اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263772912177

کاندیدهای کاشت مو به روش FIT

کد: 139803263772912177

http://bit.ly/2RkLuDe

، (اخبار رسمی): در بیمارانی که از روش‌های کم تهاجم جراحی با حداقل میزان برش، خونریزی، بخیه و اسکار استقبال می‌کنند، روش کاشت مو FIT، بهترین روش به نظر می‌رسد. معمولا به افرادی که می‌خواهند هر چه سریع‌تر به نتیجه برسند و به دنبال تراکم‌های بیشتر در جلسات کمتر هستند، روش FIT توصیه نمی‌شود.

کاندیدهای کاشت مو به روش FIT
کاندیدهای کاشت مو به روش FIT

جلسات درمان براساس مساحت پوست، تراکم مو و تعداد پیوندهای لازم متفاوت خواهد بود و ارائه قیمت قطعی برای هر فرد متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی را برای کاشت مو به روش FIT در نظر گرفت

کاشت موی طبیعی

مو اولین ویژگی افراد است که بیننده به آن توجه می‌کند و تاثیر غیرقابل انکاری در زیبایی چهره افراد دارد. داشتن موهایی خوش حالت و پرپشت از دیرباز رویای آقایان و خانم‌ها بوده است، رویایی که امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی به حقیقت مبدل می‌شود. سن، وراثت و محیط عوامل تاثیرگذار بر رشد مو هستند. هورمون‌ها مهمترین دلیل اکثر ریزش، نازک شدن و خشک شدن موهای افراد به شمار می‌آیند.

عوامل محیطی نظیر آلودگی، استفاده از شوینده‌های شیمیایی و اشعه‌های مضر نور آفتاب ریزش و کم پشتی مو را در انسان امروزی تشدید می‌کنند. از این رو، با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های مختلفی برای جبران این خسارت کشف شده است. در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های کاشت موی طبیعی، روش FIT است. روش کاشت موی طبیعی FIT که به معنای انتقال فولیکول مو است، روشی غیر جراحی بوده و در اکثر کشورهای دنیا شناخته شده است.

کاشت موی طبیعی به روش FIT

یکی از بهترین روش‌های کاشت موی طبیعی، روش غیرجراحی FIT است. در این روش که در مراکز کاشت موی طبیعی و توسط متخصصان این حوزه انجام می‌شود، فولیکول‌های مو به وسیله ابزاری به نام پانچ از بانک مو برداشت شده و در نواحی طاس یا کم مو کاشته می‌شود. متخصص کاشت مو به روش FIT، با بی حسی موضعی و طی جلسات متعدد که بسته به میزان کم پشتی مو متغیر است، هر جلسه حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ فولیکول مو را از بانک مو خارج کرده و در نواحی مورد نظر قرار می‌دهد. بانک مو به منطقه‌ای از بدن بیمار که فولیکول مو را از آن برمی‌دارند گفته می‌شود.

پشت سر هر فرد، معمولا اولین گزینه متخصصان برای برداشت مو است. در صورتی که بیمار شرایط استفاده از موی پشت سر را نداشته باشد، می‌توان از سایر قسمت‌های بدن به عنوان بانک مو استفاده کرد. می‌توان گفت که تقریبا هر نقطه‌ای بدن می‌تواند به عنوان بانک مو استفاده شود و مهمتر از همه اینکه، موهای برداشته و کاشته شده، در منطقه جدید درست مانند همان جای قبلی رشد خواهند کرد.

در فاز استراحت، یعنی یک تا چهار هفته پس از کاشت، موهای کاشته شده دچار ریزش می‌شوند. حتی ممکن است بین ماه دوم تا چهارم به دلیل این فاز، بیمار حس کند که موهایش دچار ریزش شده و کاشت ناموفق بوده است. اما نباید نگران شد، زیرا ریزش مو پس از کاشت، امری کاملا طبیعی است. پس از گذشت چهار تا شش ماه، به تدریج موهای کاشته شده از زیر پوست بیرون می‌آیند و نمایان می‌شوند و در ماه‌های بعدی بلند شده و ظاهری کاملا متفاوت ایجاد خواهند کرد. معمولا یک سال پس از کاشت، موها کاملا رشد کرده و در سال دوم ظاهری کالملا طبیعی به بیمار خواهد داد.

کاندیدهای کاشت مو به روش FIT

مهمترین سوالی که به ذهن می‌رسد این است که «کدام روش کاشت مو برای من بهترین نتیجه را به ارمغان خواهد آورد؟». روش کاشت موی FIT، برای کاشت مو در نواحی با مساحت کم مانند ریش، ابرو، مژه، سبیل، کسانی که طاسی جلوی سر یا وسط سر آنها شدید نیست یا افرادی که برداشت مو از قسمت پشت سرشان ممکن نیست، افرادی هستند که می‌توانند با استفاده از روش کاشت موی FIT به نتیجه مطلوب برسند. بهتر است بیمار در انتخاب روش کاشت مو دخالت نکند و این امر را به متخصصان واگذار کند.

در بیمارانی که از روش‌های کم تهاجم جراحی با حداقل میزان برش، خونریزی، بخیه و اسکار استقبال می‌کنند، روش کاشت مو FIT، بهترین روش به نظر می‌رسد. معمولا به افرادی که می‌خواهند هر چه سریع‌تر به نتیجه برسند و به دنبال تراکم‌های بیشتر در جلسات کمتر هستند، روش FIT توصیه نمی‌شود. همچنین برای افرادی که ریزبین بوده و به جزئیات توجه بیشتری دارند و نیز افرادی که به طراحی موی جلوی سر خود اهمیت بسیاری می‌دهند، روش FUT بیشتر از روش FIT مناسب خواهد بود.

مساله مهم دیگری که ممکن است کاندید کاشت مو بخواهد بداند، مدت زمان صرف شده در یک جلسه به منظور کاشت مو است. می‌توان گفت در روش FIT، زمان زیادی در مرکز کاشت مو گذرانده خواهد شد که حتی در مواردی ده ساعت و بیشتر از آن طول خواهد کشید.

توصیه می‌شود افرادی که قصد کاشت مو دارند، قبل از هر اقدامی حتما از قانونی بودن مرکز کاشت مو و همچنین از مهارت متخصص کاشت مو اطمینان حاصل کنند؛ چرا که به دلیل تقاضای روز افزون کاندید کاشت مو، این روزها شاهد هستیم که  افراد با رشته‌های نامرتبط یا رشته‌های مرتبط اما بدون تخصص در زمینه کاشت مو، اقدام به کاشت مو می‌کنند که عوارض و عواقب آن برای بیماران اجتناب ناپذیر و در بسیاری از موارد غیرقابل جبران است.

مطابق با قانون وزارت بهداشت و درمان، انجام خدمات کاشت مو تنها در بیمارستان‌ها، مراکز و کلینیک‌های تخصصی کاشت مو دارای مجوز رسمی امکان پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز بهداشت و سلامت آنلاین نسخه

بزرگترین مرجع بهداشت و سلامت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی