اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007145462812126

جدیدترین مدل دوربین بند انگشتی flat

دوربین فلتی بیسیم S06 Wifi کوچک رم خور ،شارژی

کد: 140007145462812126

https://bit.ly/3Fw6krR

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین های بند انگشتی معمولاً مشهور به دوربین مخفی هستند یعنی در پروژه های حساس استفاده می شوند. امروز قرار است از جدیدترین دوربین بند انگشتی flat پیشرفته با هم صحبت کنیم.

دوربین فلتی بیسیم S06 Wifi کوچک رم خور ،شارژی
دوربین فلتی بیسیم S06 Wifi کوچک رم خور ،شارژی

سایز دوربین های بند انگشتی کوچک است، یعنی طول و عرض کمی برای آنها در نظر گرفته شده است و قرار است به شکلی استفاده شود که در درد نباشد و کسی متوجه استفاده از دوربین نشود. پیشرفته ترین مدل از دوربین های بند انگشتی، دوربین بند انگشتی flat (فلت) است.

این دوربین به صورت بیسیم طراحی شده است و قابلیت جاسازی در بسیاری از بخش ها را دارد و خبر خوب اینکه کنترل از راه دور دوربین های بند انگشتی flat سبب محبوبیت بیشتر آن ها شده است یعنی شما به سادگی می توانید رفتارها و اتفاقات را از راه دور کنترل نمایید و این دوربین به شما کمک می کند کنترل بهتر و دقیق تری داشته باشید.

مشاهده دقیق مشخصات این کالا در اینجا

  • دوربین بیسیم wifi : مشاهده فیلم های در حال ضبط یا فیلم های ضبط شده (P2P) به صورت زنده بر روی تلفن همراه
  • تماشای آنلاین تصاویر بدون محدودیت مسافت
  • کیفیت ضبط فیلم :1080P
  • لنز قدرتمند 8 مگاپیکسلی (در مدل جدید)
  • ضبط 24 ساعته فیلم
  • ضبط حلقه ای Time Loop (در مدل جدید)
  • تشخیص حرکت Motion Detection  دریافت پیام به محض مشاهده حرکت در میدان دید دوربین
  • پشتیبانی Androin ، IOS
  • پشتیبانی از حافظه 32 گیگابایتی MicroSD
  • اتصال منبع تغذیه دائمی

وسعت میدان دید دوربین بند انگشتی flat به قدری بالا است که وقتی در یک محل مناسب و البته پنهان قرار بگیرد می تواند همه بخش ها را مورد بررسی قرار دهد. نکته مهمی که باید بررسی کنیم کیفیت ضبط تصاویر است. در سبک های گذشته از دوربین های بند انگشتی متاسفانه کیفیت تصویر ضبط شده خوب نبوده اما در جدیدترین نوع از دوربین بند انگشتی flat، تصویر و ویدیو با کیفیت قابل قبولی است و جزئیات با کیفیت بالایی ثبت می شوند.

دوربین بند انگشتی flat به صورتی طراحی شده است که بسیار آسان می تواند رصد سرقت داشته باشد یعنی می تواند پروسه سرقت را سریعاً تشخیص دهد و این موضوع برگ برنده آن محسوب می شود.

مثلاً برای زیر نظر گرفتن خواب کودک و رفتارهای آن یکی از بهترین پیشنهادات است چون دیگر نیازی به سر زدن مدام به اتاق کودک نخواهید داشت. مادون قرمزی که در دوربین های بند انگشتی به خصوص دوربین فلت دیده می شود کمک می کن که تصاویر خوبی ضبط شود و کیفیت تصاویر در بهترین شرایط قرار بگیرد حتی اگر محیط بسیار تاریک باشد و نتواند شرایط خوبی برای ضبط با دوربین های معمولی در نظر گرفت.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در خرید دوربین های بند انگشتی در نظر بگیرید، دید در شب است و دوربین بند انگشتی flat این رویکرد را به خوبی پوشش داده است.

یکی از تکنولوژی های جالبی که در دوربین بند انگشتی flat دیده می شود فناوری شبکه p2p است که شرایط خوبی ایجاد می کند. این فناوری به این صورت است که نیاز به تنظیمات مربوط به پیکربندی دستگاه را از بین می برد و بسیار آسان و راحت اتصال بین موبایل یا کامپیوتر صورت می گیرد.

در چنین شرایطی قطعاً سرعت اشتراک گذاری فایل ها بالا خواهد بود و به نوعی برگ برنده دوربین بند انگشتی flat محسوب می شود و برای پروژه های حساس پلیسی و امنیتی بسیار عالی است.

اولین موضوعی که در مورد دوربین بند انگشتی flat دیده می شود حافظه 32 گیگابایتی است. این دستگاه از فلت منعطفی بهره می برد و تنها 68 گرم وزن دارد! بی نظیر است! آنقدر سبک و کوچک است که عملاً هیچ کس فکرش را نمی کند که با دوربین فوق قدرتمندی روبرو شده است. در واقع وزن کم این محصول سبب حمل بهتر آن می شود.

برای آشنایی بیشتر با این دوربین ها این مقاله را مطالعه کنید و برای خرید این کالا اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]