اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803053713611568

استارتاپ هنگی حرکتی برای خلق راهکاری شیرین

حفظ محیط زیست و نوآوری در فروش عسل طبیعی با استارتاپ هنگی بی

کد: 139803053713611568

http://bit.ly/2MpSobo

، سنندج , (اخبار رسمی): هنگی بی استارتاپی در حوزه فروش عسل طبیعی و فراورده‌های عسل است که به صورت تخصصی و خلاقانه تلاش می‌کند عسل طبیعی را در بسته بندی متفاوت و مناسب به مشتریان عرضه کند. در واقع هنگی بی پلت فرمی است که تلاش می‌کند با انتخاب زنبورداران متعهد و حرفه‌ای سهم عسل طبیعی در بازار را افزایش دهد.

استارتاپ هنگی بی به دنبال حفظ محیط زیست و نوآوری در فروش عسل طبیعی
عسل طبیعی هنگی بی

نسل زنبورهای عسل به خاطر بی تعهدی برخی زنبوردارها در خطر انقراض است

برطبق گزارش منتشر شده توسط  موسسه مطالعات آماری دانشکده عالی اقتصادی روسیه، تعداد زنبورها در روسیه طی ده سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است. کارشناسان معتقدند که مرگ زنبورها باعث ناپدید شدن محصولات کشاورزی مهم، از جمله سیب و گوجه فرنگی خواهد شد. همچنین بر اساس اعلام اتحادیه کشاورزی ارگانیک روسیه، اگر این روند ادامه یابد، گونه زنبورها می‌توانند تا سال 2035 ناپدید شود.

کارشناسان معتقدند رفتارهای حریصانه انسان‌ها، استفاده از سموم شیمایی و شکر در فرایند تولید عسل، تخریب محیط زیست و... مهم ترین دلایل به وجود آمدن این معضل است. استارتاپ هنگی بی برای این صنعت راهکارهای خوبی دارد.

به زبان ساده انسان‌ها با رفتارهای اشتباه حیات زنبورهای عسل را به خطر انداخته‌اند و این انقراض برای کره زمین تهدید جدی محسوب می‌شود. موریس مترلینگ در این مورد گفته است: «همین امروز اگر زنبور عسل از بین برود هزاران نوع از گیاهان از بین خواهد رفت و از کجا معلوم که تمدن، از بین نرود.»

عسل به عنوان یکی از ارزشمندترین مواد غذایی اهمیت ویژه‌ای دارد. در واقع علاوه بر عسل، فراورده‌های طبیعی آن مانند گرده گل، بره موم و... در سبد غذایی و دارویی مردم جهان اهمیت ویژه‌ای دارند. گزارش‌ها حاکی از آن است که میزان مصرف سرانه عسل برای هر ایرانی 900 گرم است.

بررسی کاربردهای عسل و فراورده‌های عسل

عسل یکی از قدیمی‌ترین محصولاتی است که توسط انسان مصرف شده و بنابر تجربیات زیستی عسل برای مصارف غذایی، دارویی به شدت پرطرفدار است به همین خاطر است که بقراط در تایید این حرف می‌گوید: «هر دارویی از مواد غذایی درست می‌شود و متعاقب آن هر غذایی نیز جانشین دارو می‌شود، عسل پاسخگوی این دو شرط است.»

علاوه بر این دو مورد عسل طبیعی و سایر فراورده‌های آن به دلایل ماهیت ارزشمند مادی و معنوی که دارد، می‌توان از آن به عنوان یک هدیه ارزشمند استفاده کرد. مخصوصا برای هدایای سازمانی پیشنهادی ویژه محسوب می‌شود. هنگی بی علاوه بر تاکید بر روی موارد غذایی و دارویی عسل و فراورده‌های آن، برای هدایای سازمانی نیز آن را در نظر دارد.

داستان استارتاپ هنگی بی

هنگی بی در مهر ماه 1397 در شتاب دهنده ژرفا متولد شد. فرایند تحقیق و پژوهش در مورد بازار و مشتریان دو ماهی طول کشید و از آذر 97 رسما شروع به کار کرد. در بهمن 97 طی جلسات متعددی که با چند سرمایه گذار خطر پذیر داشت موفق به جذب سرمایه اولیه شد و اسفند ماه اولین فروش آن اتفاق افتاد.

به خاطر رفتارهای اشتباه انسان‌ها و مخصوصا زنبوردارها نسل زنبورها در خطر انقراض است. در بازار عسل تقلبی به وفور یافت می‌شود. هنگی بی در تلاش است سازوکاری ایجاد کند تا مشتریان مطمئن شوند که عسلی که خریداری می‌کنند واقعا طبیعی است.

از طرف دیگر با حمایت از زنبورداران واقعی و ایجاد سازوکار خرید مستقیم دست واسطه‌ها در این صنعت کم می‌شود. در این مسیر هنگی بی با بسته بندی خلاقانه و بهداشتی عسل و فراورده‌های آن محصولی به دست مشتری می‌رساند که شایسته آن است.

عسل هنگی بی کاملا طبیعی است، ساکاروز آن کمتر از یک است و از لحاظ رطوبت و PH در بازار مزیت رقابتی دارد که در کنار بسته بندی خلاقانه ارائه می‌شود. در هنگی می‌توان با داستان زنبورداران متعهدی آشنا شد که به روش‌های ارگانیک و طبیعی زنبورداری می‌کنند و تمام تلاش آنها خلق محصولی طبیعی و سالم است به همین خاطر هنگی بی با اطمینان ضامن کیفیت محصولات هنگی است..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هنگی بی

نسل زنبورهای عسل در به خاطر بی تعهدی بعضی زنبوردارها در خطر انقراض است؛مردم نسبت به زنبوردارها و فروشندگان عسل طبیعی بی اعتماد شده اند و سهم عسل تقلبی در بازار بیشتر شده است این موضوع باعث شده بست بندی و ارزش عسل پایین بیاید. ما پلت فرمی ساخته ایم که زنبورداران متعهد و صادقی که دغدغه محیط زیست دارن را پیدا می کنیم عسل طبیعی و سالم آن ها را در بسته بندی خلاقانه و زیبا قرار می دهیم و ضمانت می کنیم که عسل و سایر فراورده های آن ها در بهترین کیفیت ممکن باشد. تا برای این چالش ها راهکارهای منطقی ارائه کرده باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]