اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113727112022

آیا گن لاغری در کاهش وزن و سایز تاثیر‌گذار است؟

کد: 139803113727112022

http://bit.ly/2MDkujP

، کرج , (اخبار رسمی): با توجه به تبلیغات بسیار زیاد در خصوص کاهش سایز و کاهش وزن از طریق استفاده از گن‌های لاغری ، در این پست در خصوص تاثیر گن لاغری در کاهش سایز و کاهش وزن صحبت می‌شود.

آیا گن لاغری تاثیر گذار است ؟
گن لاغری

افراد می‌توانند با رعایت نکاتی، با استفاده از گن لاغری به کاهش وزن و سایز دست پیدا کنند

به گزارش خبر گزاری کالا 24 ، چند سالی است که تبلیغات بسیار زیادی در خصوص انواع گن لاغری در تلویزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد و تمامی این تبلیغات به نحوی صورت می‌گیرند که گویی بشر به یک کشف جدید دست پیدا کرده است و محصولی که تبلیغ می‌شود می‌تواند معجزه‌ای در زمینه لاغری و فرم‌دهی به اندام باشد.

این در حالی است که انواع گن لاغری ساعت شنی که برای چربی سوزی در نقاط شکم و پهلو طراحی شده‌اند بخش عظیمی از تبلیغات ماهواره‌ای را به خود اختصاص داده‌اند و در این مطلب تاثرات واقعی آن‌ها بررسی می‌شود.

اگر افراد قصد استفاده از گن لاغری را دارند باید بدانند که هیچ گن لاغری‌ای به تنهایی سبب کاهش سایز و چربی‌سوزی نمی‌شود. این مهم‌ترین نکته‌ای است که افراد باید در استفاده از گن لاغری و تاثیر واقعی آن در نظر بگیرند اما این موضوع به این معنی نیست که آن‌ها نباید از گن لاغری استفاده کنند بلکه در کنار استفاده از گن لاغری، باید دو مورد بسیار مهم را رعایت کنند تا در این صورت بتوانند کاهش سایز و فرم‌دهی به اندام را تجربه کنند.

1- استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و دقیق جهت دریافت کالری متناسب جهت کاهش وزن

2- انجام فعالیت ورزشی منظم مطابق با میزان افزایش وزن جهت اصلاح میزان کالری خروجی از بدن

در صورتی که این دو مورد را رعایت نکنند هیچ کدام از انواع گن لاغری نمی‌توانند کارایی مفیدی برای آن‌ها داشته باشند زیرا فرایند چاقی و افزایش وزن به دلیل سبک زندگی نادرست به وجود می‌آید که تنها راه‌کار رهایی از افزایش وزن، اصلاح سبک زندگی اعم از رژیم غذایی و فعالیت جسمانی است.

مورد بعدی که در خصوص خرید گن‌های لاغری بسیار مهم است نوع گن و برند سازنده آن است. باید توجه داشت بیشتر محصولاتی که به صورت ماهواره‌ای به فروش می‌رسند کیفیت بسیار پایینی دارند و برخی از آن‌ها حتی یک بار مصرف هم نیستند و افراد با خرید آن‌ها پول خود را دور ریخته‌اند. هم‌چنین هنگامی که افراد از کالای خریداری شده رضایت نداشته باشند هیچ کانال ارتباطی‌ای بین آن‌ها و فروشنده وجود ندارد و همین موضوع می‌تواند اثبات کننده فعالیت غیرمجاز آن‌ها باشد.

گن‌های تولید شده توسط تولید کننده معتبر داخلی کیفیتی بسیار بالاتر از محصولات متفرقه چینی موجود در بازار دارند و در خصوص استفاده از گن‌های لاغری، افراد باید در نظر داشته باشند که محصولات ارزان قیمت هیچ کارایی‌ای ندارند و در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را از دست می‌دهند. با در نظر گرفتن این موضوع نتیجه‌گیری می‌شود که برای تهیه محصول با کیفیت باید هزینه آن نیز پرداخت شود.

محصولات داخلی تولید شده توسط برندهای معتبر ، دارای ضمانت هستند که در صورت هر گونه خرابی و آسیب، افراد می‌توانند مراتب را از طریق تیم پشتیبانی شرکت پیگیری کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کالا 24 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالا 24

کالا 24 فروشگاه اینترنتی انواع محصولات زیبایی ، سلامت و لاغری ارائه کننده محصولات دارای مجوز و ضمانت اصالت کالا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی