اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011135679412126

راهنمای خرید دوربین کوچک

نکاتی قبل از خرید دوربین کوچک و دوربین مخفی

کد: 140011135679412126

https://bit.ly/3otL3Iq

، تهران , (اخبار رسمی): راهنمایی قبل از خرید دوربین های کوچک و دوربین های مخفی که قصد استفاده به صورت مخفیانه و پنهان را دارید.

نکاتی قبل از خرید دوربین کوچک و دوربین مخفی
دوربین کوچک و مخفی

دوربین های کوچک دارای کیفیت و زاویه دید متفاوتی میباشند . در هنگام خرید به زاویه دیدی که لنز دوربین پوشش میدهد بسیار توجه کنید.

یک سیستم نظارت تصویری موثر را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید . دوربین کوچک متصل به گوشی به شما امکان می دهد ویدئوهای زنده را از دوربین های یا خود در رایانه خود مشاهده کنید. استفاده از دوربین برای مراقبت از منزل ، محل کار ، محل پارکینگ یا هر مکان دیگری که به امنیت نیاز دارید.نام های دیگر این دوربین ها شامل دوربین مینی دی وی ، ریز ، بندانگشتی میباشد. قابلیت مشاهده اینترنت و نظارت از راه دور. فناوری جدید دیجیتالی امروز مزایای زیادی نسبت به سیستم های آنالوگ قدیمی ارائه می دهد. دیجیتال به معنای تحویل سریع و فوری اطلاعات با تصویربرداری واضح و قابلیت ذخیره نامحدود است. دوربین های ویدئویی را می توان از طریق تلفن هوشمند یا هر دستگاه تلفن همراه مشاهده کرد و به شما این امکان را می دهد که همیشه مراقب امکانات و کارکنان خود باشید.

در حال حاضر بالای 70 نوع از دوربین های کوچک در بازار ایران موجود است ، و برای تمامی مدل ها ، نمونه تقلبی هم وجود دارد، در ادامه این مقاله گروه مینی دی وی پرو چند مورد از موارد اصلی برای تشخیص بهتر و راحت دوربین های کوچک اصلی از فرعی را ارایه میدهیم.

بدنه دوربین

یکی از مشخصه های اصلی و آسان ترین راه برای تشخیص مدل فرعی این دوربین های کوچک بدنه ی آلمینیومی آن است ، تمام مدل های تقلبی دوربین ها با بدنه های پلاستیکی در بازار موجود است (بجزء چند مورد ) ، برای تشخیص این موضوع کافیست چند ضربه به بدنه ی دوربین بزنید تا متوجه شوید .

گستره‌ی دید

اکشن‌کمراها معمولاً از لنزهای بسیار واید استفاده می‌کنند تا بیشترین گستره‌ی ممکن از مناظر را ثبت کنند. گستره‌ی دید این دوربین‌ها بین 120 تا 170 درجه متغیر است. هرچه این عدد بیشتر باشد گستره‌ی دید بیشتری را در اختیار خواهید داشت، ولی اعوجاج تصویر نیز کمی بیشتر خواهد بود. البته برخی از دوربین‌ها مانند GoPro Hero 5 Black و Yi 4K این قابلیت را دارند که اعوجاج تصویر را به‌صورت نرم‌افزاری اصلاح کنند. معمولاً دوربین‌های گران‌قیمت زاویه‌ی دید وسیع‌تری هم دارند.

چراغ دوربین

در دوربین های اصلی برای هر حالت (فیلمبرداری - عکسبرداری - سنسور حرکتی) یک چراغ با رنگ خاص وجود دارد به عنوان مثال برای فیلمبرداری چراغ آبی ، ولی در دوربین های فرعی چراغ دو رنگ قرمز وآبی را برای هر حالتی نشان میدهد .

دوربین های به صرفه

یکی از اصول اصلی که همه عزیزان باید در خرید این دوربین های کوچک، به آن توجه داشته باشند عمر باطری این دوربین ها میباشد ، چراکه به خاطر سایز کوچک این دوربین باطری عضو حساسی میباشد، و یک باطری خوب میتواند تا چندین سال برای شما کار کند ، از این رو مینی دی وی پرو مدل های MD80 و QQ6 و QQ5 را پیشنهاد میکند چراکه دارای باطری لیتیومی نسل جدید هستند که به هیچ عنوان خراب نمیشوند.

لوازم جانبی کامل

یکی از فاکتور هایی که در خرید باید به آن توجه داشته باشید لوازم جانبی این دوربین ها است ،به طوری که تمامی لوازم جانبی آنها با دفترچه راهنما مطابقت کامل داشته باشد،تا بتوان از تمامی قابلیت های دوربین به طور کامل استفاده کرد.

خرید با ضمانت نامه معتبر

یکی از فاکتور های مهم در دوربین کوچک مینی دی وی ضمانت نامه ی آن است ، چرا که این دوربین ها ساختار پیچیده ای دارد و هیج تعمییرگاه متمرکز برای این دوربین ها وجود ندارد ، بنابراین بسیار مهم است که در خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه تری داشته باشید، کمپانی مینی دی وی پرو (www.minidvpro.com) با سابقه کار 15 ساله و تعمییر کار های حرفه ای بهترین خدمات پس از فروش را برای جلب رضایت مشتریان عزیز ارایه میدهد ، که تمام کالاهای ما دارای یک سال گارانتی بدون قید و شرط میباشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش