اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980311372749620

چگونه گوشی HUAWEI P30 Pro می‌تواند به حفظ سلامتی در ماه رمضان کمک کند؟

کد: 13980311372749620

http://bit.ly/2QEyS9D

، (اخبار رسمی): حضور گجت‌های مختلف دیجیتال در زندگی باعث شده است تا ما بیش از پیش نسبت به وضعیت سلامتی خود آگاهی پیدا کنیم. در ماه رمضان، گوشی پرچمدار Huawei P30 Pro به شما کمک می‌کند تا با دو راه‌حل به این هدف دست یابید.

چگونه گوشی HUAWEI P30 Pro می‌تواند به حفظ سلامتی شما در ماه رمضان کمک کند
چگونه گوشی HUAWEI P30 Pro می‌تواند به حفظ سلامتی در ماه رمضان کمک کند؟

ابزارهای پوشیدنی و اپلیکیشن‌های مختلف گوشی، به ما کمک می‌کنند تا به اطلاعاتی از بدن و وضعیت پیشرفت سلامتی خود دست یابیم. بدیهی است که برای قرار گرفتن در اوج سلامتی لازم است تا ابزارهای درستی در اختیار داشته باشیم. در این ماه رمضان، گوشی پرچمدار Huawei P30 Pro به شما کمک می‌کند تا با دو راه‌حل به این هدف دست یابید.

برقراری ارتباط با تردمیل

اگر در ماه رمضان قصد دارید از تردمیل استفاده کنید، راه جدیدی وجود دارد تا اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود بر روی تردمیل (شامل مسافت طی شده، زمان فعالیت، سرعت و کالری مصرف شده) را مشاهده کنید. گوشی Huawei P30 Pro هم‌اکنون می‌تواند با تردمیل‌های هوشمند، همگام‌سازی شده و اطلاعات آنی فعالیت‌های شما را بر روی گوشی نمایش دهد (این قابلیت برای هر دو گوشی P30‌ و P30 Pro در دسترس است). حتی این امکان نیز وجود دارد تا این اطلاعات را با ابزارهای پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند خود به اشتراک بگذارید.

این قابلیت توسط بسیاری از تردمیل‌ها از برندهای مطرح Johnson Health Tech، Precor، Life Fitness، CORE Health & Fitness (شامل Star Trac وStairMaster  وSchwin) و... پشتیبانی می‌شود.

سلامتی و سبک زندگی دیجیتال

گوشی Huawei P30 Pro این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید ضربان قلب خود را از طریق اپلیکیشن Huawei Health پایش کنید. همچنین چنانچه قصد دارید به فعالیت‌های ورزشی مختلف مثل پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری بپردازید، این اپلیکیشن تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه تعداد گام‌های شما و کالری سوزانده شده را نیز محاسبه می‌کند. همچنین این امکان فراهم شده است تا بتوانید برای دویدن، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری تایمر تعیین کنید و از برنامه‌های تمرینی برای فعالیت‌های سنگین‌تر (5 کیلومتر، 10 کیلومتر یا ماراتن 26 مایلی) بهره ببرید.

Huawei P30 Pro‌ به شما کمک می‌کند تا سبک زندگی دیجیتال متعادلی را تجربه کنید. این گوشی قابلیت‌هایی دارد که به شما امکان می‌دهد تا زمان استفاده از گوشی را محدود کنید یا حتی در ساعات قبل از خواب، صفحه نمایش را به صورت سیاه‌وسفید درآورید. همچنین می‌توانید با استفاده از این گوشی، ساعات بازی را محدود کرده و به زمان‌های خاصی منتقل کنید.

پرچمدار هواوی از یک باتری پرظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که تمام روز را در کنار شما خواهد بود و حتی می‌تواند تنها در 30 دقیقه تا هفتاد درصد شارژ شود. همچنین شما با استفاده از قابلیت Wireless Reverse Charge (شارژ معکوس وایرلس) می‌توانید دستگاه‌هایی را که از Qi Wireless Charging پشتیبانی می‌کنند، شارژ کنید.

گوشی Huawei P30 Pro فضای ذخیره‌سازی 256 یا 512 گیگابایتی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از کمبود فضا، عکس‌ها، ویدئوها و اطلاعات مربوط به پایش سلامتی خود را ذخیره و نگهداری کنید. وجود 8 گیگابایت رم نیز این گوشی را به دستگاهی بسیار پرسرعت تبدیل کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]