اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263770511776

استخر شخصی خود را داشته باشید

کد: 139803263770511776

http://bit.ly/2LrO3Cx

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که علاقه فراوانی به شنا و آب بازی دارند یا دنبال یک تفریح مهیج و خاص برای کودک خود هستند می‌توانند از استخر بادی استفاده کنند. شاید بتوان از مهمترین مزایای این محصول به کم‌جا بودن و آسانی حمل و نقل استخرهای بادی اشاره کرد.

استخر شخصی خود را داشته باشید...!!!
استخر شخصی خود را داشته باشید

استخر بادی یکی از ایده‌آل‌ترین وسایل بازی در فصل تابستان به شمار می‌آید. این محصول تماما حسن است و هیچ عیبی در زمان استفاده از آن مشاهده نمی‌شود مگر اینکه به دلیل استفاده نادرست از استخر بادی به آن آسیب برسد.

استخر بادی و خصوصیات آن

وسیله‌ای است جهت تفریح و سرگرمی که به وسیله باد راه‌اندازی شده و پس از آبگیری قابل استفاده است. اغلب شامل دو بخش است.

1- بدنه‌ای که جنس آن از ماده پلاستیکی فشرده PVC ساخته شده است.

2- رینگ یا حلقه بالایی که باد شونده است و جهت تعادل استخر به کار می‌آید.

در کنار استخر بادی، انواع استخر پیش ساخته هم در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد.

مزایای استفاده از استخر بادی

  • با توجه به جنس بدنه، دارای استحکام و قدرت مقاومت بالا است.
  • قابل راه اندازی به وسیله پمپ‌های برقی و دستی است.
  • قابل استفاده در تفریحات و سرگرمی‌های آبی است.
  • قابل استفاده در سنین مختلف از نظر وزنی است.
  • بسیار سبک است بنابراین حمل و نقل و جابجایی آنها به سهولت صورت می‌پذیرد.
  • دارای نصب و راه اندازی سریع و آسان است.
  • متنوع بودن با توجه به طرح‌ها، اشکال، ابعاد و سایز، و رنگ بندی‌های زیبا

انواع استخر بادی

استخرهای بادی بسیار متنوع و دارای زیبایی‌های خاص هستند که به بررسی چند نوع از آنها پرداخته می‌شود

استخر توپ بادی، استخر بادی خانوادگی، استخر بادی گرد صندلی دار، استخر بادی کف شبرنگی، استخر بادی کف شبرنگی، استخر بادی کودکان، استخر بادی فواره‌ای

فاکتورهای خرید استخر بادی

اگر براساس نکات ارائه شده در ادامه این استخر تهیه شود می‌توان از صرف هزینه‌های گزاف در امان بود و از محصول خریداری شده خود نهایت لذت را برد.

عمق استخر بادی: استخر بادی را بر اساس نیاز خود باید با عمقی مناسب تهیه کرد. افرادی که می‌خواهند برای فرزند خود استخری مناسب تهیه کنند می‌توانند از استخر بادی استفاده کنند که عمق آن بیش از یک متر نباشد زیرا این مهم ممکن است کودک را دچار آسیب کند.

اما اگر شخصی برای استفاده خودشدر کنار فرزند قصد سفارش یک استخر بادی دارد می‌تواند از استخرهای بادی حرفه‌ای‌تر در سایزهای بزرگ‌تر استفاده کند و با کمتر کردن حجم آب آن بستری مناسب برای بازی فرزندان خردسال خود فراهم سازد. این مهم خود به صرفه جویی بیشتر هزینه‌ها نیز کمک می‌کند.

پمپ استخر بادی: استخر بادی و سایز انتخاب آن برای خرید پمپ بادی مؤثر است. افرادی که می‌خواهند یک استخر کوچک داشته باشند استفاده کردن از یک پمپ بادی دستی نیازهای آنها را به راحتی مرتفع می‌کند.

حال اگر انتخاب شخص، یک استخر بزرگ خانوادگی است بهتر است از پمپ باد الکتریکی برای این مهم استفاده شود. در کنار پمپ بادی توصیه می‌شود از وسایل مرتبط با تعمیر و نگهداری استخر بادی خود استفاده شود.

قیمت استخر بادی: استخر بادی، بر اساس متریال ساخت، اندازه، عمق، شکل طراحی و سایر موارد دیگر قیمت‌گذاری می‌شود. به راحتی می‌توان با یک محاسبه سر انگشتی در وب‌سایت ها قیمت نهایی محصولات را مشاهده کرد و از پرداخت هزینه‌های اضافی در امان بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس وان، از سایر انواع محصولات بادی اینتکس دیدن کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اینتکس وان

فروش انواع محصولات بادی اینتکس و بست وی بصورت تخصصی از جمله ، استخر بادی، وان، قایق، موتور قایق، جکوزی بادی، استخر آماده، استخر پیش ساخته، استخر ویلایی، مبل، کاناپه، کاناپه تخت خوابشو، تشک مواج، تخت خواب، چادر مسافرتی، کیسه خواب، اسباب بازی های بادی، سرسره و چادر بازی کودک و...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی