اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980316373847164

عطر لیلیوم؛ معرفی ۱۰ عطر استثنایی با بوی گل لیلیوم

کد: 13980316373847164

http://bit.ly/2MB8cZ3

، تهران , (اخبار رسمی): لیلیوم یکی از گیاهان خوش بو و زیباست که استفاده‌های بسیاری دارد و در فرهنگ کشورهای مختلف استفاده می‌شود؛ از عطر لیلیوم گرفته تا غذاهایی که در دستور آنها از لیلیوم استفاده می‌شود. در ادامه گیاه لیلیوم و هر چیز مربوط به آن در صنعت عطر سازی بررسی شده است.

عطر لیلیوم :معرفی ۱۰ عطر استثنایی با بوی گل لیلیوم
لیلیوم

معرفی و بررسی ۱۰ عطر با منشا لیلیوم

 این عطرها از میان چندین عطری انتخاب شده‌اند که با رایحه‌ی این گل ساخته شده‌اند و عطر لیلیوم را در بر دارند.

  • عطر زنانه کارتیه Baiser Vole Lys Rose EDT

این عطر یک ادوتویلت ۱۰۰ میلی لیتری از تولید کننده فرانسوی است. طبع این عطر گرم است و رایحه‌ی آن ترکیبی از لیلیوم و تمشک است. این عطر در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار تولید و عرضه شد. ترکیبی لطیف و جذاب از تمشک و  زنبق که مصرف کننده را مجذوب خود می‌سازد. بهترین زمان برای استفاده از این عطر روزهای بهار و تابستان است. گرچه در زمستان هم بازدهی مناسبی دارد. اما چیزی که برای آن ساخته شده و باعث بهتر حس کردن کیفیت آن می‌شود را فقط می‌توان در تابستان و بهار درک کرد. بیشتر افرادی که این عطر را خریده‌اند گزارش کرده‌اند که ماندگاری مناسبی داشته و پخش بوی آن نیز کاملا ملایم است. در مجموع می‌توان این عطر را یک نمونه‌ی لطافت زنانه دانست و استفاده آن کسی را پشیمان نخواهد کرد.

  • عطر زنانه کارتیه Baiser Vole

این عطر بی شک یکی از بهترین عطرهای این مجموعه است؛ علت آن هم خالص بودن عصاره‌ی آن است، نه به این معنی که نسبت عصاره به الکل و آب خیلی زیاد باشد، منظور دقیقا این است که اگر نت‌های این عطر را مورد بررسی قرار داد بیشترین چیزی که به چشم می‌خورد خود گیاه زنبق است. این ادوپرفیوم که در بسته بندی‌های ۱۰۰ میلی لیتری ساخته شده، می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که علاقه به رایحه‌های خالص دارند، یک عطر یک دست از رایحه‌ی نیلوفر.

طبع این عطر خنک است و فصول بهتر برای استفاده آن بهار و تابستان اعلام شده‌ است. اولین سری از این عطر در سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد و با اقبال خوبی هم مواجه بوده است. خریداران ماندگاری عطر را خوب و پخش بوی آن را ملایم اعلام کرده‌اند.  یکی از مصرف کنندگان این عطر در توصیف آن چنین نوشته است:«بالاخره عطر امید بهار و تابستان را یافتماین چیزی است که من دنبالش هستم. تاز ، پا ، سبز و همان چیزی که میخواستم. قطعا تا آخرین لحظه ی عطر برای استفاده از آن ذوق و علاقه خواهم داشت»

  • عطر زنانه دولچ اند گابانا The One EDP

این ادوپرفیوم ایتالیایی که در شیشه‌های ۷۵ میلی لیتری ساخته شده است، طبع خنکی دارد. برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ بود که این عطر ساخته و وارد بازار شد. این عطر بعنوان یک عطر صرفا عطر لیلیوم به حساب نمی‌آید بلکه از ترکیب نت‌های دیگری مانند ترنج، هلو، خس خس، وانیل و … هم تشکیل شده است . این عطر برای پاییز و زمستان خیلی مناسب است و از نظر زمانی هم چه شب و چه روز بازدهی مناسب را دارد. از ۵۸۷۰ نفر شرکت کننده در نظرسنجی بررسی این عطر بیشترین افراد به ماندگاری خیلی خوب و پخش بوی مناسب رای داده‌اند. یکی از مصرف کنندگان گفته است: «بسیار غنی، عجیب و غریب، عطر و طعم پاییز را دارد و این بسیار خوب است. من واقعا نمیدانم چرا هر روز در حال استفاده آن هستم و علاقه‌ام به آن افزایش پیدا می‌کند. در یک جمله عطر خوش بو و دوست داشتنی.»

  • عطر زنانه گوچی Bamboo EDP

این عطر لیلیوم توسط تولیدکننده مشهور و محبوب گوچی از کشور ایتالیا ساخته شده است. اولین سری این عطر در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد. این عطر اعتماد به نفس زنانه را به خوبی نشان می‌دهد، به نوعی می‌توان گفت این عطر برای زنان مدرن طراحی شده. عطر لیلیوم در نت‌های میانی آن دیده می‌شود و ترکیبی است از رایحه‌های مختلف که باهم آمیخته شده‌اند و یک نتیجه‌ی لذت بخش را برای مخاطب خود به ارمغان آورده است. این ادوپرفیوم در شیشه‌های ۷۵ میلی لیتری ایجاد شده است و بهترین زمان استفاده از آن در تابستان و بهار است. مصرف کنندگان این عطر ماندگاری آن را طولانی و پخش بوی آن را خیلی نرم توصیف کرده‌اند. نظر یکی از خریداران این عطر : «این مرا به یاد چای ارل گری می‌اندازد، شاید هم ترنج ! اما چیزی که مهم است این است که من همیشه این عطر را استفاده نمیک‌نم ولی هر زمانی که آن را استفاده می‌کنم قطعا از آن کاملا لذت میبرم.»

  • عطر مردانه آمواژ Reflectio

عطر مردانه آمواژ از تولید کنندگان عطر عمان است که از لیلیوم در ساخت این عطر خود استفاده کرده است. اولین سری این عطر در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد. از دیگر نت‌های آن می‌توان به رز، رزماری ، فلفل قرمز شیرین و … اشاره کرد. این ادوپرفیوم در شیشه ی ۱۰۰ میلی لیتری به فروش می‌رسد. این عطر علاوه بر تابستان و بهار در پاییز هم به خوبی قابل استفاده است. از ۱۴۱۲ نفری که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند تقریبا همه‌ی افراد این عطر را پسندیده‌اند. ماندگاری این عطر نیز خیلی طولانی و پخش بوی آن بسیار زیاد اعلام شده است. 

  • عطر زنانه دیور Dune EDT

دیور، یک برند فرانسوی درجه یک است. این ادوتویلت طبع خنکی دارد و لیلیوم در نت میانی آن دیده می‌شود. این سری عطر دیور از عطرهای قدیمی و اصیل این برند به حساب می‌آید. اولین سری دون در سال ۱۹۹۱ ایجاد و فروخته شد. در سال ۱۹۹۳ توانست در قسمت طراحی بطری جایزه فیفی را به دست آورد. این عطر برای روزهای پاییزی طراحی شده است. یک ترکیب دوست داشتنی از مشک و زنبق، که نمی‌توان از آن گذشت. بیشتر مصرف کنندگان ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی مناسب را گزارش کرده‌اند. توصیف یکی از خریداران در مورد این عطر«عطری شیک و ساده، در توصیف آن می‌توانم بگویم نوستالژی و اشتیاقی باور نکردنی در یک شیشه جا شده است.» 

  • عطر مردانه دیسکوارد He Wood Rocky Mountain EDT

یک ادوتویلت ۱۰۰ میلی لیتری از برند کانادایی! این عطر در نوع خود می‌تواند بی‌نظیر خوانده شود. ۱۳۱۲ نفر خریدار در نظرسنجی مورد نظر از این عطر شرکت کرده‌اند که این خود نشان دهنده میزان محبوبیت این عطر است. ایده‌ی اصلی که باعث خلق این عطر شده است کوه‌های کانادایی هستند. این عطر سرشار از رایحه‌های کوه و چوب است. اولین سری این عطر در سال ۲۰۰۹ ساخته و وارد بازار شده است. مناسب‌ترین زمان استفاده این عطر پاییز و بهار است. بیشتر خریداران ماندگاری مناسب را انتخاب کرده‌اند و اعتقاد داشته‌اند که پخش بوی ملایمی نیز دارد. یکی از مصزف کنندگان در مورد این عر گفته است: «به عقیده‌ی من این عطر بیشتر مناسب برای استفاده در محیط‌های اداری است، ماندگاری آن روی بدن من تا ۴ ساعت بود و سپس به نت‌های بعدی رسید و کم کم به حالتی ملایم تبدیل شد.»

  • عطر زنانه تام فورد Violet Blonde EDP

این عطر از محصولات برند نام آشنای آمریکایی، تام فورد است. این ادوپرفیوم در شیشه‌ی ۱۰۰ میلی لیتری ساخته شده است. زنبق در نت میانی آن استفاده شده است و البته که تاثیر خود را گذاشته است. این عطر در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. در توضیح این عطر آماده است، پر زرق و برق و پیچیده! اما هنگامی که کاملا آن را بررسی کرد مشخص می‌شود که واقعا چقدر پیچیده است. ترکیب رایحه‌های استفاده شده موجب شده است که این عطر در تمام فصول سال قابل استفاده باشد. ماندگاری نسبتا خوب و البته پخش بوی ملایم از ویژگی‌هایی است که خریداران اعلام کرده‌اند.

  • عطر زنانه کارتیه So Pretty EDT

یک ادوتویلت با رایحه‌ای شیرین از شرکت فرانسوی. همه چیز برای یک انتخاب طولانی مدت مهیا شده است. رایحه‌ای شیک، عجیب و غریب و صد البته اشرافی، که اصالت آن ثابت شده است. در سال ۱۹۹۵ برند کارتیه تصمیم به تولید این عطر گرفت و همچنان به عنوان یک محصول پرفروش، عرضه آن ادامه داشته است. ماندگاری این عطر توسط کاربران خیلی طولانی اعلام شده و از پخش بوی آن نیز راضی بوده‌اند. در فصول مختلف سال قابل استفاده است و نمی‌توان گفت که برای چه فصلی مشخصا طراحی شده است. یکی از کاربران گفته است: ” من آن را بسیار دوست دارم، سرد و نه بسیار سنگین است. عطری باشکوه و کلاسیک که زرق و برق خاص خودش را دارد.»

  • عطر مردانه آزارو Pure Lavender EDT

این عطر جدا از کیفیت مناسب و بسته بندی زیبا به اندازه‌ای اعتبار دارد که بتوان به آن اعتماد کرد. عطر لیلیوم در دو نت میانی و پایانی این عطر دیده می‌شود. یک بسته بندی که شاید در نگاه اول به قالب‌های یخ شبیه باشد. به هر حال این یک عطر با طبع خنک است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیلیوم

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن و اولین و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس