اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804093810511568

مصاحبه رسانه کردپلاس با هم بنیانگذار هنگی بی

بهزاد پیروزی از استارتاپ هنگی بی و رسالت آن می‌گوید

کد: 139804093810511568

http://bit.ly/2LxH4Ic

، سنندج , (اخبار رسمی): بهزاد پیروزی همبنیانگذار استارتاپ هنگی بی در مورد وضعیت هنگی بی، اینده و برنامه‌های آن با رسانه تخصصی استارتاپ و کارافرینی کردپلاس در شماره خرداد ماه سخن گفت. بهزاد پیروزی عنوان کرد که هنگی بی می‌خواهد هم به حفظ محیط زیست کمک کند و هم اعتماد را بین زنبوردارو مشتری ایجاد کند.

بهزاد پیروزی از استارتاپ هنگی بی و رسالتش می گوید.
بهزاد پیروزی از استارتاپ هنگی بی و رسالت آن می‌گوید

 بهزاد پیروزی در پاسخ به این سوال که استارتاپ هنگی بی کی فعالیت خود را اغاز کرده است اعلام کرد که از سال ۹۶ با فعالیت استارتاپی آشنا شده و مدام در این مورد مطالعه کرده است. وی علت این بررسی‌ها را این مورد اعلام کرد که تصمیم نداشته چشم‌بسته وارد این حوزه شود. وی به دلیل خدمت سربازی به مدت دو سال از این فضا دور بوده و فقط توانسته با کتاب‌های کارآفرینی و استارتاپی ارتباط خود را حفظ کند.

وی بعد از خدمت سربازی از طریق برنامه 4PM با کارخانه نوآوری ژرفا آشنا شده و بعد از چند جلسه تصمیم گرفته است به‌صورت عملی وارد فاز اجرا شود. با توجه به پیشینه، ارتباطات و تخصص وی تصمیم گرفته وارد حوزه فروش آنلاین شود که طی اتفاقاتی فروش عسل و فرآورده‌های آن به‌صورت مستقیم به‌عنوان استارتاپ وی انتخاب شده و استارتاپ هنگی بی را شروع کرده است.

به گفته پیروزی استارتاپ  هنگی بی پلت فرم خرید عسل طبیعی و فرآورده‌های عسل به‌صورت مستقیم از خریدار است. عسل در هنگی بی در بسته‌بندی زیبا و در بالاترین کیفیت ممکن به خریدار ارائه می‌شود. همچنین می‌توان با داستان زندگی زنبوردارها آشنا شد. آنها اطمینان دارند که محصولات زنبورداران از اصالت و اعتبار لازم برخوردار است.

این مجموعه از مهر سال ۹۷ مباحث طرح‌ریزی ایده، بررسی رقبا و امکان‌سنجی ایده را شروع کرده و در اوایل خردادماه ۹۸ رسماً شروع به کار کرده است.

وی در مورد چشم‌انداز هنگی بی برای خوانندگان اعلام کرد که تا سال ۲۰۳۵ نسل زنبورهای عسل در معرض انقراض است، طبق معمول آدم‌ها با زیاده‌خواهی نسل زنبورهای عسل را به خطر انداخته آن هم به این دلیل که از مواد شیمیایی استفاده می‌کنند. به زنبورها شکر می‌دهند و… . این مجموعه در تلاش است تا با معرفی زنبوردارهای متعهد و صادق که به‌صورت اصولی و علمی زنبورداری می‌کنند، محصولات آنها را با ارزشمندتر جلوه دهد تا بقیه زنبوردارها را به این رفتار تشویق کند.

همچنین آنها در تلاشند تا سهم عسل طبیعی و سایر فرآورده‌های عسل در سبد خانواده‌ها بیشتر شود و آن‌ها به سمت سبک زندگی سالم حرکت کنند.

پیروزی همچنین در مورد تأمین مالی استارتاپ‌ هنگی بی اعلام کرد که تا اوایل بهمن به‌صورت بوت استرپ و از جیب خود هزینه‌های اولیه را پرداخت کرده‌اند. اوایل بهمن به‌واسطه یکی از دوستان خود با سرمایه‌گذاری خطرپذیر جلساتی برای سرمایه‌گذاری گذاشته و اواخر اسفند مبلغ اولیه را برای شروع کار جذب کرده و به‌وسیله آن هزینه‌هایی مانند بسته‌بندی، نیروی انسانی و…. را تامین کرده‌اند. البته شتاب‌دهنده ژرفا هم قول حمایت‌هایی داده که احتمالاً در خرداد محقق خواهد شد، هنگی بی در تلاش است تا در آینده به روش تأمین مالی جمعی اقدام به جذب سرمایه راند اول کند.

همبنیانگذار استارتاپ هنگی بی در مورد اینکه برای بازاریابی محصولات خود چه برنامه‌ای دارند اعلام کرد که مشتریان آنها بیشتر مدیران سازمان‌ها، کارمندان و خانواده‌هایی هستند که علاوه بر وضعیت و رفاه مالی بالا به سلامت خود اهمیت می‌دهند و یا این‌که با بیماری‌هایی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که به‌وسیله عسل و فرآورده‌های عسل می‌تواند درمان شود. به همین خاطر در مرحله اول از حلقه نزدیکان و آشنایان شروع کرده و حتی قبل از آماده‌سازی سایت از طریق همین روش‌ها تعدادی سفارش اولیه دریافت کرده‌اند؛ هم‌زمان بر روی بازاریابی محتوایی با رویکرد سئو و شبکه‌های اجتماعی فعالیت خود را شروع کرده‌اند و در ادامه هم به روش‌های نوینی مانند کراودفاندینگ بر روی همکاری در فروش تحقیقات اولیه را انجام داده‌‌اند که احتمالاً از این روش هم استفاده می‌‌کنند.

همبنیانگذار استارتاپ هنگی بی در مورد اینکه چه کسانی در این مسیر به آنها کمک کرده‌اند بیان کرد که هم‌تیمی‌های وی بهترین سرمایه و همراهان وی بوده و هستند. اگر این تیم همدل و همراه باشد وابستگی به بیرون کم و کمتر می‌شود و تحمل شرایط راحت‌تر خواهد بود.

پیروزی در مورد فعالیت‌های مورد علاقه خود و اینکه  آینده استارتاپ‌ها را در چه حوزه‌هایی می‌بینید اعلام کرد که رشته‌ی اصلی وی برنامه‌نویسی است و به‌شدت به مباحث ارزهای دیجیتال و تکنولوژی‌های دیجیتال علاقه دارد و معتقد است در آینده استارتاپ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

همبنیانگذار استارتاپ هنگی بی در آخر خطاب به کسانی که می‌خواهند وارد دنیای کارآفرینی و استارتاپی شوند اعلام کرد که دانش عمومی و تخصصی خود را افزایش دهند و تلاش کنند تیم خوبی داشته باشند؛ نه‌تنها برای کارآفرینی برای انجام هر کاری هم‌تیمی‌های خوب نیاز است. وی گفت که باید با برداشتن قدم‌های کوتاه ولی مستمر شروع کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هنگی بی

نسل زنبورهای عسل در به خاطر بی تعهدی بعضی زنبوردارها در خطر انقراض است؛مردم نسبت به زنبوردارها و فروشندگان عسل طبیعی بی اعتماد شده اند و سهم عسل تقلبی در بازار بیشتر شده است این موضوع باعث شده بست بندی و ارزش عسل پایین بیاید. ما پلت فرمی ساخته ایم که زنبورداران متعهد و صادقی که دغدغه محیط زیست دارن را پیدا می کنیم عسل طبیعی و سالم آن ها را در بسته بندی خلاقانه و زیبا قرار می دهیم و ضمانت می کنیم که عسل و سایر فراورده های آن ها در بهترین کیفیت ممکن باشد. تا برای این چالش ها راهکارهای منطقی ارائه کرده باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]