اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803063715811979

رستوران نصرت استیک هاوس

دسترسی به غذاهای گوشتی در رستوران نصرت استیک هاوس

کد: 139803063715811979

http://bit.ly/2QFwrnw

، تهران , (اخبار رسمی): در سفر به استانبول پیدا کردن یک مکان محبوب که غذاهای گوشتی ارائه دهد سخت است اما با خواندن این مطلب می‌توان به چنین مکانی به راحتی دسترسی داشت. رستوران نصرت استیک هاوس Nusr-Et Steakhouse یکی از مکان‌های محبوب دوستداران استیک در استانبول است.

کجا استیک خوب بخوریم
نصرت استیک

رستوران نصرت استیک هاوس استانبول ترکیه مخصوص علاقه مندان به غذاهای گوشتی و استیک در کلاس جهانی است

رستوران نصرت استیک هاوس Nusr-Et Steakhouse یکی از مکان‌های محبوب دوستداران استیک در استانبول است، اولین شعبه آن در سال 2010 افتتاح شد و بسیار موفق بود.

منو Nusr-Et Steakhouse غذاهای زیادی را با گوشت گاو و گوشت گوسفند ارائه می‌دهد. به راحتی می‌توان گفت که Nusr-Et Steakhouse یک مفهوم کاملا جدید برای استیک با فرهنگ عثمانی و منوی غنی ارائه کرده است.

Nusr-ET با کیفیت گوشت و روش‌های آشپزی آن در میان دیگر روش‌های معمول آشپزی متمایز می‌شود. همان کیفیت در ساخت همبرگر نیز کاربرد دارد. Nusret به لطف هنر خود در پخت و پز و تهیه گوشت به یک کمپین اینترنتی تبدیل شده است.

علاوه بر این رستوران نصرت استیک هاوس به عنوان Salt Bae شناخته شده است. به سبک عثمانی از آب نمک بر روی استیک استفاده می‌شود که این حرکت توسط میلیون‌ها نفر در اینترنت مشاهده شده و Nusret از آن زمان به طور فزاینده‌ای محبوب شده است.

با توجه به محبوبیت و تقاضای رو به رشد، شعبه‌های دیگر نصرت استیک هاوس استانبول در میامی آمریکا و دوحه نیز باز شده و افراد می‌توانند همبرگر مخصوص خود را در Nusr-Et Burger در خیابان مد استانبول «نیشان تاشی» Nisantasi، محله ببک Bebek، محله کانیون Kanyon و پارکایستینیه İstinye استانبول ترکیه امتحان کنند.

علاقه مندان می‌توانند ویدیو افتتاحیه رستوران نصرت استیک هاوس را ببینند و اگر قصد سفر با تور استانبول را دارند به سایت توریاب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت جامع گردشگری

توریاب : مرجع جستجوی تورهای مسافرتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]