اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113729612028

نکات مهم جهت خرید مبل تخت‌خواب شو

کد: 139803113729612028

http://bit.ly/2QGsxuv

، کرج , (اخبار رسمی): تغییر سبک زندگی از سنتی به صنعتی موانع بسیاری را در نشست و برخاست زندگی روزانه مردم برطرف کرده است. شرکت مبل آرا سوفا در ادامه توضیحاتی در خصوص انتخاب مبل تخت‌خواب شو ارائه داده است.

نکات مهم جهت خرید مبل تختخواب شو
مبل تختخواب شو یک نفره آرا سوفا مدل b18

ویژگی های مبل تختخواب شو با کیفیت

مبلمان و سبک زندگی

یکی از شایع‌ترین این گونه از تغییرات، استفاده از مبلمان خانگی است. در میان انبوهی از تولید گوناگون صنعت مبلمان خانگی، شرکت مبل آرا سوفا در سال 1380 با اخذ مجوزها و استانداردهای لازم برای تولید صنعتی مبلمان مدرن و مبل  تخت شو فعالیت خود را با طراحی چند محصول آغاز کرد و هم اکنون با بیش از پانزده سال فعالیت مستمر، برنده تندیس جایزه مبلمان صادراتی ایران و برنده تندیس مبلمان تختخواب شو ایران طی سالیان گذشته است که با تولید بیش از 55 نوع محصول متنوع جایگاه ویژه‌ای را در صنعت تولید مبلمان کشور دارد.

عمده دلیل استفاده از این سبک مبلمان، استفاده بهینه از فضای خانه و برطرف کردن نیازهای چند منظوره زیادی از سوی مصرف کنندگان است. از جمله ویژگی‌های مبلمان چند منظوره، تلفیق تخت و مبل، تشک طبی با دانسیته بالا، فضای باکس زیر نشیمن، حجم کم، وزن سبک هنگام جابجایی در منزل، استحکام بالای آن به دلیل استفاده از فلز صنعتی سبک در ساختار آن، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ است.

مبل تختخواب شو بهتر است یا مبل راحتی؟

اغلب مبل‌های راحتی خانگی صرفا تک منظوره بوده و در صورت دارا بودن استانداردهای لازم فقط می‌توان زمان محدودی را از این نوع مبل‌های راحتی استفاده کرد. اما مبل تخت خواب شو شرکت آرا سوفا دارای ویژگی‌های متعددی برای استفاده چند منظوره است به گونه‌ای که در برخی از مدل‌های آن، بیش از 9 حالت گوناگون را برای استفاده بهینه از مبل تختخواب شو فراهم آورده است که علاوه بر این‌که یک مبل راحتی محسوب می‌شود، قابلیت تخت شدن نیز دارد.

چگونه می‌توان یک مبل تخت‌خواب شو با کیفیت انتخاب کرد؟

خریداران را می‌توان به دو گروه عمده تقسیم کرد.

خریداران هوشمند که قبل از هرگونه خرید برند، کیفیت و خدمات محصول برایشان از اهمیت بالایی برخودار است. این نوع خریداران یک‌بار انتخاب می‌کنند ولی سال‌ها با اطمینان خاطر از خریدشان راضی هستند.

خریدارانی که اغلب قیمت را پایه و اساس خریدشان قرار داده و کمتر به خدمات و کیفیت محصول فکر می‌کنند.

شرکت مبل آرا سوفا با بهره گیری از واحدهای مختلف مدیریت فروش، طراحی، کنترل کیفی، نظر سنجی مشتریان، کارشناسان مجرب و کارگران متخصص و تجهیزات و دستگاه‌های برش و دوخت کامپیوتری در خط تولید، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و بسته بندی‌های ویژه صادراتی با نام آرا سوفا و حمل محصول توسط کارشناس مجرب امکان هرگونه خطا در تولید و در نهایت تحویل محصول را به حداقل رسانده و در خلق یک اثر خوب همراه با ضمانت یک‌ساله کلیه محصولات در عرصه مبل تخت خواب شو (تخت شو) با بیش از 55 مدل، متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین مبل تخت شو را در سطح کشو تولید و به بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

ویژگی‌های مبل تختخواب شو (تخت شو) آرا سوفا

کلاف تمام فلزی سبک و مستحکم:

کلاف کلیه محصولات آرا سوفا از جنس فلز صنعتی سبک بوده که توسط جوش co2 با مقاومت بسیار بالا به یکدیگر متصل می‌شوند. استفاده از شبکه‌های توری فلزی در سطوح نشیمن و خواب و قرار گرفتن یک لایه نمد ضخیم بر روی شبکه‌های توری امکان فرو رفتن تدریجی تشک در هنگام نشست و برخاست‌های زیاد بر روی مبل را تقریبا به صفر می‌رساند.

رنگ کوره‌ای اسکلت مبل‌ها:

از دیگر مزایای مبل تختخواب شو آرا سوفا پوشش رنگ کلاف‌های فلزی زیرکار به روش کوره‌ای الکترو‌استاتیک است. از مهم‌ترین مزایای اینگونه رنگ‌ها جذب 100% رنگ به فلز حتی نقاطی که با چشم دیده نمیشود و ماندگاری بالا و جلو گیری از زنگ زدگی و مناسب برای هرگونه آب و هوا است.

نشیمن طبی:

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مبل تختخواب شو، نشیمن آن است. در این نوع از تشک‌ها تراکم بالای نشیمن (دانسیته بالا) استفاده شده و امکان فرورفتن تشک در اثر استفاده زیاد را به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش داده و از دفرمه شدن شکل ظاهری تشک جلوگیری می‌کند ضمن اینکه طبی بودن تشک، از آسیب دیدن ستون فقرات جلوگیری می‌کند.

فضای باکس بزرگ زیر نشیمن مبل:

در مبل‌های راحتی رایج قابلیت استفاده از زیر نشیمن به عنوان کمد وجود ندارد اما در اکثر مدل‌های مبل تختخواب شو آرا سوفا فضای بزرگی زیر نشیمن تعبیه شده است که محل مناسبی برای نگهداری وسایل منزل، لوازم اضافی، پتو، بالش و ... است.

مکانیزم‌ها و یراق آلات:

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که می‌تواند مبل را به صورت تخت شو ارائه دهد وجود مکانیزم‌ها و یراق آلات تاشونده و باز شونده پیچیده، ترکیبی و ساده است که در شرکت آرا سوفا این مکانیزم‌ها و یراق آلات از بهترین برند‌های کشور ترکیه وارد می‌شود و پس از گذراندن تست‌های فراوان در محصولات مختلف به کارگیری می‌شود.

پارچه‌های مبلی:

از دیگر مزایای مبل تخت شو آرا سوفا نوع پارچه‌های مبلی نانو و با گرماژ بالاست. این نوع از پارچه‌ها دارای ماندگاری بالا (پردوام) ضد لک و قابل شستشو با مواده شوینده مخصوص است.

ضمانت و خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک محصول در زمان خرید مبل و بعد از خرید داشتن ضمانت واقعی است. برخی از تولیدکنندگان ضمانتی بیش از سابقه خود می‌دهند که کاملا غیرمنطقی است.

تمامی محصولات آرا سوفا دارای ضمانت معتبر و همچنین دارای خدمات پس از فروش بلند مدت هستند. خدمات آرا سوفا شامل تامین قطعات مورد نیاز، مکانیزم‌ها، الگو و نقشه دوخت تمامی محصولات است و این نگرانی که بعد از چند سال دیگر آن محصول تولید نشود و پارچه آن دیگر قابل تعویض نباشد، وجود ندارد.

تنوع گروه  محصولات: 

مجموعه محصولات آرا سوفا شامل 5 گروه اصلی زیر است:

مبل مدرن تختخواب شو خانگی

مبل مدرن تختخواب شو هتلی

مبل تختخواب شو خانگی

مبل تختخوابشو بیمارستانی

مبل تخت خواب شو اداری

علاقه‌مندان برای خرید مستقیم مبل و سایر محصولات آرا سوفا می‌توانند به سایت آرا سوفا به آدرس www.arasofa.com مراجعه، به صورت آنلاین مدل مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مبل تختخواب شو مدرن آرا سوفا

سابقه آرا سوفا مبل آرا با برند صادراتی آرا سوفا یکی از از با تجربه ترین تولید کننده های فعال در زمینه مبلمان در ایران می باشد که سابقه 15 سال تولید مستمر مبل و سایر محصولات از جمله مبل تختخواب شو ، مبل راحتی تختخوابشو ، مبل تخت شو یک نفره ، مبل ال تختخوابشو و … برخی از دسته بندی محصولات این شرکت بزرگ می باشد. تولیدات این شرکت توسط جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اروپایی تولید می شود. به طوریکه تمامی محصولات از لحاظ شکل و اندازه برابر و همسان هستند. شرکت مبل آرا در سال های 1392 تا 1396 با بدست آوردن جوایز مختلف نشان داد که کیفیت همواره مورد توجه دلسوزان این صنعت می باشد. این کارخانه اکنون در فضایی بزرگ و در سالن های مجزا در حال فعالیت می باشد و برخی از محصولات شرکت مبل ارا نیز صادر می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل