اطلاعات تماس
  • 093097*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183740712067

تولید کننده فر پیتزا، کباب پز، سرخ کن صنعتی و ...

تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در داخل کشور

کد: 139803183740712067

http://bit.ly/2MCp15O

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه در مورد کارخانه‌ی تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صحبت شده که توسط یک کارآفرین راه اندازی و توانسته دست واردات در کشور را در این حوزه کوتاه کند.

کارآفرین نمونه تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی
تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در داخل کشور

کارآفرینی در این شرایط نبود کار می‌تواند گزینه اصلی در کشور باشد. تولید کنندگان می‌توانند مهم ترین کلید خلاصی از این وضعیت اقتصادی باشند. کار تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم اکنون صفر تا صد در داخل کشور انجام می‌شود و توانسته واردات در این حوزه را با توجه به تولید متنوع کاهش دهد. این مجموعه گرمکن غذا، کباب پز صنعتی و فر پیتزا و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را تولید می‌کند.

این کارخانه از صفر تا صد تمامی تجهیزات از جمله فر پیتزا را به صورت اختصاصی طراحی و تولید کرده و در  محصولات خود استفاده می‌کنند. بنابراین قیمت این محصولات بسیار به صرفه است و کیفیت این محصولات فوق العاده بالاست و دارای گارانتی 10 ساله هستند.

این کارخانه با راه اندازی وب سایت خود توانسته به صورت مستقیم با خریداران در ارتباط باشد و این امکان برای خریداران این حوزه فراهم کرده تا به صورت مستقیم از بزرگترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی بتوانند فر پیتزا، فر قنادی، کباب پز صنعتی و دیگر محصولات را خریداری کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانند به سایت تولید کننده تجهیزات فست فود و تجهیزات رستوران کاردر استیل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارآفرینیوز

مجله معرفی کارآفرینان؛ اخبار و مصاحبه های دنیای کارآفرینی

اطلاعات تماس
  • 093097*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید