اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803053714311969

به همت شرکت پایکار بنیان طب و مجموعه پیشگام نگار رونمایی شد

انعقاد قرارداد نمایندگی فرامسی بین مجموعه پیشگام نگار و شرکت پایکاربنیان طب

کد: 139803053714311969

http://bit.ly/2MeSClL

، تهران , (اخبار رسمی): طی این قرارداد مجموعه پیشگام نگار به عنوان نماینده فروش و پخش آنلاین محصولات فرامسی ایتالیا برگزیده شد. این قرارداد انحصاری بوده و فقط محصولاتی که از طریق مجموعه پیشگام نگار در فضای مجازی فروش و توزیع شده باشد معتبر خواهد بود.

انعقاد قرارداد نمایندگی فرامسی بین مجموعه پیشگام نگار و شرکت پایکاربنیان طب
انعقاد قرارداد نمایندگی فرامسی بین مجموعه پیشگام نگار و شرکت پایکاربنیان طب

محصولات فرامسی ایتالیا توسط شرکت پایکار بنیان طب وارد شده و از این پس وب سایت پیشگام نگار مجری فروش و پخش این محصولات در فضای مجازی است

به گزارش روابط عمومی پیشگام نگار، این قرارداد با هدف دسترسی سریع و راحت و همچنین معرفی مزایای محصولات فرامسی ایتالیا جهت بهره‌برداری هموطنان منعقد شد. بر اساس این گزارش، محصولات فرامسی ایتالیا توسط شرکت پایکار بنیان طب وارد شده و ازین پس وب سایت پیشگام نگار مجری فروش و پخش این محصولات در فضای مجازی است.

فرامسی با پشتوانه تحقیقات، کیفیت، تجربه، موفق به تولید محصولاتی شده است که انتظارات حرفه‌ای آرایشگران را برآورده می‌سازد. این برند در حوزه محصولات مو در جهان مشهور بوده و علاوه بر محصولات آرایشی محصولات مراقبتی و درمانی بسیار با کیفیتی دارد.

تحقیقات: اصول تحقیقات در شرکت فرامسی بر پایه چهار اصل مواد خام، تکنولوژی، نسل جدید مواد اولیه، ترکیب هنر و صنعت بنا شده است.

کیفیت: کیفیت محصولات فرامسی با کنترل‌های دقیق و مسئولانه بر روی مواد اولیه در هر مرحله از تولید، تضمین شده است.

تجربه: بیش از 70 سال قدمت در تولید محصولات فرامسی به همراه اعتبار و دانش دانشگاه‌های ایتالیا و آمریکا که با شرکت فرامسی همکاری دارند همچنین توجه به مد و ذائقه مصرف کننده سبب تولید محصولات نوآورانه و با کیفیت و مورد نیاز مصرف کننده‌های بین المللی شده است که فروش محصولات فرامسی در بیش از 70 کشور دنیا سندی بر این ادعا است.

فرامسی با فروش بیش از 10 میلیون تویوپ رنگ در سال یکی از پیشتازان این صنعت در ایتالیا است.

پوشش مناسب، سلامت مو، ماندگار طولانی و درخشندگی از ویژگی‌های مهم رنگ موهای فرامسی است که با استفاده از مواد تشکیل دهنده موثر و سالم، فرمول ویژه و متعادل، بدون هیچگونه آسیب به مو، افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید و مشاهده محصولات فرامسی ایتالیا  می‌توانند به سایت پیشگام نگار به آدرس www.PishgamNegar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشگام نگار

پیشگامان تندرستی دریا با احساس عدم وجود محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه مانند محصولات پوست و مو در کشور، پس از تهیه مجوزهای لازم در سال 1385 اقدام به واردات برند FREEMAN و پخش آن به کل کشور نمود. پس از گذشت 8 سال از فعالیت خود با توجه به درخواستهای تعداد قابل توجه ای از هموطنان در خصوص عدم امکان تهیه محصولات در برخی نقاط کشور، وب سایت پیشگام نگار را در سال 1393 با هدف ایجاد امکان تهیه راحتتر محصولات فریمن و دسترسی همه مردم به این محصولات ایجاد نمود. در حال حاضر بسیاری از داروخانه ها، گالریها و وب سایتهای معتبر کشور طرف قرارداد پیشگامان می باشند. با اعتماد و استقبال مردم عزیز از فروشگاه اینترنتی پیشگام نگار، برای رفاه حال مشتریان گرامی محصولات با کیفیت دیگری در حوزه آرایشی بهداشتی را نیز سبد محصولات خود اضافه کردیم. در حال حاضر پیشگام نگار نماینده انحصاری فروش و پخش آنلاین محصولات فرامسی ایتالیا نیز می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی