اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803253767910906

آمارها و ترندهای بازار نشان می‌دهند که تعمیرات موبایل در حال رشد صعودی است

تعمیرات موبایل، سریع‌ترین راه ورود به بازار کار در شرایط فعلی

کد: 139803253767910906

http://bit.ly/2Kjg7Zj

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیرات تلفن همراه، یکی از مشاغل پرطرفدار در دنیاست چرا که می‌توان بلافاصله پس از آموزش و کسب مهارت، وارد بازار کار شد. می‌توان در نمایندگی‌های معتبر تعمیرات موبایل یا فروشگاه‌های مرتبط مشغول به کار شده یا اگر شخص روحیه کارآفرینی دارد، برای خود کسب و کاری را با محوریت این مهارت ایجاد کند.

تعمیرات موبایل، سریع ترین راه ورود به بازار کار در شرایط فعلی
آموزش تخصصی با وسایل بروز در موبایل آباد

هر فرد نزدیک به 2 ساعت در طول روز از تلفن همراه خود استفاده می‌کند. این وسیله نیاز به تعمیرات دارد. حال اگر فقط 10درصد این تعداد در سراسر کشور نیاز به تعمیر داشته باشند، چه بازار بزرگی رقم می‌خورد؟

تعمیرات تلفن همراه یکی از پر رونق‌ترین مشاغل دنیا و ایران است. افرادی که می‌خواهید با این مهارت پرمخاطب و پر درآمد آشنا شوید، می‌توانند در ادامه توضیحات جامعی دریافت کنند.

آیا در حال برنامه ریزی برای آینده شغلی خود هستید؟
بی شک سوالات زیادی دغدغه شده است، ادامه تحصیل یا یاد گرفتن حرفه و مهارت، کدام مسیر آینده بهتری دارد؟
چگونه می‌توان با صرف کمترین زمان و هزینه یک تخصص یاد گرفت و وارد بازار کار شد؟ 
سریع‌ترین راه برای ورود به بازار کار در شرایط فعلی چیست؟

شاید بسیاری از افراد جویای کار بسیار ناامید باشند و با خود بگویندکه هر تخصص و مهارتی که داشته باشند، در شرایط فعلی، بیکار خواهند بود، اما آیا می‌دانید در روز 30 هزار مشتری در سطح کشور وجود دارد که بیش از نیمی از این مشتریان به خاطر عدم وجود متخصص از دست می‌روند؟ اما این مهارت و تخصص با این چنین سطح تقاضای گسترده در سطح کشور، کدام مهارت و تخصص است؟ در ادامه مهارت تعمیرات تلفن همراه به عنوان بهترین پاسخ به سوالات، بیان شده است.

تعمیرات تلفن همراه، پر رونق‌ترین شغل در دنیا

تعمیرات تلفن همراه نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان شغل پر رونقی است. اصلی‌ترین دلیل این رونق تعداد بسیار زیاد کاربران تلفن همراه است. تلفن‌های همراه به بخش اجتناب‌ناپذیری از زندگی‌های همه تبدیل شده است. به صورت میانگین هر فرد نزدیک به 2 ساعت در طول روز از تلفن همراه خود استفاده می‌کند. در هر صورت، این وسیله پرمصرف و پرکاربرد نیاز به تعمیرات دارد. حال اگر فقط 10درصد این تعداد تلفن همراه در سراسر کشور نیاز به تعمیر داشته باشند، چه بازار بزرگی رقم می‌خورد؟ این سطح از تقاضا با سطح تقاضا کدام خدمت قابل مقایسه است؟

تعمیرات تلفن همراه، مهارتی که می‌توان با کم‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان آموخت

یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب مهارت این است که بتوان آن را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن آموخت تا بتوان نهایت استفاده را از فرصت‌های بازار کرد. تعمیرات تلفن همراه چه از نوع تعمیرات سخت افزار و چه از نوع تعمیرات نرم افزار، از جمله مهارت‌هایی است که می‌توان بسیار سریع و با کمترین هزینه آموخت. البته باید در نظر داشت که به دلیل تعدد مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل، کیفیت ارائه خدمات در این خصوص اهمیت زیادی دارد و برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل باید این مهارت را به بهترین شکل و در بالاترین سطح کیفیت آموخت. توصیه می‌شود برای گذراندن این دوره‌های مهارتی نیز باید حتما به مراکز معتبر مراجعه کرد.

تعمیرات تلفن همراه، از آموزش و تخصص تا ورود به بازار کار

تعمیرات تلفن همراه، یکی از مشاغل پرطرفدار در دنیاست چرا که می‌توان بلافاصله پس از آموزش و کسب مهارت، وارد بازار کار شد. می‌توان در نمایندگی‌های معتبر تعمیرات موبایل یا فروشگاه‌های مرتبط مشغول به کار شده یا اگر شخص روحیه کارآفرینی دارد، برای خود کسب و کاری را با محوریت این مهارت ایجاد کند. هر کدام از مسیرهای گفته شده را که برای ورود به بازار انتخاب کرد، لازم است تا این مهارت به خوبی یاد گرفته شود تا بتوان در بازار رقابت، موفقیت خود را تضمین کرد.

آموزش تعمیرات تلفن همراه در موبایل آباد 

افرادی که تصمیم گرفته‌اند تا مهارت و تخصص تعمیرات تلفن همراه را بیاموزند و به دنبال مرکزی معتبر و با سابقه در این زمینه هستند، بهتر است با موبایل آباد آشنا شوند. موبایل آباد یکی از مراکز تخصصی تعمیرات موبایل با بیش از 140 نمایندگی در سراسر کشور است که سالانه دوره‌های متعدد تخصصی تعمیرات تلفن همراه را با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌کند. به دلیل مطالبه هنرجویان، اغلب این دوره‌ها به صورت فشرده و جامع تدوین می‌شود و علاقه‌مندان پس از گذراندن دوره‌ها ، مهارت لازم و تسلط کافی را برای ورود به بازار کار دارند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت موبایل آباد به بخش مرکز آموزش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موبایل آباد

مجموعه موبایل آباد با بهره گیری از 10 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات تلفن همراه و تبلت ، جهت فراگیر نمودن هر چه بیشتر خدمات خود به تمامی برندهای معتبر حوزه تلفن همراه نظیر آیفون – سامسونگ – هوآوی – نوکیا – سونی – ال جی – اچ تی سی – ایسوس – لنوو – بلک بری و … خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی