اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980301369947871

از نهم خرداد ماه دو دوره حرفه‌ای و تخصصی سرا آغاز می‌شود

شروع دوره‌های آمادگی آزمون‌ کارشناس رسمی و طراحی سازه با نرم افزار ETABS

کد: 13980301369947871

http://bit.ly/2WqOmDv

، تهران , (اخبار رسمی): شروع قطعی دوره‌های کارشناس رسمی و طراحی سازه با نرم افزار ETABS از نهم خرداد ماه است و کسانی که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند برای حضور در این دو دوره حرفه‌ای نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شروع دوره‌های آمادگی آزمون‌ کارشناس رسمی و طراحی سازه با نرم افزار ETABS
دوره آمادگی آزمون کارشناس رسمی و دوره طراحی سازه های فولادی و بتنی در نرم افزار SAFE . ETABS

جدیدترین دوره‌های آموزشی صنعت ساختمان به زودی در موسسه سرا آغاز می‌شوند. دو دوره «آمادگی آزمون کارشناس رسمی» و «طراحی سازه‌های فولادی و بتنی با نرم فزار Safe , ETABS»، از پر مخاطب‌ترین دوره‌های آموزشی سرا هستند.

اولین گروه آموزشی این دوره‌ها در سال 98 به زودی شروع به کار می‌کند. داوطلبانی که تاکنون منتظر شروع قطعی بوده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معرفی دوره آمادگی آزمون کارشناس رسمی

مهندسانی که قصد شرکت در آزمون رقابتی کارشناس رسمی را دارند، می‌توانند با حضور در این دوره ضمن صرفه جویی در زمان مطالعه و افزایش کیفیت مطالعه، از آموزش‌های تخصصی بیش از 10 استاد حرفه‌ای بهره‌مند شوند. آمار قبولی سرا و نظرات بسیاری از شرکت کنندگان دوره‌های پیشین، در سایت این موسسه قابل مشاهده است.

مدت دوره کارشناس رسمی 152 ساعت است که روزهای پنجشنبه (ساعت 13 الی 18) و جمعه (ساعت 9 الی 14) در محل دفتر موسسه سرا (تهران، محدوده مترو قلهک) برگزار می‌شود.

 معرفی دوره طراحی سازه های بتنی و فولادی در نرم افزار SAFE , ETABS

برای یادگیری طراحی و محاسبات سازه، این دوره بهترین فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهد. دکتر مسعود حسین زاده اصل از برترین اساتید محاسبات کشور تدریس این دوره را برعهده دارند.

تمام مباحث طراحی از ابتدایی‌ترین موضوعات، تا حرفه‌ای ترین نکات آموزش داده خواهد شد. در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر سازمان فنی حرفه‌ای اعطا می‌شود که قابل ترجمه در بیش از 150 کشور جهان است.

دوره طراحی سازه‌های فولادی و بتنی با نرم افزار SAFE , ETASB، به مدت 85 ساعت است که روزهای پنجشنبه (ساعت 9 الی 14) و جمعه (ساعت 15 الی 20) در محل دفتر موسسه سرا (تهران، محدوده مترو قلهک) برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام در هر یک از این دوره‌ها می‌توانند به سایت موسسه سرا به آدرس www.OmranSara.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش