اطلاعات تماس
  • 031362*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803253765012156

با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی حوزه‌ی گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود:

بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی در اصفهان

کد: 139803253765012156

http://bit.ly/2RjIhUz

، اصفهان , (اخبار رسمی): «یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و صنایع دستی اصفهان»، 28 لغایت 31خرداد ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

بزرگترین گردهمایی فعالین حوزه گردشگری و صنایع دستی در اصفهان
یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان

برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی بهترین بستر برای توسعه صنعت توریسم در اصفهان در تمام ابعاد آن است

به گزارش دبیرخانه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع دستی، این نمایشگاه که توسط شرکت کیان فرتاک هستی از شرکت‌های تابعه هولدینگ کافل برگزار می‌شود، میزبان شرکت‌های داخلی و خارجی‌، شهرهای خواهر خوانده‌ی اصفهان، اساتید داخلی و خارجی حوزه گردشگری و صنایع دستی خواهد بود.

ستار کیان‌پور، دبیر اجرایی این نمایشگاه، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: اصفهان جزء یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای دنیاست و و این فرصت بسیار مغتنمی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی این شهر است. برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی بهترین بستر برای توسعه صنعت توریسم در اصفهان در تمام ابعاد آن است. ما نیز در برگزاری این نمایشگاه توان خود را در معرفی آن در سطح بین المللی کردیم تا بتوانیم تمام استانداردهای بین‌المللی اینگونه نمایشگاه‌ها را رعایت کنیم که حضور شهرهای خواهرخوانده‌ و اساتید بین‌المللی این رشته از جمله خانم غادا هیجاوی از مصادیق بارز آن است.

ستار کیانپور در این زمینه افزود: در بخش داخلی نیز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری اصفهان، شورای شهر اصفهان، شهرداری اصفهان و دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان حمایت‌های قابل توجهی برای برگزاری هر چه حرفه‌ای‌تر این نمایشگاه کردند.

ستار کیان‌پور در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: 36 رویداد جانبی از جمله «نشست تخصصی استفاده از ظرفیت‌های سفارت‌خانه‌ها برای توسعه گردشگری و صنایع دستی» ، «نشست تخصصی راهکارهای ورود صنایع دستی به بازارهای جهانی»، «نشست تحول بزرگ گردشگری ایران با روابط عمومی آنلاین» برای این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح سواد عمومی در زمینه گردشگری و صنایع دستی و همچنین بسترسازی برای ارتباط بهتر شرکت‌ها با یکدیگر در نظر گرفته شده است.

یازدهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و صنایع دستی، در روز 28 لغایت 31 خرداد ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و می‌توانند به سایت iite.ir مراجعه کنند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی(IITE) 28 تا 31 خرداد 1398 در شهر اصفهان برپا می شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031362*****
[نمایش اطلاعات]