اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001207573417164

آشنایی با معیارهای مهم برای انتخاب عطر

کد: 14001207573417164

https://bit.ly/3tcO3e7

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما با دنیای عطرها به خوبی آشنایی ندارید و نمی­توانید به خوبی از روی توضیحاتی که در مورد عطرها نوشته می­شود عطر مورد نظرتان را انتخاب کنید بهترین کار این است که پس از مطالعه عطرهای مختلف به نزدیکترین عطر فروشی بروید و عطرهایی که به نظرتان بیشترین تناسب را با شخصیتتان دارند را تست کنید

آشنایی با معیارهای مهم برای انتخاب عطر
آشنایی با معیارهای مهم برای انتخاب عطر

اگر بتوانید با عطرها ارتباط خوبی برقرار کنید پس از گذشت مدتی می‌توانید نت های موجود در یک عطر را از هم تفکیک کنید و خودتان بگویید که نت‌های تشکیل دهنده یک عطر کدام یک از مواد طبیعی یا شیمیایی می­باشد

خرید عطر و ادکلن برای کسانی که علاقه زیادی به عطرها دارند کار ساده‌­ای است و این افراد به خوبی با سلیقه بویایی خود آشنایی دارند.

اما برای کسانی که تابحال به عطرها توجهی نداشته اند و علاقه ای هم به خرید عطر ندارند و عموما عطرهایشان را به عنوان هدیه گرفته‌­اند شناخت سلیقه بویایی کاری دشوار به نظر خواهد رسید. همیشه راه‌هایی برای شناخت بیشتر و آشنایی با چیزهایی که به آنها علاقه دارید پیدا می­شود و اگر شما به عطر و ادکلن علاقه دارید و نمیدانید که دقیقاً به چه چیزی علاقه دارید ما به شما خواهیم گفت که با شناخت کدام معیارها و ویژگی‌ها است که می­توانید به وسیله آنها سلیقه بویایی خود را به خوبی بشناسید و عطری دقیقا مطابق سلیقه خودتان خریداری و استفاده کنید.

تست عطر قبل از خرید برای کسانی که نت های عطری را به خوبی نمی­شناسند

اگر شما با دنیای عطرها به خوبی آشنایی ندارید و نمی­توانید به خوبی از روی توضیحاتی که در مورد عطرها نوشته می­شود عطر مورد نظرتان را انتخاب کنید بهترین کار این است که پس از مطالعه عطرهای مختلف به نزدیکترین عطر فروشی بروید و عطرهایی که به نظرتان بیشترین تناسب را با شخصیتتان دارند را تست کنید. بعد از این که عطرها را تست کردید باید حدود یک ساعت صبر کنید تا ببینید در نت‌های میانی، عطری که انتخاب کرده اید به چه بوهایی می­رسد و اگر می‌خواهید دقیق تر تصمیم بگیرید بهتر است که همان روزی که عطر را تست کرده اید عطری نخرید و فردای آن روز، عطر مردانه و زنانه مورد نظر را به صورت آنلاین بخرید. به این دلیل که عطرها با داشتن نت های آغازین میانی و پایانی سه سبک بوی مختلف اما وابسته به هم را در فضا پخش می‌کنند که ممکن است تمام نت های یک عطر مورد پسند یک نفر نباشد و یا حتی باعث ایجاد سردرد و حالت تهوع شود بنابراین بهتر است یک روز میان خرید و تست کردن عطر فاصله بگذارید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید.

شناخت نت های عطری

اگر بتوانید با عطرها ارتباط خوبی برقرار کنید پس از گذشت مدتی می‌توانید نت های موجود در یک عطر را از هم تفکیک کنید و خودتان بگویید که نت‌های تشکیل دهنده یک عطر کدام یک از مواد طبیعی یا شیمیایی می­باشد. به عنوان مثال بوی قهوه و تنباکو در داخل عطرها بوی نزدیک به هم است اما شما با تمرکز روی هر کدام به صورت جداگانه می­توانید تفاوت­های آنها را به خوبی تشخیص دهید. و یا بوی گلها و بوی انواع مرکبات شبیه به هم می­باشد اما با استفاده مداوم از عطرهای گلی و یا عطری که از ترکیب مرکبات به وجود آمده‌اند می‌توانید مرکبات موجود در آنها را متمایز و یا همچنین گلهای موجود در آنها را از یکدیگر متمایز کنید برای راهنمایی بیشتر این مطلب را بخوانید.

شناخت انواع عطر ها از نظر پخش بو

احتمالاً نام هایی مانند ادو پرفیوم، پرفیوم، ادو تویلیت و ادکلن را شنیده اید اما تفاوت این عطر ها را به صورت جداگانه نمی­دانید و احتمالاً فکر می­کنید که ادکلن مختص آقایان و پرفیوم مختص خانم ها می­باشد اما این عقیده ها کاملاً اشتباه است. با پرفیوم ها شروع می­کنیم. عطرهایی که با پسوند پرفیوم به فروش می­رسند در دسته گران قیمت ترین عطرها قرار می­گیرند و دلیل این گرانی داشتن بیش از ۴۰ درصد اسانس روغنی معطر درون ترکیبات این عطر ها می‌باشد.

لوکس ترین برندهای دنیا با تولید یک عطر جدید عموماً از آن ۴ نسخه پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن را تولید می­کنند تا افراد با هر بودجه ای که دارند بتوانند همان عطر را با میزان ماندگاری های پایین­تر خریداری کنند.

دسته دوم ادوپرفیوم ها هستند که با داشتن بیش از ۱۵ تا ۲۰ درصد اسانس روغنی معطر در جایگاه دوم از نظر ماندگاری و پخش بو قرار می‌گیرند. این عطرها نیز تا حدی گران قیمت و با کیفیت هستند.

دسته بعدی ادوتویلت ها و در نهایت ادکلن ها هستند که با ماندگاری و پخش بوی پایین‌تر و اسانس روغنی به میزان بسیار کمتر در مقایسه با پرفیوم و ادو پرفیوم ها دارند.

شما می­توانید برای آنکه یک عطر متناسب با بودجه خود بخرید یکی از موارد ذکر شده را انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که گرانی عطرها به دلیل ماندگاری و کیفیت بهتر آن ها می­باشد.

شناخت انواع عطرهای مناسب هر فصل

یکی از مهمترین چیزهایی که باید در خرید عطرها بدانید این است که عطر های هر فصل متفاوت از فصل دیگر می­باشد. یعنی عطرهایی که رایحه ای گرم دارند برای فصل گرم استفاده نمی­شوند و اصولاً برای فصل های سرد مانند پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند تا احساس گرمی و دلنشین بودن را در فصل زمستان برایمان تداعی کنند.

عموما افراد از عطرهای سرد و خنک برای فصل های گرم مانند تابستان استفاده می­کنند و در فصل‌های گرم از عطرهای گرم استفاده نمی­کنند چون باعث خستگی و کسالت بدن می‌شوند. و در عوض عطرهای سرد و خنک باعث ایجاد نشاط و سرزندگی در فصل تابستان می‌شوند.

عطرهای مناسب فصل بهار هم عموماً عطرهای ملایم هستند و همچنین از کمترین میزان آلرژی زایی برخوردار هستند. به این دلیل که فصل بهار به خودی خود با داشتن گرده های گل برای بسیاری از افراد حساسیت­ زا است و اینکه عطری سردرد آور و حساسیت زا بزنید مطمئناً می­تواند بسیار آزار دهنده باشد. عطرهای مناسب فصل بهار عموماً از رایحه­ هایی با نوت های ملایم مانند نوت های گل های رز و زنبق و همچنین یاس می­باشد.

بایدها و نبایدهای عطرها

آخرین چیزی که باید در مورد عطرها بدانید به بعد از خرید عطر مرتبط می­شود در واقع همه چیز در خریدن یک از خلاصه نمی­شود و شما باید بتوانید تا از عطرتان به خوبی مراقبت کنید تا از میزان پخش ­بو و ماندگاری آن کاسته نشود. در واقع عطرها در واکنش با مولکول های هوا و آب به مرور خاصیت ماندگاری خود را از دست می‌دهند. دلیل این امر هم واضح است. در واقع اگر عطر را روی هوا اسپری کنید پس از گذشت یک تا دو ساعت دیگر هیچ اثری از بوی آن عطر باقی نخواهد ماند و اگر کوچکترین هوا و یا رطوبت وارد شیشه عطر شود همین واکنش اتفاق می‌افتد و به مرور از میزان ماندگاری عطر کاسته خواهد شد. دیگر موردی که باعث کاهش ماندگاری رایحه عطر می­شود نور خورشید است. خورشید نیز در واکنش با مولکول های عطر باعث می­شود مولکول های عطر بی اثر شوند و ماندگاری پایین تری داشته باشند. برای آنکه بتوانید از عطر خود به خوبی محافظت کنید باید در نظر داشته باشید تا عطر خود را در مکان های مرطوب یا در نزدیکی تابش نورخورشید قرار ندهید و آن را حتی الامکان داخل جعبه قرار دهید و زیاد جعبه را با خود حمل کنید تا اکسیژن وارد شیشه عطر نشود.

عطرها و ادکلن­ها می‌توانند به شما در یافتن مسیر زندگیتان کمک کنند و این کار را تنها با آرامش بخشیدن به شما انجام می­دهند. زمانی که بتوانید آرامش داشته باشید و ذهن خود را روی کاری که دوست دارید متمرکز کنید بی­ شک شما می­توانید به فردی موفق و آینده دار تبدیل شوید. از طرفی عطرها و ادکلن ها می­توانند به شما در پیدا کردن هویت شخصی خودتان کمک کنند چون زمانی که یک عطررا به طور طولانی مدت استفاده می­کنید شما با بوی آن عطر شناخته خواهید شد.

عطر و ادکلن ها و همچنین بادی اسپلش ها در هر نوع و مدلی که باشند می­توانند مفید باشند و باعث شوند که اطرافیان شما احساس مثبتی داشته باشند و اگر بخواهیم چند برنده مطرح در این زمینه را به شما معرفی کنیم می­توانیم به عطر و ادکلن های اونتوس، گود گرل، لالیک، بلک افغان و تام فورد اشاره کنیم و در دسته محبوب ترین انواع بادی اسپلش ها نیز می­توانیم به برندهای پنسا، نفیس، لدورا، سی گل، ویکتوریا سکرت و مای اشاره کنیم. هر کدام از این محصولات با توجه به قیمت و سلیقه شخصی شما می­توانند برای شما مناسب باشند. می­توانید ابتدا با تست کردن عطر یا بادی اسپلش محصول مورد نیازتان را انتخاب کنید و بعد ها تنها می­توانید با خواندن در مورد عطرها تشخیص دهید که آیا آن عطر مورد علاقه شما خواهد بود یا خیر.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیلیوم

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن و اولین و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی