اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263772312161

تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

کد: 139803263772312161

http://bit.ly/2KoYnvx

، تهران , (اخبار رسمی): تولید محتوا برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی به صورت روزانه برای کسب‌‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در تمام صنایع عرضه می‌‌شود. 360 سوشال با یک استراتژی درست، تولید محتوا می‌کند. با مشتریان در طی انجام سفارش همکاری می‌کند تا اطمینان حاصل شود که پیام کسب‌و‌کارشان به مخاطبان رسانه‌های اجتماعی منتقل شده است.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

با یک محتوای خوب می‌توان به کسب‌وکار خود رونق داد. سایت 360سوشال در این امر کاربران را یاری می‌دهد

در 360سوشال، دپارتمان تولید محتوا همیشه حساس‌ترین بخش محسوب می‌شود. امروز با حضور حدود 30 میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی (فقط در ایران) و حجم زیاد محتواها باعث شده تا تمرکز اصلی مجموعه در رسیدن مشتریان به اهدافشان در این بخش باشد. چرا که بی‌شک محتوا شاهراه رسیدن به کاربران است تا به مشتریان تبدیل شوند.

دریافت بریف، برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی محتوا، تولید انواع محتوای ارگانیک ویدئویی و گرافیکی و متنی، بهینه‌سازی محتواهای تولید شده برای موتورهای جستجو، مسیری است که برای کسب اهداف مشتریان طی می‌شود.

تمامی این فرآیندها توسط استراتژیست‌ها، کپی‌رایترها، گرافیست‌ها، ویدئومارکترها، مدیران اکانت، عکاسان و تصویربرداران، موشن‌گرافیست‌ها و تیم تحقیقات‌ و‌ توسعه به طور خلاقانه و علمی انجام می‌شود.

محتواهایی می‌توانند تاثیرگذار باشند که با استراتژی مشخصی برای کاربر منتشر شود. یکی دیگر از آیتم‌های بسیار مهم در تولید محتوا، این است که وجه تمایز محصولات یا خدمات مشتریان را با سایر رقبا، نشان دهد تا کاربر بتواند مقایسه و انتخاب کند. بنابراین محتواهایی که قادر به نمایش این وجه تمایزها نشوند تیری در تاریکی رها کردند که خسارات مالی و زمانی را برای آن کسب‌وکار به همراه دارد. متاسفانه طبق تحقیقات بیش از 80درصد محتواها در شبکه‌های اجتماعی بدون استراتژی مشخص انتشار می‌یابند. 360social کمک می‌کند که همه بتوانند محتواهای بهینه در سایت خود قرار دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

360 سوشال

آژانس تخصصی شبکه‌های اجتماعی 360 حاصل تجمیع چند مجموعه تبلیغات و مارکتینگ می‌باشد که از سال 1397 آغاز به کار کرده است. انقلاب شبکه‌های اجتماعی و حضور قاطع آن‌ها در زندگه همه ما بستری شد تا کسب‌وکاهای کوچک و بزرگ از این فضای مجازی غافل نشوند. قطعا همین امر دلیل تغییرات اساسی در ساختار فعالیت ما گردید و باعث شکل‌گیری 360 شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی