اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803073718011995

آکادمی پروژه آ توانمند در طراحی وب سایت

کد: 139803073718011995

http://bit.ly/2MgNg9B

، تکاب , (اخبار رسمی): امروزه، طراحی وب‌سایت برای شرکت‌ها نیاز نیست؛ بلکه ضرورت است؛ اما انتخاب اشتباه شرکت طراح وب‌سایت می‌تواند به‌ اعتبار کسب و کار لطمه جدی وارد کند. این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که به اهمیتِ داشتن طراحی وب‌سایت برای مجموعه‌ی خود پی نبرده باشد.

چرا باید آکادمی پروژه آ را برای طراحی وب سایت انتخاب کنیم؟
طراحی وب سایت با آکادمی پروژه آ

انتخاب تیم حرفه‌ای طراحی وب‌سایت که بتواند نیازهای مدنظر یک کسب و کار را برطرف کند، امری حیاتی و در‌ عین‌ حال بسیاز مهم است. در زمان انتخاب شرکت طراح وب‌سایت، حتما لازم است نکات زیر در نظر گرفته شود:

۱. سپردن پروژه‌ به شرکت معتبر نه شخص

اگر فردی با مجموعه‌ای غیر رسمی یا با شخصی طرف حساب باشد ممکن است این شخص در برآورده‌کردن انتظارات موفق نباشد و نتواند به‌درستی به تعهدات خود عمل کند یا ممکن است در آینده برای پشتیبانی و برآوردن نیازهای جدید وب‌سایت نتوان به این شخص یا مجموعه غیر رسمی دسترسی داشت. در این حالت، زمان و هزینه‌ای که برای طراحی وب‌سایت صرف شده، هدر خواهد رفت.

عضویت رسمی مجموعه‌ی طراحی وب‌سایت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و همچنین سابقه‌ی شرکت طراحی وب‌سایت می‌تواند به انتخاب بسیار کمک کند. به‌عنوان مثال، آکادمی پروژه آ با داشتن نماد الکترونیکی و بیش از 3 سال سابقه‌ی فعالیت، مجموعه‌ای قابل اعتماد است.

۲. اطمینان از سیستم مدیریت محتوا و زبان برنامه‌نویسی استفاده‌شده در طراحی وب‌سایت

سیستم‌های مدیریت محتوای متنوعی برای طراحی وب‌سایت در دنیا وجود دارد که می‌توان با استنفاده از آنها وب‌سایت اولیه را راه‌اندازی کرد. برای مثال، CMSهایی که برای طراحی وب سایت با وردپرس وجود دارند و از زبان برنامه‌نویسی php بهره می‌برند، یکی از سیستم‌های مدیریت محتوای قدرتمند هستند که امکانات بسیاری در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

۳. اطمینان از توانایی شرکت طراح وب‌سایت و خدمات پشتیبانی آن برای اهداف آینده‌

ممکن است با گسترش فعالیت‌ها یا با موفقیت‌هایی که از طریق وب‌سایت به‌دست ‌می‌آید، به ارائه‌ی خدمات پشتیبانی نیاز باشد و یا ممکن است امکانات وب‌سایت طراحی‌شده ارتقا یابد. در این حالت شرکت طراح وب‌سایت باید توانایی برآورده‌کردن خواسته‌های جدید را داشته باشد.

متأسفانه سیستم‌های مدیریت محتوا، به‌ویژه وردپرس، کار برخی شرکت‌های طراحی وب‌سایت را راحت کرده‌اند؛ به‌طوری‌که این شرکت‌ها در تحویل وب‌سایت اولیه به مشتریان مشکلی ندارند؛ اما کافی است مشتری طراح وب‌سایت امکانات خاصی برای راه‌اندازی و برنامه‌نویسی روی وب‌سایت نیاز داشته باشد. اینجا است که این دسته از شرکت‌ها توانایی برنامه‌نویسی با زبان مرتبط را ندارند و از برآوردن نیاز بازمی‌مانند.

۴. محدودیت‌نداشتن شرکت طراح وب‌سایت در تنوع ارائه‌ی خدمات تحت‌وب

ممکن است فردی برای طراحی وب‌سایت از خدمات مجموعه‌ای استفاده کند که خدمات میزبانی هاستینگ اختصاصی به مشتریان ارائه می‌دهد. در این حالت ممکن است فرد سفارش طراحی وب‌سایت خود را نیز به این شرکت بدهد و خدمات مدنظر را  دریافت کند. اگر پس از مدتی، فرد بخواهد درکنار وب‌سایت خود، فروشگاه اینترنتی طراحی کند یا در کنار طراحی وب سایت شرکتی و فروشگاهی خود، به سئو  نیاز پیدا کند، چه کاری باید انجام دهد؟ 

در صورتی‌که شرکت مدنظر توانایی انجام تمام این خدمات را داشته باشد و در توسعه و بهینه‌سازی‌های آتی برای خدمات موردنیاز مشکلی نداشته باشد، این مجموعه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. بنابراین شرکتی که بتواند خدمات بهینه سازی وب سایت را ارائه دهد یک گزینه‌ی مناسب است.

۵. بررسی نمونه‌کارهای شرکت طراح وب‌سایت

باید سوابق شرکتی را بررسی کرد که ادعا می‌کند توانایی برآوردن نیازها را دارد. نمونه‌کارها را از لحاظ زیبایی و امکانات فنی بررسی کرد. در بین شرکت‌های مشتری این مجموعه، به‌دنبال برندهای معروف گشت. با چند نمونه از مشتریان این شرکت‌ها تماس گرفت و از واقعی‌ بودن نمونه‌کارهای معرفی‌شده مطمئن شد. همچنین، درباره‌ی میزان رضایت این مجموعه‌ها از نحوه‌ی انجام کار طراحی وب‌سایت اطلاع کسب کرد. در‌صورتی‌که مشتریان این شرکت از خدمات طراحی وب‌سایت ارائه‌شده رضایت داشته باشند، می‌توان به این مجموعه اعتماد کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آکادمی پروژه آ به آدرس projecta.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی پروژه آ

آکادمی پروژه آ در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی شخصی و سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از برترین شرکتهای طراحی وب سایت و سئو در کشور می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]