اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803203749512104

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی از 28 لغایت 31 خرداد در اصفهان برگزار می‌شود

حضور شرکت راشا کاروان ویستا در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری

کد: 139803203749512104

http://bit.ly/2MCoYHc

، (اخبار رسمی): فعالان گردشگری با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌های‌شان را به علاقه‌مندان ارایه می‌کنند. شرکت راشا کاروان ویستا نیز امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور خواهد داشت.

حضور شرکت راشا کاروان ویستا در بزرگترین گردهمایی فعلان حوزه گردشگری
خودروهای مسافرتی آروی ایران

آروی ایران با نوآوری و رعایت نیازهای آنی و آتی مشتریان و مسئولیت اجتماعی در قبال استفاده بهینه از منابع انرژی‌های تجدید پذیر مطابق دانش وفنی روز دنیا فعالیت می‌کند

به گزارش روابط عمومی شرکت راشا کاروان ویستا، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی از 28 خرداد 98 تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

نیکوسرشت مدیرعامل شرکت راشا کاروان ویستا با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه گردشگری به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: گروه آروی ایران با افتخار اعلام می‌کند جزء برترین‌های تجهیزکننده خودروهای مسافرتی است. خودروهای مسافرتی RV دارای امکاناتی از قبیل: تخت‌خواب، آشپزخانه، حمام با آب گرم ، توالت با مخزن کولر و بخاری، مبلمان و میز نهار را داراست. آروی ایران با نوآوری و رعایت نیازهای آنی و آتی مشتریان و مسئولیت اجتماعی در قبال استفاده بهینه از منابع انرژی‌های تجدید پذیر مطابق دانش و فنی روز دنیا فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت راشا کاروان ویستا به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه شرکت راشا کاروان ویستا در نمایشگاه در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت rviran.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آروی ایران

آر وی ایران با هدف ارایه خودروهای با امکانات سفری و تشریفاتی ، متفاوت و متناسب با نیاز مشتریان و بدون در نظر داشتن نوع خودرو و استفاده از انرژی های تجدید پذیر مطابق دانش فنی روز فعالیت می نماید. آر وی ایران با نو آوری و رعایت نیازهای آنی و آتی مشتریان و مسئولیت اجتماعی در قبال استفاده بهینه از منابع انرژی. خدمات طراحی و ساخت ، نصب و بهربردای و خدمات پس از فروش را ارائه میدهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]