اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263772812178

نوع پوست بینی چه تاثیری در نتیجه جراحی بینی دارد؟

کد: 139803263772812178

http://bit.ly/2Rrixpq

، تهران , (اخبار رسمی): در واقع خود پوست در جراحی بینی خیلی دستخوش تغییر نمی‌شود اما یک لایه استتار برای استخوان‌ها و غضروف‌های زیرین به وجود می‌آورد. بنابراین پوست‌هایی با ضخامت متوسط بهترین نتیجه را از جراحی بینی می‌گیرند. حتی برای بهترین جراح بینی هم عمل بینی‌هایی با پوست خیلی ضخیم و خیلی نازک واقعا چالش‌برانگیز است.

نوع پوست بینی چه تاثیری در نتیجه جراحی بینی دارد؟
نوع پوست بینی چه تاثیری در نتیجه جراحی بینی دارد؟

مواردی زیادی هستند که شما می توانید قبل از انجام عمل بینی آنها را کنترل کنید و در واقع قدرت انتخاب دارید اما ضخامت پوست بینی جزو این موارد نیست.

آیا می‌دانید چرا ضخامت پوست اطراف بینی نقش مهمی را در نتیجه جراحی بینی بازی می‌کند؟

چرا نوع پوست بینی اهمیت دارد؟ در واقع خود پوست در جراحی بینی خیلی دستخوش تغییر نمی‌شود اما یک لایه استتار برای استخوان‌ها و غضروف‌های زیرین به وجود می‌آورد. بنابراین پوست‌هایی با ضخامت متوسط بهترین نتیجه را از جراحی بینی می‌گیرند.

حتی برای بهترین جراح بینی هم عمل بینی گوشتی یا همان بینی‌هایی با پوست خیلی ضخیم و پوست خیلی نازک واقعا چالش برانگیز است.

مشکلات پوست خیلی نازک یکی از مشکلات بزرگ پوست‌های خیلی نازک در پنهان کردن عیوب اسکلت بینی است. به طوری که کوچکترین عیوب جراحی به راحتی از زیر پوست مشخص می‌شود و می‌تواند بر روی کل نتیجه جراحی بینی تاثیر بگذارد. برای یک تعبیر بهتر باید گفت میزان پوشش پوست‌های نازک کمی بیشتر از یک دستمال کاغذی مرطوب است.

یک ویژگی مثبت هم برای این نوع پوست‌ها وجود دارد و آن هم این است که خیلی بهتر و سریع‌تر بهبود می‌یابند و تورم بعد از عمل در این نوع پوست‌ها به سرعت فروکش می‌کند.

جراحی بینی برای افرادی که پوست خیلی نازکی دارند امکان‌پذیر است اما بیماران باید حتما یک جراح بینی خیلی ماهر پیدا کنند.

مشکلات بینی‌های گوشتی (پوست خیلی ضخیم) سختی جراحی بینی برای بینی‌هایی با پوست ضخیم که به آنها بینی گوشتی گفته می‌شود به مراتب سخت‌تر از بینی‌هایی است که پوست نازکی دارند. در واقع بعضی از جراحان به دلیل ریسک‌های موجود در جراحی بینی‌های گوشتی، از پذیرفتن این بیماران خودداری می‌کنند یا اینکه هزینه عمل بینی را بالا می‌برند.

مشکلات متعددی در جراحی بینی‌های گوشتی وجود دارد که مهمترین این مشکلات این است که تغییرات کوچک و ظریفی را که جراح بر روی استخوان بینی ایجاد کرده به راحتی می‌پوشاند و دیگر اصلا به چشم نمی‌آید. در واقع می‌توان گفت، زمانی که برای تراشیدن و شکل دادن استخوان و غضروف صرف شده است، هدر می‌رود.

البته پوست‌های ضخیم یک ویژگی مثبت هم دارند و آن هم این است که عیوب اسکلت بینی را می‌پوشانند اما ویژگی مثبت این نوع پوست‌ها همین‌جا به پایان می‌رسد.

یکی دیگر از مشکلات پوست ضخیم این است که غضروف به دلیل سنگینی پوست، فشار زیادی را متحمل می‌شود بنابراین هر گونه اقدامی که باعث تضعیف غضروف شود می‌تواند پشتیبانی ساختاری بینی را بر هم بزند.

مدت زمان بهبود و میزان تورم و التهاب نیز در این نوع بینی‌ها طولانی‌تر است.

بعضی افراد تصور می‌کنند که با استفاده از دستگاه‌های کوچک کننده بینی می‌توان بینی‌های گوشتی را کوچک کرد اما باید گفت هیچ راهی به جز جراحی نمی‌تواند نتیجه دائمی و قابل قبولی برای اصلاح عیوب بینی داشته باشد.

در نتیجه می‌توان گفت ضخامت پوست بینی نقش مهمی را در نتیجه جراحی بینی بازی می‌کند. بنابراین برای اینکه مشخص شود آیا شخص کاندید خوبی برای جراحی بینی است یا خیر بهتر است یک جلسه مشاوره با جراح انتخابی خود ترتیب داده تا او بینی را از نظر ضخامت پوست و عوامل موثر دیگر ارزیابی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر طاهریان، متخصص جراحی بینی و صورت

دکتر محمد حسین طاهریان در سال ۱۳۳۵در تهران به دنیا امدند ایشان در سال ۱۳۵۴ در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شده و در سال ۱۳۶۱ فارغ التحصیل شدند و در سال ۱۳۶۷ برای تخصص در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قبول و ۱۳۷۰ فارغ التحصیل گردیدند. و ۵ سال به عنوان هیئت علمی علوم پزشکی کرمانشاه مشغول خدمت بودند.و از سال ۱۳۷۰ تاکنون بیش از سه هزار و پانصد عمل زیبایی بینی موفق را در کارنامه خود دارد. ویژگی منحصر به فرد دکتر طاهریان با توجه تجربه و کار ها و رضایت بیماران در طبیعی و متناسب بودن بینی با توجه به صورت و سن بیمار می باشد. دکتر طاهریان بیش از ۲۵ سال است که ارائه خدمت می کند و زیبایی،اعتماد به نفس و نشاط را به زندگی هموطنانش هدیه می دهد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی