اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980311372639721

اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی منتشر و آماده ارسال شد

کد: 13980311372639721

http://bit.ly/2QB4wou

، تهران , (اخبار رسمی): اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی برای عملکرد سال ۱۳۹۷ این اشخاص در سایت سازمان امورمالیاتی بارگذاری شد.

اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی منتشر و آماده ارسال شد
اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی منتشر و آماده ارسال شد

اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی برای عملکرد سال ۱۳۹۷ این اشخاص در سایت سازمان امور مالیاتی بارگذاری شد.

تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان خرداد ماه است.

تسلیم اظهارنامه با استفاده از اطلاعات ثبت نام امکان‌پذیر است بنابراین ضروری است مودیان نسبت به تکمیل ثبت نام، رفع ایرادات احتمالی این مرحله از طریق سامانه ثبت نام به آدرس tax.gov.ir/Pages/action/show/2 اقدام کنند. اطلاعاتی که از این سامانه دریافت می‌شوند، غیرقابل ویرایش است به همین خاطر باید پس از ویرایش اطلاعات و تایید آن جهت به روزرسانی اطلاعات در سامانه اظهارنامه مالیاتی از گزینه دریافت اطلاعات هویتی استفاده کنند.

در خصوص واحدهای مشارکتی تنها تکمیل یک اظهارنامه کافی است و نیازی به ارایه اظهارنامه انفرادی به تفکیک شرکاء نیست. اطلاعات شرکاء در واحدهای مشارکتی از سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگزاری خواهد شد لذا در صورت عدم ثبت اطلاعات لازم (از جمله اطلاعات شرکاء…) باید شریک اصلی نسبت به تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام اقدام کنند.

تمامی مودیان اشخاص حقیقی، به دلیل پایش و رعایت مفاد تبصره ۲ ماده ۱۰۱ قانون مالیات‌های مستقیم در اعمال سقف معافیت سالانه در زمان دریافت اظهارنامه، باید ارسال اظهارنامه الکترونیکی واحد کسبی که تمایل دارند معافیت بیشتری به درآمد مشمول مالیات آن تعلق گیرد را در اولویت اول قرار دهند.

و قبل از ارسال، نسخه پیش نویس تکمیل شده را از سیستم دریافت و به دقت بررسی کنند و در ادامه اقدام به ارسال، که نهایی و قطعی تلقی شد کنند. ارسال الکترونیکی اظهارنامه به منزله تسلیم قانونی اظهارنامه تلقی خواهد شد و نیازی به ارائه اظهارنامه چاپ شده به اداره امور مالیاتی ذیربط نخواهد بود.

مودیانی که اظهارنامه خود را با امضای الکترونیکی ارسال می‌کنند، در صورتی که پیغام خطا دریافت می‌کنند بایداطمینان حاصل کنند که وکالتنامه مالیاتی آنها در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده و همچنین گواهی الکترونیک آنها اعتبار تاریخی دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاوره با شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران و اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت؛ ارائه دهنده خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی )، به شماره 02142735000 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]