اطلاعات تماس
  • 093920*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193747112100

به قلم امیرمحسن سلطان احمدی

انتشار تقریرات جلسات تفسیر سوره انسان توسط آیت الله العظمی مدرسی

کد: 139803193747112100

http://bit.ly/2MMzKuS

، تهران , (اخبار رسمی): تقریرات مباحث تفسیر و تدبر در سوره انسان توسط آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی(دام ظله) در پایگاه اینترنتی سلطان احمدی دات آی آر منتشر شد.

انتشار تقریرات جلسات تفسیر  سوره انسان توسط آیت الله العظمی مدرسی(دام ظله)
تفسیر و تدبر در سوره انسان توسط آیت الله العظمی مدرسی

بخش نخست تقریرات مباحث تفسیر و تدبر در سوره انسان توسط آیت الله العظمی «سید محمد تقی مدرسی» (دام ظله) از مراجع معظم تقلید کربلای معلی و مفسر تفسیر هدایت به قلم «امیرمحسن سلطان احمدی» در 15 جلسه در پایگاه اینترنتی سلطان احمدی دات آی آر منتشر شد.

علاقمندان به علوم قرآنی و تفسیر می‌توانند با رجوع به این پایگاه اینترنتی متن کامل این جلسات را مشاهده و مطالعه کنند. ضمنا به اطلاع می‌رساند به زودی نسخه اول این جلسات به صورت جزوه پی دی اف به صورت رایگان منتشر خواهد شد و تا انتهای سال نیز کتاب آن منتشر می‌شود.

آیت الله العظمی مدرسی در نیمه اول ماه مبارک رمضان 13440 ه ق برابر با اردیبهشت 1398 به تفسیر و تدبر در سوره انسان پرداخته است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به تفسیر سوره انسان توسط آیت الله مدرسی می‌توانند به سایت سلطان احمدی دات آی آر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلطان احمدی دات آی آر

پایگاه اینترنتی سلطان احمدی دات آی آر با شماره ثبتی شامد وزارت ارشاد به شماره : 7-4-65-694169-1-1 به تاریخ 1396/11/21 در سامانه صدور شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال وزارت ارشاد ثبت شده است. این پایگاه اینترنتی تارنمای رسمی انتشار دست نوشته های معارفی امیرمحسن سلطان احمدی، فعال فرهنگی و بلاگر حوزه دین و معارف اسلامی در فضای مجازی است. وی از بلاگران و نویسندگان فعال حوزه معارف اسلامی است که تا کنون در جشنواره های مختلفی کشوری در این زمینه رتبه های برتر کشوری را کسب نموده است که نمونه ای از آن در بخش افتخارت این وبگاه اینترنتی درج شده است. مخاطبین در این پایگاه اینترنتی جدیدترین و به روزترین مطالب، یاداشت ها و تقریرات مباحث معارفی را به قلم امیرمحسن سلطان احمدی مشاهده خواهند کرد. ضمنا این پایگاه اینترنتی به صورت ماهیانه مهمترین مطالب موضوعی منتشر شده را به صورت جزوه و نشریه در فرمت پی دی اف به صورت رایگان منتشر می کند و تقدیم علاقمندان علوم دینی و مبلغین می نماید. گفتنی است، پایگاه های اینترنتی تهذیب آنلاین و عترتنا تحت اشراف این پایگاه در حال فعالیت دینی است.

اطلاعات تماس
  • 093920*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش