اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803073718811937

تابلوهای رنگ آمیزی رنگانا

بدون نیاز به مهارت، نقاشی‌های زیبا بکشید

کد: 139803073718811937

http://bit.ly/2QA8uOg

، خمینی شهر , (اخبار رسمی): بوم رنگ امیزی رنگانا کمک می‌کند بدون نیاز به مهارت و وسیله‌ی خاصی نقاشی‌های زیبا کشید. فقط کافیست تا خانه‌های روی بوم را متناسب با شماره داخل آنها با استفاده از رنگ‌ها و قلموهای داخل پکیج رنگ امیزی کرد تا علاوه بر تجربه‌ی دلنشین نقاشی روی بوم، صاحب یک نقاشی زیبا شد.

تابلوهای رنگ آمیزی رنگانا
بدون نیاز به مهارت، نقاشی‌های زیبا بکشید

بوم رنگ آمیزی رنگانا یک پکیج کامل رنگ آمیزی است که به کمک آن می‌توان نقاشی‌های زیبا کشید. در هر پکیج یک بوم نقاشی رنگ نشده، 3 عدد قلمو در سایزهای مختلف، تعدادی رنگ آکریلیک مورد نیاز برای رنگ آمیزی و دفترچه راهنما وجود دارد. روی بوم خطوط و خانه‌هایی وجود دارد که داخل هر خانه هم یک عدد وجود دارد.

کافیست تا هر خانه را متناسب با عدد داخل آن با استفاده از رنگ متناظر به آن عدد رنگ آمیزی کرد تا صاحب یک نقاشی زیبا شد. در واقع این بوم‌ها مانند کتاب‌های نقاشی کودکان هستند ولی روی بوم نقاشی بوده و طرح‌های حرفه‌ای و جذابی دارند.

تابلوهای رنگ آمیزی علاوه بر این که موجب می‌شود تا لحظاتی آرامش بخش را تجربه کرد به افراد کمک می‌کند تا خلاقیت و استعداد خود را نیز بروز دهند. 

تمامی مراحل تولید تابلوهای رنگ آمیزی رنگانا در داخل کشور و به دست جوانان با استعداد ایرانی انجام شده است و هدیه‌های متفاوتی برای دوستان هستند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رنگانا مراحعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رنگانا، تولید کننده تابلوهای رنگ آمیزی

ما در رنگانا بوم های رنگ آمیزی تولید میکنیم به نحوی که شما به سادگی با رنگ کردن خانه های روی بوم، میتوانید صاحب یک نقاشی بی نظیر شوید. هر پکیج رنگانا شامل یک بوم نقاشی، 3 عدد قلمو در سایزهای مختلف و تعدادی رنگ اکریلیک متناسب با نقاشی انتخابی شما می باشد. روی بوم خطوط و خانه هایی وجود دارد که داخل هر خانه یک شماره وجود دارد. کافیست که خانه ها را متناسب با رنگ متناظر با شماره های هر خانه رنگ آمیزی نمایید تا علاوه بر داشتن لحظاتی آرامش بخش، صاحب یک نقاشی زیبا شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح