اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803013700011608

استارتاپ لاک پست در مسیر ایجاد تجربه‌های جدید پستی

کد: 139803013700011608

http://bit.ly/2YFblIv

، (اخبار رسمی): استارتاپ لاک پست نخستین استارتاپ ایرانی است که سعی دارد با ارائه ترکیبی از راهکارهای نرم افزاری و سخت افزاری به شرکت‌های پستی کشور در جهت بهره‌وری بیشتر و بهبود تجربه مشتریان‌شان کمک کند.

استارتاپ لاک پست در مسیر ایجاد تجربه های جدید پستی
صندوق هوشمند پستی

لاک‌پست قصد دارد هر سال حداقل یک محصول به بازار داخلی و بین‌المللی عرضه کند. این استارتاپ امیدوار است همکاری خوبی را با شرکت‌های فعال صنعت پست کشور آغاز کند تا شرایط برای عرضه محصولات بعدی ایجاد شود

اولین محصول لاک پست با عنوان صندوق‌های هوشمند پستی (Smart Parcel Locker) فعالیت خود را آغاز کرده است. صندوق هوشمند لاک پست به طور کامل توسط تیم لاک پست طراحی و تولید شده است.

این صندوق‌های هوشمند راه حل مناسبی برای دریافت مرسوله بدون نیاز به حضور گیرنده در محل است. گیرنده می‌تواند یکی از لاک پست‌های مستقر در مکان‌های عمومی و یا لاک پست مستقر در محل کار و یا سکونت خود (مدل خصوصی) را به عنوان مقصد انتخاب کند. شرکت پستی همکار در مرحله توزیع مرسوله، آن را در لاک پست انتخابی گیرنده قرار می‌دهد. پس از بارگذاری مرسوله در لاک پست، از طریق پیامک و ایمیل به کاربر پین کد دسترسی و QR کد داده می‌شود تا بتواند در مدت زمان رزرو شده بین 24 الی 48 ساعت آینده مرسوله را تحویل بگیرد.

یکی از منافع اصلی لاک پست نسبت به روش‌های سنتی، تحویل مرسوله در هر ساعت از شبانه‌روز است. بنابراین با توسعه این سرویس در کشور می‌توان انتظار داشت که مرسولات بدون محدودیت زمانی و بدون نگرانی از مرجوع شدن به دست صاحبانشان خواهند رسید.

یکی دیگر از سرویس‌های موجود بر روی صندوق‌های لاک پست، ارسال مرسولات درون شهری و برون شهری است. فقط کافی است فرستنده از طریق رابط کاربری لاک پست، وب اپلیکشن لاک پست و یا از طریق اپلیکیشن شرکت‌های پستی همکار، لاک پست را به عنوان مبدأ پستی خود انتخاب کند و پس از ثبت اطلاعات، یک باکس برای پذیرش مرسوله رزرو خواهد شد. بنابراین دیگر نیازی به حضور فرستنده در دفاتر پستی نیست، فرایند ارسال مرسوله از لاک پست آغاز خواهد شد.

این محصول در دو مدل عمومی و خصوصی به بازار عرضه می‌شود. در مدل خصوصی، ساختمان‌ها، شرکت‌ها، مجتمع‌های تجاری اداری و مسکونی می‌توانند با تهیه این صندوق‌های هوشمند، رفاه کارکنان و ساکنان خود را افزایش داده و رفت و آمدهای ناشی از ارسال و دریافت مرسوله و حتی مسوولیت پذیرش مرسوله توسط لابی‌من یا حراست را به شدت کاهش دهند. سرویس‌های دیگری هم در مدل خصوصی از جمله صندوق امانات و خشکشویی آنلاین روی صندوق‌ها وجود دارد. امکان مدیریت صندوق‌ها از طریق پنل امکان‌پذیر است تا این فرایند با نظم بیشتری انجام شود.

صنعت پست متشکل از حلقه‌های به هم متصل است که باید به تمامی آن‌ها توجه ویژه داشت و سعی در بهبود آن کرد، از اولین لحظه ورود مرسوله به واحد پردازش گرفته تا آخرین گام تحویل کالا که به معنای تحویل مرسوله از پیک به گیرنده است هر چه رابطه یک کاربر با یک شرکت پستی و کوریری نزدیک‌تر باشد و هر چه یک سازمان بتواند شرایط را برای بهبود تجربه مشتری خود فراهم کند مطمئنا می‌تواند به توسعه بازار دست یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لاک پست

لاک پست نخستی استارتاپ فعال در ارائه راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه پستی است و قصد دارد با ارائه این روش های هوشمند به بهره وری بیشتر شرکت های پستی و همچنین در بهبود تجربه مشتریان گام موثری بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | شهر و جامعه