اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010227607967164

راهکارهای ساده اما در عین حال موثر را که مورد تایید عطربازهای حرفه‌ای است

10 تکنیک برای افزایش ماندگاری عطر

کد: 14010227607967164

https://bit.ly/3wk1GdY

، تهران , (اخبار رسمی): افراد پول، وقت و انرژی قابل‌توجهی صرف انتخاب و خرید عطر مطلوب و ایده‌آل خود برای استفاده روزانه می‌کنند اما ناگهان متوجه می‌شوند رایحه عطر تنها از چند ساعت پس از استفاده در اصطلاح یا کاملا پریده یا خیلی ضعیف شده است

10 تکنیک برای افزایش ماندگاری عطر
10 تکنیک برای افزایش ماندگاری عطر

در این مقاله قصد داریم شماری از راهکارهای ساده  اما در عین حال موثر را که مورد تایید عطرسازها و عطربازهای حرفه‌ای است برای افزایش ماندگاری عطر با شما به اشتراک بگذاریم.

افراد پول، وقت و انرژی قابل‌توجهی صرف انتخاب و خرید عطر مطلوب و ایده‌آل خود برای استفاده روزانه می‌کنند اما ناگهان متوجه می‌شوند رایحه عطر تنها از چند ساعت پس از استفاده در اصطلاح یا کاملا پریده یا خیلی ضعیف شده است. ضدحال بزرگی است اما خبر خوش این است خیلی راحت می‌توان جلوی این ضرر را گرفت.
اینجا قرار است 10 نکته کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم تا با رعایت آنها هم ماندگاری عطر طولانی‌تر شود و هم با تقویت رایحه، عطر خوش بوی شما تمام طول روز همراهتان باشد.

با همین 10 نکته ساده می‌توانید از بوی عطر خود برای مدت بیشتری لذت ببرید:
۱- عطر مورد علاقه خود را در جایی خنک و تاریک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. نور و گرما روی کیفیت، ماندگاری و رنگ عطر تاثیر منفی می‌گذارد.
۲- پیش از زدن عطر آن قسمت از پوست که قصد دارید عطر را روی آن اسپری کنید با کرم و یا لوسیون بدون بو مرطوب کنید. در واقع لوسیون باعث می‌شود عطر به پوست شما بچسبد و در نتیجه ماندگاری آن بیشتر شود.
۳- عطر خود را روی نقاط نبض‌دار مثل مچ دست، پشت زانو و مچ پا بزنید.
۴- پس از زدن عطر، هرگز مچ دست‌ها را به هم نمالید زیرا اصطکاک باعث می‌شود نت‌های بالایی یا اولیه که معمولا سبک هستند به سرعت تبخیر شوند.
۵- اگر عطر شما مناسب استفاده بر روی مو است، پیش از استعمال موهای خود را کاملا از هم باز کنید و باد بدهید سپس به آرامی عطر را روی آنها اسپری کنید. موهای شما عطر را می پوشانند و باعث می شوند عطر دیرتر تبخیر شود. به این ترتیب با هر موجی که در طول روز در موهای شما می‌افتد عطر نهفته در لابلای موها رها شده و رایحه آن فضای اطراف را عطرآگین می‌کند‌.

۶- عطری را انتخاب کنید که با شما و برای شما باشد و به کارتان بیاید. در صورت امکان به جای ادو تویلت و یا ادکلن سبک‌تر، سراغ ادوپرفیوم بروید. ممکن است در ابتدا هزینه بیشتری روی دست شما بگذارد، اما در درازمدت از نظر مالی به صرفه‌تر است، زیرا ادو پرفیوم حاوی روغن بیشتری است که باعث می‌شود عطر دوام بیشتری روی پوست داشته باشد.
۷- اسپری کردن عطر بر روی روسری و شال محبوبتان و یا روی لباس، البته با ظرافت و به آرامی، روش نسبتا مناسب دیگری است برای پوشاندن عطر و کاستن از سرعت تبخیر آن. با این حال مراقب باشید که بیش از حد و از فاصله بسیار نزدیک اسپری نکنید، زیرا روغن موجود در ادکلن می‌تواند پارچه را لکه‌دار کند. شاید راه بهتر این باشد که عطر را فضای مقابل خود اسپری و سپس از میان ذرات معلق آن در هوا عبور کنید.


۸- بهترین وقت استفاده از عطر هنگامی است که دوش گرفته‌اید و پوست خود را با روغن و یا لوسیون بدون بو مرطوب کرده‌اید. اکنون می‌توانید عطر را درست پیش از پوشیدن لباس بر روی قسمت مرطوب شده پوست بزنید. این کار باعث می‌شود که عطر به پوست و لباس بچسبد و به آرامی با حرکت و دمای بدن شما در طول روز آزاد شود.
۹- می‌توانید عطرهای خود را در طول روز روی یکدیگر استفاده کنید. برخی از عطرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا لایه لایه و یا به تنهایی استفاده شوند. مثلا می‌توانید یکی از عطر هایتان را بزنید و سپس در طول روز با عطری دیگر رایحه خوش خود را تجدید کنید. با این کار شما رایحه‌ای مختص به خود از ترکیب دو عطر ساخته‌اید. در این مسیر هیچ محدودیتی وجود ندارد جز مرزهای تخیل خود شما.
۱۰- مهمترین نکته این است که عطری را  از یک فروشگاه عطر و ادکلن انتخاب کنید که دوستش دارید و آن هم شما را دوست دارد. به عبارت دیگر، عطری را بیابید که مکمل شما باشد؛ عطری که تحسین دیگران درباره شما را به درستی برانگیزد.

اکنون شما یاد گرفته‌اید با انجام 10 کار ساده اما موثر ماندگاری عطر خود را افزایش داده و از رایحه دلپذیر آن برای مدت زمان بیشتری بهره‌مند شوید.

تمامی حقوق مطالب  متعلق به عطر لیلیوم است و هرگونه کپی برداری و یا استفاده بدون  اجازه کتبی مدیران سایت از مطالب آن پیگرد قانونی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیلیوم

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن و اولین و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی