندبار، کیبورد و ماوس، هدست و هدفون و هندزفری، دسته بازی، انواع کابل و اتصالات کامپیوتر و موبایل و تبلت، انواع پاوربانک، شارژر فندکی و کلگی شارژ، کیس‌های کامپیوتر، کول پد و هولدر موبایل و سایر لوازم جانبی با قیمت بسیار مناسب جهت همکاران صنف آیتی اشاره کرد.

این مجموعه سود کم را با فروش بالا جبران می‌کند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی آیتی فروش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی آیتی فروش

دنیای تکنولوژی با سرعت دارد مرزها و فاصله‌ها را از میان بر می‌دارد و بی‌محابا تمام سیستم‌ها و قوانین تجارت را تغییر می‌دهد. در این میان، فروشگاه‌های اینترنتی باعث کم شدن هزینه‌های فروشگاه‌ها می‌گردد و این کسر هزینه‌ها باعث پایین آمدن قیمت‌ها به نفع مشتریان می‌شود. همچنین در کنار کاهش ترافیک و آلودگی هوا، باعث سرعت و سهولت خرید و پایین آمدن هزینه برای خریداران نیز می‌گردد. بر این اساس شرکت آریا سیستم فروشگاه اینترنتی تینوتو را با نام tinoto.ir برای مصرف کنندگان و همچنین فروشگاه اینترنتی آیتی فروش را با نام itfrosh.ir برای همکاران صنف آیتی راه‌اندازی کرده تا لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و تبلت را به صورت عمده بین همکاران توزیع نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]