اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803223758411556

تورکام، سایت جامع رزرو هتل، بلیط هواپیما و گردشگری

کد: 139803223758411556

http://bit.ly/2KkBh94

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه امکانات و خدمات وبسایت گردشگری تورکام بررسی شده است.

تورکام : جامع ترین سایت رزرو هتل، بلیط هواپیما و گردشگری
تورکام، سایت جامع رزرو هتل، بلیط هواپیما و گردشگری

هر روزه افراد زیادی با هدف‌های متفاوت به سفر می‌روند،؛ سفرکاری، تفریح و گذراندن تعطیلات و ... . در این میان آنچه که در بین تمامی سفرها مشترک است این است سفر به جزء جدانشدنی زندگی انسان‌ها تبدیل شده است.

در روزگاری نه چندان دور، مردم بلیط‌های سفر خود و یا هتل‌های مدنظر  خود را به صورت حضوری از آژانس‌ها می‌گرفتند، اما امروزه سایت‌های رزرو هتل و بلیط هواپیما با ارائه خدمات متنوع سفر این نیازها را به بهترین نحو ممکن تامین می‌کنند و به اولین انتخاب هر مسافری تبدیل شده است.

تورکام با تحولات جدید صنعت گردشگری خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کرده و مسافران می‌توانند در این سایت با جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران آشنا شوند و آدرس دقیق آنها را یادداشت کنند، سپس بلیط هواپیمای مدنظر خود را از سامانه رزرو بلیط تورکام گرفته و در نهایت از بین 700 هتل طرف قرارداد با تورکام، هتل مورد نظر خود را با تخفیف ویژه رزرو کنند و تجربه یک سفر لذت بخش و به یادماندنی را داشته باشند.در زیر به بخشی از ویژگی ها و امتیازات تورکام اشاره می کنیم:

معرفی جاذبه‌های گردشگری در سراسر ایران

همواره آشنا بودن با جاذبه‌های گردشگری شهر محل سفر یک عامل مهم در ایجاد سفری دلپذیر و خاطره انگیز است. وبسایت تورکام با دسته بندی جاذبه‌های گردشگری به تفکیک استانی و نوع جاذبه و ارائه مقالات مختلف معرفی آنها به همراه تصاویر جذاب و باکیفیت و آدرس دقیق آنها به یک مجموعه مرجع در این زمینه تبدیل شده است.

  • سامانه رزرو هتل

تورکام یکی از بزرگترین و کامل‌ترین شبکه‌های رزرواسیون هتل‌های ایران است که امکان رزرو هتل‌های سراسر کشور را فراهم کرده است. یک مرجع کامل و جامع از مراکز اقامتی شامل 700 هتل که کمک می‌کند مناسب‌ترین هتل را با بهترین قیمت انتخاب کرد. انتخابی آگاهانه و متناسب با سلیقه و نیاز. با رزرو هتل از تورکام بالاترین تخفیف‌ها به افراد تعلق می‌گیرد. این سامانه به دلیل حجم بالای فروش، بهترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد، بنابراین با خرید و رزرو هتل از تورکام می‌توان تا حد چشمگیری هزینه‌های سفر را کاهش داد.

  • سامانه خرید بلیط هواپیما

علاوه بر سامانه رزرو هتل، تورکام طرف قرارداد با آژانس‌های معتبر هواپیمایی داخلی نیز است و افراد می‌توان از طریق ورود به سامانه، اقدام به خرید بلیط از بیش از 30 آژانس هواپیمایی کنند.

  • فرآیند ساده خرید و پرداخت آنلاین

فرآیند رزرو پرواز و هتل در سایت تورکام به صورت کاملا ساده و کاربرپسند طراحی شده است تا مسافر متناسب با نیاز خود رزرو آنلاین را انجام و بعد از پرداخت با کارت‌های عضو شتاب، بلیط پروازی یا واچر هتل را در لحظه دریافت کنند. علاوه بر آن در سایت تورکام ویدئوی آموزش رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما هم گذاشته شده است.

  • پشتیبانی

افراد در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با کارشناسان سایت به صورت 24 ساعته در ارتباط باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت گردشگری تورکام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت گردشگری تورکام

تورکام یکی از بزرگترین و کاملترین شبکه های رزرواسیون هتل های ایران است که امکان خرید بلیط هواپیما برای سراسر ایران و رزرو هتل های سراسر کشور را برای شما فراهم کرده است. یک مرجع کامل و جامع از مراکز اقامتی که به شما کمک می کند مناسب ترین هتل را با بهترین قیمت انتخاب کنید. انتخابی آگاهانه متناسب با سلیقه و نیازتان. با رزرو هتل از وبسایت تورکام بالاترین تخفیف ها به شما تعلق می گیرد. این سامانه به دلیل حجم بالای فروش بهترین قیمت ها را به شما ارایه می دهد. بنابراین با خرید و رزرو از تورکام می توانید تا حد چشمگیری از هزینه های سفرتان بکاهید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح