اطلاعات تماس
  • دفتر شرکت : ۰۱۱۵۲۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803133736312052

تهیه نمونه سوالات تخصصی استخدامی مورد نیاز متناسب با منابع آزمون

دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون‌های استخدامی

کد: 139803133736312052

http://bit.ly/2MKj6M2

، (اخبار رسمی): نشراستخدام همواره در تلاش است تا با تهیه و در اختیار قراردادن نمونه سوالات استخدامی مورد نیاز داوطلبان شرکت در آزمون‌ها، امکان بهره مندی تمام داوطلبان از منابعی معتبر و کارا را فراهم کند.

دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون‌های استخدامی
دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون‌های استخدامی

نحوه تهیه و ارائه نمونه سوالات استخدامی

نشراستخدام با بهره گیری از اساتید و متخصصان حوزه‌های استخدامی در تلاش است تا نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی را تهیه و در اختیار داوطلبان قرار دهد. 

این تیم برای دست یابی به این مهم همواره با رصد دقیق و موشکافانه منابع و مواد اعلامی هر آزمون و نیز با وسواس بالا اقدام به تهیه و تولید پک‌های مختص آزمون مربوطه کرده است.

در ادامه این مجموعه‌ها تولید محتوا شده، توسط تیم مدیریت وبسایت مورد بررسی انتهایی قرار گرفته و در صورت تایید، ارزش گذاری شده و اقدام به انتشار آن می‌شود.

این پروسه نه تنها هنگام ارائه مجموعه‌ای از نمونه سوالات که قصد انتشار آن برای اولین بار وجود داشته باشد بلکه با اعلام خبر هر آزمون مجموعه سوالات استخدامی موجود در آرشیو نیز مجددا از آرشیو بیرون آمده و مورد بازنگری و تطبیق با منابع اعلامی قرار می‌گیرند و پس از طی مراحل گفته شده در بالا و اخذ تاییدیه مجدد از تیم مدیریت و کارشناسان فعال در شوراهای مدیریت نسبت به انتشار مجدد آنها اقدام می‌شود.

حوزه فعالیت تیم تخصصی نشر استخدام

این تیم با ترسیم نقشه راه و هدف گذاری‌های کوتاه، میان و بلند مدت سعی کرد تا با شروع فعالیت در این حوزه، رفته رفته و با کسب تجربه و آشنایی با مشکلات و موانع پیش رو دامنه فعالیت خود را گسترش دهد؛ به گونه‌ای که در ابتدا سعی در تهیه و ارائه نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کرد و با گذشت زمان و تکمیل تقریبا 85 درصدی مجموعه سوالات مورد نیاز در عناوین شغلی مختلف آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش اقدام به گسترش فعالیت خود و ورود به حوزه تهیه نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو کرد.

نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش این وبسایت به علت بروزرسانی‌های مکرر و مداوم آن در این سال‌ها یکی از کامل‌ترین مجموعه سوالات موجود و در دسترس بوده است.

در ادامه‌ی فعالیت و تکمیل بخش نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی وزارت نیرو که شامل بیش از 50 عنوان و زیر عنوان شغلی و تقریبا نزدیک 25 گیگابایت اطلاعات و سوالات در قالب فایل‌های ورد و پی دی اف است، تصمیم به فشرده سازی و ارائه بخش‌های مختلف سوالات با حجم بسیار پایین گرفته شد که با موفقیت همراه بود. 

این تیم با در اختیار قرار دادن نمونه سوالات مورد نیاز داوطلبان با حداکثر کیفیت و حداقل حجم،هزینه دانلود این پک‌ها و مجموعه‌ها را کاهش داده تا در شرایط فعلی کشور و نیز به جهت دست یابی به شعار اقتصاد مقاومتی گامی هرچند کوچک برداشته شود.

تغییر تیم مدیریت 

با گذشت زمان و مشاهده و مقایسه نمودار و گراف‌های موجود، علارغم حرکت رو به جلو و کسب موفقیت‌های بسیار بزرگ، بیانگر عقب ماندن تیم مدیریت از برنامه زمان بندی و نیز کاهش راندمان این تیم در بازدهی بوده که این مهم سبب تشکیل جلسه‌ای فوری و بحث بر روی علل و عوامل مسبب این افت شد.

با اذعان تعدادی از مدیران به خسته شدن و نیاز به استراحت، تصمیم به تغییر این تیم و جایگزینی تعدادی از مدیران با افرادی جوان و با انرژی‌تر گرفته شد. پس از معرفی اعضای این تیم و توافق بر سر این اعضا، این تیم کار خود را با انرژی و انگیزه‌ای بالا شروع که حاصل این استارت قوی تهیه و ارائه نمونه سوالات استخدامی شهرداری‌ها و نیز نمونه سوالات استخدامی بانک‌ها و نیز تهیه و ارائه نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی در فواصل زمانی کم نسبت به هم بود.

با گذشت زمان و و بررسی تعداد بالایی از وبسایت‌های فعال در این حوزه، همچنین مطالعه نظرات داوطلبان و دوستان، تیم مدیریت نشراستخدام به این نتیجه رسید که تا آخر کنار داوطلبان باشد و آنها را به حال خود رها نکند. زیرا این اقدام سبب سردرگمی اغلب داوطلبان در بین انبوه مطالب و جزوات موجود و نامعتبر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهیه و ارائه نمونه سوالات استخدامی تخصصی

شرکت ایده آل رسانه جوان خزر که در استان مازندران فعال است سال هاست در حال ارائه خدمت به داوطلبان آزمون های استخدامی و اساتید کشور در سطوح دبیرستان و دانشگاه می باشد،با عطف به تلاش فراوان و مجدانه و کسب تجربه در این حدود یک دهه توانسته ایم با ارائه کیفیتی بی نظیر همواره در صدر بهترین پایگاه های حوزه خود قرار گیریم.نشر استخدام نیز یکی از قدیمی ترین وبسایت های فعال در حوزه استخدامی این شرکت است که امیدواریم بتواند در بخش استخدامی به بهترین شکل پاسخگوی نیاز شما خوبان باشد.

اطلاعات تماس
  • دفتر شرکت : ۰۱۱۵۲۲*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام