اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803213754012058

چگونه سفری ارزان به ترکیه داشت؟

کد: 139803213754012058

http://bit.ly/2Rig4NU

، (اخبار رسمی): افرادی که چند بار با تور سفر کرده‌اند، کم‌کم به این نتیجه رسیده که می‌توانند خود از پسِ سفر بدون تور برآیند. بسیاری از کسانی که در سفر به پختگی و تجربه لازم می‌رسند، به‌مرور این سؤال در ذهن‌ آنها به‌وجود می‌آید که چرا و چگونه بدون تور سفر کنند.

چگونه سفری ارزان به ترکیه داشت؟
سفر به استانبول

ترکیه از جمله کشور‌هایی است که هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا است. گردشگران ایرانی نیز با توجه به نبود روادید میان دو کشور می‌توانند به راحتی به این کشور سفر کنند. وجود آب و هوای مناسب و اماکن گردشگری متنوع از جمله خصوصیاتی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

اگر بدون تور سفر کرد، کسی نیست که جاذبه‌های دیدنی مقصد و داستان‌های زیبا نقل کند. افراد خود باید دست‌به‌کار شده و جست‌وجوگری را تمرین کنند؛ به هر استان کشور که سفر شود یا به هر پایتختی از جهان قدم گذاشت، هزاران نفر از قبل در خصوص آنجا مطالب مفیدی نوشته‌اند که دانستن آنها می‌تواند سفر را با ارزش‌تر کند.

امروزه اطلاعات بسیاری در اینترنت هست، اما باید دقت کرد که تمام اطلاعات مورد نیاز، هنوز در وب‌سایت‌ها وجود ندارد. ممکن است خواندن سفرنامه‌ها و یا کتابی در خصوص معرفی فرهنگ مردم آنجا کمک بسیاری به مسافران باشد. همچنین گاهی مفیدترین اطلاعات در مورد هتل‌ها، رستوران‌ها، فرهنگ مردم و آداب‌ و رسوم را از طریق گفت‌وگو با دیگران می‌توان به‌دست آورد. نباید فراموش کرد که هرچقدر اطلاعات بیشتری داشت، ارزان‌تر، راحت‌تر و ارزشمندتر می‌توان سفر کرد.

یکی از قسمت‌های جذاب سفر به ترکیه چشیدن طعم غذا‌های محلی و خوش طعم ترکیه‌ای است. شهر آنتالیا با توجه به نزدیکی این شهر به ساحل، مردم این شهر علاقه‌مند به غذا‌های دریایی و ماهی‌ها هستند. در شهر استانبول نیز کباب‌های مختلف و خاصی سرو می‌شود که اکثرا از گوشت گوساله و گوسفند تهیه شده و مزه‌ای فوق‌العاده دارد. یکی از انواع کباب‌ها، کباب کویو است. نحوه پختن این کباب به این صورت است که بره را به طور کامل و بدون اعضای داخلی داخل گودال بر روی زغال قرار می‌دهند. انواع آش، سوپ و کوفته نیز از جمله دیگر غذا‌ها و خوراک‌های محلی کشور ترکیه است. شیرینی‌ها و کیک‌های خوشمزه محلی ترکی نیز بسیار معروف هستند.

اقامت در ترکیه

افراد به جای اقامت در هتل‌های گران قیمت استانبول می‌توانند قبل از سفر نسبت به پیدا کردن خانه روزانه و یا سوییت اقدام کنند. در شهرهای ترکیه ایرانی‌هایی هستند که نسبت به اجاره سالیانه اخانه اقدام می‌کنند اما آنها را به صورت روزانه کرایه می‌دهند. به عنوان مثال با مراجعه به سایت دیوار ترکیه می‌توان نسبت به یافتن این آگهی‌ها و افراد اقدام کرد

همچنین برای کم کردن هزینه های سفر می‌توان خود نسبت به خرید تورهای تفریحی استانبول اقدام کرد. 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی‌های املاک و استخدام می‌توانند به سایت نیازمندی‌های ترکیه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیوار ترکیه

دیوار ترکیه- بانک جامع اطلاعاتی املاک ، استخدام و خدمات در ترکیه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح