اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803143736512044

با حضور وکیل رسمی مهاجرت و سرمایه گذاری در استرالیا برگزار می‌شود

همایش معرفی به‌روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن

کد: 139803143736512044

http://bit.ly/2MDj6h7

، تهران , (اخبار رسمی): همایش «معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور» با هدف اطلاع رسانی از آخرین تغییرات قوانین و به روزترین روش‌های دریافت اقامت استرالیا از طریق کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در استرالیا، در تاریخ 13 تیرماه 98 در تهران برگزار می‌شود.

همایش معرفی بروزترین روشهای سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور
سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت استرالیا، فرصتی ایده آل برای کارآفرینان ایرانی

تمام دغدغه‌ها و اطلاعات مورد نیاز کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و متقاضیان دریافت اقامت و ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا را توسط تیمی متخصص و با تجربه در این همایش برطرف می‌شود

این همایش که توسط شرکت ویزاپیک (www.visapick.com) برگزار می‌شود، میزبان کارآفرینانی خواهد بود که مایل به آشنایی با جدیدترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور استرالیا و همچنین کسب اقامت آن کشور از طریق سرمایه‌گذاری هستند.

مهندس کرمعلی، مسئول برگزاری این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «شناخت بازار هدف برای هر سرمایه‌گذاری گام اول در سرمایه‌گذاری است و همچنین شناخت ریسک‌ها و مزایایی که هر سرمایه‌گذاری با خود دارد، به همین دلیل در این همایش تمام دغدغه‌ها و اطلاعات مورد نیاز کارآفرینان و سرمایه گذاران و متقاضیان دریافت اقامت و ویزای سرمایه گذاری استرالیا، توسط تیمی متخصص و با تجربه برطرف خواهد شد.

در این همایش به معرفی جامع  و جدیدترین روش‌های دریافت ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا توسط وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا پرداخته خواهد شد.»

کرمعلی در این زمینه افزود: «همچنین با فراهم کردن امکان سوال و جواب مستقیم با وکیل مهاجرت استرالیا، یک پکیج جامع جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به این عزیزان ارائه خواهد شد.»

همایش فوق که برای چهارمین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا فقدان اطلاعات جامع و مشاوران حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری استرالیا را جبران کرده و کارگشای کارآفرینان باشد.

مهندس کرمعلی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «وجه تمایز این سمینار، تخصصی بودن این سمینار و ارائه آن توسط وکیل رسمی و متخصص سرمایه‌‌گذاری در استرالیا و همچنین کارشناس و مشاور مالی سرمایه گذاری در استرالیا است که مقیم استرالیا هستند. لذا کارآفرینان گرامی با تیمی از متخصصان این صنعت با دانشی بروز روبرو بوده و با خاطری آسوده دانش خود را به روزرسانی و رهنمون‌های لازم را کسب خواهند کرد تا با دیدی باز و روشن تصمیم‌گیری کنند.»

مسئول برگزاری این همایش در انتها افزود:« یادآور می‌شود که درآمد حاصل از همایش فوق به صورت کامل به موسسه خیریه محک اهدا خواهد شد.»

موضوعات محوری همایش:

مسئول برگزاری همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی بر شمرد:

موضوعاتی که توسط وکیل رسمی مهاجرت بررسی و ارائه می‌شود شامل:

  • بررسی و معرفی ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا
  • بررسی چگونگی تبدیل ویزاهای موقت به دائم
  • و همچنین بررسی آخرین قوانین حاکم بر ویزاها و هزینه‌های مربوطه (از ویزا تا زندگی در استرالیا)

موضوعاتی که توسط مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا بررسی و ارائه می‌شود شامل:

  • بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا
  • بررسی بهترین فرصت‌های کاری و سرمایه گذاری در استرالیا

سخنرانان اصلی همایش:

  • مهندس مصطفی هماپور، وکیل رسمی و متخصص ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا ( MARN1796314)
  • میلاد صابری، مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا (آنلاین از استرالیا)

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، در روز پنج شنبه 13 تیرماه 98 در تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت www.visapick.com مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 8870005 الی 7 تماس حاصل کنند، در ضمن امکان ثبت نام از طریق کانال تخصصی ویزای سرمایه‌گذاری مهندس هماپور به آدرس businessvisamostafahomapour@ نیز مهیا است.

 

تیزر سمینار ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا (آذر 97)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزاپیک

ویزاپیک (Visapick) شرکتی استرالیایی است که بر اساس مقررات دولت فدرال استرالیا ثبت شده است. این شرکت با برخورداری از تیمی کارآزموده و کارآمد شامل وکلا و مشاورین ثبت شده در سازمان مشاورین رسمی مهاجرت به استرالیا MARA و عضویت در انجمن مشاورین مهاجرت به استرالیا MIA در زمینه دریافت پذیرش تحصیلی و بورسیه های تحصیلی از مراکز آموزشی و دانشگاه های استرالیا، مشاوره و خدمات تخصصی جهت سرمایه گذاری و راه اندازی کسب کار و دریافت اقامت استرالیا، و ویزاهای کاری و مهارتی استرالیا و همچنین بزودی کانادا و نیوزلند مشغول به ارائه خدمات می باشد. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و خدمات وسیع و تخصصی قابل ارائه حتما به سایت این شرکت به آدرس www.visapick.com مراجعه فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]