اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806104007612044

6 روش جهت سرمایه‌گذاری در استرالیا

کد: 139806104007612044

http://bit.ly/32DRf3c

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری در استرالیا یکی از روش‌هایی است که از طریق آن می‌توان به استرالیا مهاجرت کرد و ویزای اقامت موقت یا دائم استرالیا را دریافت کرد.

6 روش جهت سرمایه‌گذاری در استرالیا
6 روش جهت سرمایه‌گذاری در استرالیا

مهاجرت به استرالیا

به طور کلی برای مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور روش‌های متعددی وجود دارد. ویزای کار در استرالیا، ویزای تحصیل در استرالیا و ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا از جمله روش‌هایی هستند که برای مهاجرت به استرالیا استفاده می‌شوند. اما با توجه به تعداد زیاد مهاجران در این کشور، شرایط اخذ اقامت سخت‌گیرانه‌تر شده است. با این حال همچنان برای افرادی که واجد شرایط هستند امکان مهاجرت به استرالیا وجود دارد.

یکی از روش‌های مناسب و سریع جهت اخذ اقامت دائم استرالیا، سرمایه‌گذاری در استرالیا است. سرمایه‌گذاری در استرالیا شرایط خاصی دارد. برای این کار آشنایی با قوانین این کشور، شرایط سرمایه‌گذاری در استرالیا و همچنین دانستن مبلغ لازم برای سرمایه‌گذاری در استرالیا از جمله موارد بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انواع ویزاهای سرمایه‌گذاری در استرالیا

استرالیا از جمله کشورهایی است که محیطی امن، راحت و بدون ریسک برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. کارآفرینان ایرانی، استرالیا را به عنوان اولین مقصد سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند. بر اساس آمارها استرالیا مقصد اول سرمایه‌گذاران ایرانی است.

برای افرادی که از شرایط مالی نسبتاً مناسبی برخوردار هستند، سرمایه گذاری در استرالیا روش بسیار مناسبی است. روش‌های سرمایه‌گذاری وکارآفرینی در استرالیا در چند سال اخیر دچار تغییرات زیادی شده است. در ادامه انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا بررسی می‌شوند:   

ویزای موقت A۱۸۸ کارآفرینی

این ویزا برای افرادی که در کسب و کار خاصی مهارت دارند و یا قصد راه‌اندازی و مدیریت یک کسب و کار نوپا یا کسب و کاری متناسب با درخواست استرالیا دارند، مناسب است.

ویزای کارآفرینی استرالیا یکی از راحت‌ترین و ارزان‌ترین انواع ویزاها برای سرمایه‌گذاری در استرالیا است. بیش از 95 درصد درخواست‌ها برای این نوع ویزا است. حداقل سرمایه فرد در این ویزا برای سرمایه‌گذاری در استرالیا باید 800 هزار دلار دولتی استرالیا باشد. در این نوع سرمایه‌گذاری در استرالیا، فرد متقاضی بر اساس سن، میزان سرمایه،‌ میزان گردش مالی، ‌سابقه مدیریت و عوامل دیگر امتیاز می‌گیرد.

داشتن مدرک زبان در این نوع ویزا الزامی نیست. در روش ویزای موقت کارآفرینی، ویزای موقت استرالیا برای مدت 4 سال صادر می‌شود اما پس از پایان این زمان امکان اقدام برای اقامت دائم نیز وجود دارد.

ویزای موقت B۱۸۸ سرمایه‌گذاری معمولی

در ویزای موقت 188 فرد متقاضی نیازی به ایجاد کسب و کار در استرالیا ندارد. این نوع ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا برای افرادی که درآمد کافی و همچنین سرمایه‌ نقد به ارزش 1.5 میلیون دلار استرالیا دارند، مناسب است. این افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری 1.5 میلیون دلاری در استرالیا ویزای موقت استرالیا را به مدت 4 سال دریافت کنند و پس از آن برای اقامت بلندمدت درخواست بدهند.

ویزای موقت C۱۸۸ سرمایه‌گذاری ویژه

ویزای C188 یکی از زیرمجموعه‌های ویزای ۱۸۸ سرمایه‌گذاری استرالیا است. برای دریافت این ویزا، فرد متقاضی باید سرمایه‌ای به میزان 5 میلیون دلار استرالیا در اختیار داشته باشد و این مبلغ را برای مدت 4 سال در استرالیا سرمایه‌گذاری کند. با ویزای 5 میلیون دلاری استرالیا، امکان همراهی همسر و فرزندان نیز برای فرد متقاضی وجود دارد.

ویزای موقت D۱۸۸ سرمایه‌گذاری خاص

افرادی که بتوانند حداقل 15 میلیون دلار استرالیا در این کشور سرمایه‌گذاری کنند می‌توانند برای ویزای سرمایه‌گذاری خاص اقدام کنند. ویزای ویژه D۱۸۸ سرمایه‌گذاری استرالیا این امکان را برای سرمایه‌گذاران در استرالیا فراهم کرده است که بتوانند وارد استرالیا شوند و پس از یک سال برای خود و خانواده خود اقامت دائم دریافت کنند.

ویزای دائم ۱۳۲ سرمایه‌گذارهای با استعداد

ویزای دائم 132 جزء ویزاهای اصلی کارآفرینی استرالیا است. این ویزا مخصوص مدیران و صاحبان شرکت‌های بزرگ و متقاضیانی است که توانایی بیشتری برای سرمایه‌گذاری در استرالیا دارند.

این ویزا مخصوص متقاضیانی است که سابقه درخشان در کسب و کار دارند. شرایط گرفتن این ویزا به مراتب سخت‌تر از سایر ویزاهای کارآفرینی 188 است. از ویژگی‌های ویزای 132 استرالیا این است که می‌توان پس از اخذ ویزا، اقامت دائم استرالیا را دریافت کرد و از تمامی مزایای اقامت دائم از جمله خدمات پزشکی و امکان تحصیل در این کشور، بهره‌مند شد.

ویزای E188 نوآوری در استرالیا

ویزای نوآوری در استرالیا مخصوص افرادی است که قصد دارند با ابداع یک ایده نو و بدیع از شرکتی در استرالیا حداقل 200 هزار دلار بورسیه برای تجاری‌سازی یک محصول و خدمت دریافت کنند. این ویزا همچنین برای افرادی است که قصد گسترش کسب و کاری در استرالیا را دارند.

شروع فرایند مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری در هر یک از گروه‌های مشخص شده، شرایط خاص  خود را دارد. به دلیل اینکه اخذ ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا از سایر روش‌های مهاجرت به استرالیا پیچیده‌تر است، مشاوره و استفاده از خدمات مراکز معتبری که در ایران و استرالیا در حال فعالیت هستند و در این نوع ویزاها دارای تخصص و تجربه کافی میباشند، بسیار حائز اهمیت است.

منبع: مصطفی هماپور، وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا و کارشناس و مشاور سرمایه گذاری در استرالیا

6 روش جهت سرمایه‌گذاری در استرالیا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزاپیک

ویزاپیک (Visapick) شرکتی استرالیایی است که بر اساس مقررات دولت فدرال استرالیا ثبت شده است. این شرکت با برخورداری از تیمی کارآزموده و کارآمد شامل وکلا و مشاورین ثبت شده در سازمان مشاورین رسمی مهاجرت به استرالیا MARA و عضویت در انجمن مشاورین مهاجرت به استرالیا MIA در زمینه دریافت پذیرش تحصیلی و بورسیه های تحصیلی از مراکز آموزشی و دانشگاه های استرالیا، مشاوره و خدمات تخصصی جهت سرمایه گذاری و راه اندازی کسب کار و دریافت اقامت استرالیا، و ویزاهای کاری و مهارتی استرالیا و همچنین بزودی کانادا و نیوزلند مشغول به ارائه خدمات می باشد. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و خدمات وسیع و تخصصی قابل ارائه حتما به سایت این شرکت به آدرس www.visapick.com مراجعه فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | کار و استخدام