اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803253762712153

پرداخت تمامی قبوض با سامانه پرداخت قبضینو

چرا باید برای پرداخت قبض از سامانه پرداخت قبضینو استفاده کرد؟

کد: 139803253762712153

http://bit.ly/2KmCInw

، (اخبار رسمی): قبضینو سامانه استعلام و پرداخت قبوض است. در سامانه پرداخت قبضینو دیگر نیازی به قبض کاغذی نیست و می‌توان تمام قبض‌ها را بدون نیاز به شناسه پرداخت و شناسه قبض، استعلام و پرداخت کرد. سرویس‌های پرداخت قبضینو شامل استعلام خلافی خودرو، پرداخت قبض تلفن ثابت، قبض همراه اول، قبض برق، قبض آب و گاز است.

چرا باید برای پرداخت قبض از سامانه پرداخت قبضینو استفاده کنیم؟
پرداخت قبض قبضینو

قبضینو سرویس پرداخت قبض قبوض خلافی، تلفن ثابت، اب و برق و قبض گاز

قبضینو دستیاری در انجام پرداخت‌های دوره‌ای مانند انواع قبوض است. کافی است یکبار اطلاعات پرداخت را داده تا از دفعات بعدی به راحتی کار انجام شود.

در حوزه پرداخت قبوض در کشور دو مشکل اساسی وجود دارد. مشکل اول نیاز به قبض کاغذی جهت مشاهده اطلاعات و پرداخت قبض است. مشکل دوم تعدد قبوض و نیاز به پرداخت جداگانه هر کدام از این قبوض است.

هسته اولیه قبضینو با هدف حل این دو مشکل تشکیل شد. در قبضینو، کاربران کافی است یک‌بار اطلاعات مربوط به قبض‌های خود را وارد کنند تا به صورت آنی بتوانند اطلاعات قبض خود را استعلام و مشاهده کنند و در نهایت در صورت علاقه آن را پرداخت کنند. همچنین کاربران می‌توانند در صورت علاقه قبوض خود را تجمیع کرده و به صورت یکجا پرداخت کنند.

در آینده نزدیک قبضینو علاوه بر قبض‌های خدماتی، از پرداخت‌های دوره‌ای دیگر شامل‌ انتقال وجه (برای مثال واریز پول توی جیبی)، اجاره خانه،‌ شارژ ساختمان، اقساط بانکی، شارژ اینترنت و هر نوع پرداخت دوره‌ای دیگر نیز پشتیبانی خواهد کرد. قبضینو باقابلیت تجمیع پرداخت‌های کاربر، در تاریخ‌های مقرر مانند انتهای ماه به کاربر یادآوری می‌کند تا پرداخت‌های خود را انجام دهد.

همچنین با اضافه شدن کیف پول، قابلیت تسویه و پرداخت قبض اتوماتیک نیز وجود خواهد داشت. اندازه بازار در حوزه قبض که تمرکز فعلی قبضینو نیز بر آن است اندازه بازار در حدود یک میلیارد قبض در سال است. این مقدار قبوض برای دو دسته از کاربران از جمله کاربران حقیقی (صاحب خانه، صاحب مغازه و ...) و کاربران حقوقی (دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی، نهاد‌های نظامی و ...) صادر می‌شود.

سرویس‌‌های پرداخت قبضینو شامل استعلام خلافی خودرو، پرداخت قبض تلفن ثابت، قبض همراه اول، قبض برق، قبض آب و گاز است. برای استعلام قبض آب، گاز و برق با وارد کردن شناسه اشتراک به راحتی می‌توان جزئیات قبض‌ها را مشاهده و پرداخت کرد. کاربران در بخش تلفن ثابت و تلفن همراه اول تنها با وارد کردن شماره تلفن قادر به استعلام و پرداخت قبض تلفن خواهند بود. در کنار نسخه تحت وب قبضینو می‌توان از نسخه‌های اندوریدی و IOS قبضینو نیز استفاده کرد.

با استفاده از سامانه استعلام خلافی قبضینو، به راحتی می‌توان قبض‌های جریمه صادر شده برای خودرو و موتور سیکلیت را با جزئیات کامل محل وقوع خلافی، مبلغ خلافی و نوع قبض جریمه (تسلیمی، الصاقی، دوبرگی و یا دوربین) را مشاهده کرد و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض جریمه خلافی کرد. سامانه پرداخت قبضینو تمام قبض‌های پرداختی توسط افراد را آرشیو می‌کند و امکان چاپ قبض را نیز فراهم می کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پرداخت قبض قبضینو  به آدرس ghabzino.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرداخت قبض قبضینو

قبضینو سامانه استعلام و پرداخت قبوض است. در سامانه پرداخت قبضینو دیگر نیازی به قبض کاغذی نیست و می توانید تمام قبض های خود را بدون نیاز به شناسه پرداخت و شناسه قبض، استعلام و پرداخت کنید. سرویس های پرداخت قبضینو شامل استعلام خلافی خودرو، پرداخت قبض تلفن ثابت، قبض همراه اول، قبض برق، قبض آب و گاز است. برای استعلام قبض آب، گاز و برق با وارد کردن شناسه اشتراک خود به راحتی می توانید جزئیات قبض های خود را مشاهده و پرداخت نماید. در بخش تلفن ثابت و تلفن همراه اول تنها با وارد کردن شماره تلفن قادر به استعلام و پرداخت قبض تلفن خواهید بود. در کنار نسخه تحت وب قبضینو می توانید از نسخه های اندوریدی و IOS قبضینو نیز استفاده کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار