اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803233760612126

کوچک‌ترین دوربین جهان، دوربین مخفی ریز

کد: 139803233760612126

http://bit.ly/2RvrFt6

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین مخفی شرکت مینی دی وی پرو با نام کوچک‌ترین دوربین جهان در مدل‌های مختلف از جمله دوربین مخفی کوچک MD80 تولید می‌شود. در سال 1990 برای اولین بار دوربین مینی دی وی MD80 در خط تولید کارخانه EEc قرار گرفت.

کوچک ترین دوربین جهان
دوربین مخفی کوچک md80

دوربین md80 می‌توان گفت که اولین و معروف‌ترین دوربین در حوضه دوربین‌های مینی دی وی است به طوری که این دوربین اولین تولید شرکت EEC در سال 1990 بوده است که کوچک ترین دوربین فیلمبرداری جهان نامیده شده

دوربین md80 می‌توان گفت که اولین و معروف‌ترین دوربین در حوضه دوربین‌های مینی دی وی است به طوری که این دوربین اولین تولید شرکت EEC در سال 1990 بوده است که کوچک ترین دوربین فیلمبرداری جهان نامیده شده است، که با استقبال بی‌نظیری مواجه شد، و به خاطر اینکه در لیست اولین تولیدات این دوربین‌ها قرار دارد در طول زمان با آمدن مدل‌های جدید تمامی اشکالات و معایب آن رفع شده است، ولی در حال حاضر در اوایل سال 2019 میلادی تولید این مدل متوقف شده، در ادامه به برخی از نکات فنی و قابلیت‌های این دوربین پرداخته می‌شود.

تاریخچه این دوربین‌ها 

در سال 1990 برای اولین بار دوربین مینی دی وی MD80 در خط تولید کارخانه EEc قرار  گرفت، ولی اینکه این دوربین را چه کسی اختراع کرده، متاسفانه نامی برای مخترع این دوربین‌ها وجود ندارد و فقط به نام کارخانه EEc ثبت شده است، متاسفانه اختراع این دوربین‌ها به نام شرکت EEc ثبت شده، Gabriyel makenzi یک جوان اسپانیایی بود که برای اولین بار این دوربین‌ها را اختراع کرد .

در مورد این دوربین می‌توان گفت که اولین و معروف‌ترین دوربین در حوضه دوربین‌های مینی دی وی است به طوری که این دوربین اولین تولید شرکت EEC در سال 1990 بوده است، که با استقبال بی‌نظیری مواجه شد و به خاطر اینکه در لیست اولین تولیدات این دوربین‌ها قرار دارد در طول زمان با آمدن مدل‌های جدید تمامی اشکالات و معایب آن رفع شده است، ولی در حال حاضر در اوایل سال 2019 میلادی تولید این مدل متوقف شده، در ادامه به برخی از نکات فنی و قابلیت‌های این دوربین پرداخته می‌شود.

سیر تکاملی از اولین دوربین تا سال 2019

وسایل دیجیتالی با رشد و پیشرفت تکنولوژی روز به روز در حال آپدیت (به روز رسانی) شدن هستند، و با هر به روز رسانی قابلیت‌های آنها افزایش پیدا می‌کند، و خوب دوربین‌های مینی دی وی هم از این موضوع مستثنی نیستند، در شانزدهم ژانویه سال 1990 اولین مدل این دوربین‌ها با نام Mini Camera MD80 به بازار ارائه شد که کیفیت فیلمبرداری 240p را دارا بود و زمانی که با این دوربین فیلمبرداری انجام می‌گرفت تصاویر فیلم ضبط شده به صورت فریم به فریم و باکیفیت پایینی قابل مشاهده بود، ولی خوب خیلی زود آپدیت بعدی این دوربین‌ها در سال 1992 به بازار ارائه شد که با تغییر کیفیت فیلمبرداری به 480P این دوربین در رده پر فروش‌ترین دوربین‌های مجله Camera Photo Graphi قرار گرفت به طوری که بیشتر خریداران در نظرات ثبت شده خود کوچک بودن این دوربین‌ها و سهولت در حمل و نقل و نصب آسان را عامل اصلی خرید این دوربین نام برده‌اند.

بعد از این آپدیت شرکت EEC که از فروش خود بسیار راضی بود، تا سال 2002 آپدیتی برای این مدل دوربین نداد، ولی خوب با پیشرفت شرکت‌های رقیب و همچنین ورود شرکت‌های قدرتمند مثل سونی و ... شرکت EEC در صدد بر آ مد تا آپدیت جدید خود را به بازار ارایه دهد، و در اواخر سال 2010 شرکت EEC آخرین آپدیت دوربین‌های مینی دی وی MD80 را روانه بازار کرد، که قابلیت‌هایی مثل فیلمبرداری تحت کنترل، عکسبرداری، و سنسور حرکتی را به قابلیت‌های این دوربین اضافه کرد.

همچنین در این آپدیت در دوربین از لنز فوق حرفه‌ای LS 9000 استفاده شد که کیفیت فیلمبرداری را HD می‌کرد، و همین موضوع باعث شد که کارخانه EEc رکورد فروش خود در سال 2002 بشکند، که بزرگترین پیروزی مالی این شرکت از اولین سال تاسیس است. در سال 2012 نیز یک آپدیت برای این مدل به بازار عرضه شد که در آن سنسورهای ضد لرزش فوق حرفه‌ای استفاده شده بود و این آخرین آپدیت برای مدل MD 80 بود، و در اواخر سال 2018 به طور کلی تولید این دوربین‌ها متوقف شد، در حال حاضر شرکت‌های قدرتمند دیگری امتیاز تولید مدل MD80  را دارند و در حال تولید این دوربین هستند. در ادامه تیم فنی مینی دی وی پرو برخی از موارد فنی این دوربین‌ها پرداخته است.

ویژگی‌های فنی این دوربین در قیاس با سایر مدل‌های مشابه

خوب در این مورد تفاوت‌های زیادی و جود ندارد چرا که متد تولید اولیه کلی این دوربین‌ها یکی است و همچنین شرکت اصلی سازنده ولی در دوربین مینی دی وی MD80 از سنسور ضد لرزش اپتیکال استفاده شده است که نسبت به مدل‌های هم رده از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار است، یکی از ویژگی‌های خاص این دوربین قابلیت دید در شب این دوربین است، چرا که از تکنولوژی High quility Night vision در آن استفاده شده است، که به روزترین تکنولوژی دید در شب است.

کاربری دوربین MD 80

این دوربین به خاطر سنسور ضد لرزش قوی انتخاب خوبی برای ورزش‌های سرعتی مثل دوچرخه سواری کوهستان یا موتور سواری و ... است.

به خاطر دید در شب قوی این دوربین برای مراقبت از ماشین یا گذاشتن در گاو صندوق، یا برای استفاده به عنوان دوربین مدار بسته در شب می‌تواند انتخاب بسیار مناسب و مفیدی باشد. این دوربین برای استفاده در هلی شات هم خوب است چرا که دارای قدرت فیلمبرداری بالایی از فواصل دور است.

مکان‌هایی که برای کاربری این دوربین مناسب نیست

اولین مکانی که اصلا برای این دوربین‌ها مناسب نیست و کاربری آنها را به نصف می‌رساند، در برف است، چراکه به خاطر اینکه نور خورشید در برف انعکاس پیدا می‌کند و خوب این یکی از نکات کلیدی در مورد این دوربین‌هاست.

دومین موضوع، برای ورزش‌های آبی مثل قایقرانی یا موج سواری که ممکن است دوربین خیس شود، چرا که این دوربین ضد آب نیست..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]