اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263773011918

تخفیف بدون سقف برای همه محصولات

تخفیف اولین سفارش محصولات فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هوم پاد آغاز شد!

کد: 139803263773011918

http://bit.ly/2RktaKk

، تهران , (اخبار رسمی): از امروز می‌توان با استفاده از کد تخفیف newuser بر روی همه محصولات فروشگاه اینترنتی هوم پاد در اولین خرید خود 5 درصد و 15 درصد تخفیف بدون سقف و محدودیت گرفت.

جشنواره تخفیف 5 درصدی برای همه محصولات مبلمان اداری هوم پاد آغاز شد!
تخفیف اولین سفارش محصولات فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هوم پاد آغاز شد!

به گزارش فروشگاه اینترنتی هوم پاد، جشنواره تخفیف‌های اولین خرید محصولات این سایت برای مشتریان جدید برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان از امروز می‌توانند بر روی همه محصولات فروشگاه اینترنتی هوم پاد برای اولین خرید خود از 5 درصد تخفیف بدون محدودیت بهره‌مند شوند. این کد تخفیف شامل همه محصولات این سایت مانند انواع صندلی اداری، لوازم و مبلمان اداری، گاوصندوق و مبلمان خانگی و غیره است.

همچنین در کنار این کد، کد تخفیف ade15 نیز در نظر گرفته شده است که شامل تخفیف 15 درصدی بدون محدودیت برای محصولات اداری آده چوب مانند میز اداری و کتابخانه است.

برای استفاده از این کد ابتدا باید به سایت هوم پاد رفته و محصولات مورد نظر را به سبد اضافه کرد. سپس در صفحه سبد خرید در قسمت کد تخفیف، عبارت newuser را وارد کرد تا 5 درصد تخفیف اعمال شود. قابل ذکر است این کد تخفیف محدودیت و سقف خرید ندارد و برای هر نفر یک بار قابل استفاده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت هوم پاد به آدرس homepaad.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوم پاد

هوم پاد فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری و خانگی است. هدف ما فراهم آوردن محیطی آرام و زنده برای محل کار و خانه افراد است. انتخاب محصولات در هوم پاد زیر نظر کارشناسان و متخصصان مجرب این مجموعه از برندهای معتبر بر اساس معیار های مهم، نظیر متریال مرغوب، رعایت نکات ارگونومیک در ساختار محصول، بهره گیری از علم روانشناسی رنگ و حفاظت از محیط زیست، صورت می‌پذیرد. ارتقا کیفیت زندگی هنگام استراحت و کار راه حل ما برای شماست. با ما همراه باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]