اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803273773112192

چرا خرید ماشین کنترلی برای کودکان مناسب است؟

کد: 139803273773112192

http://bit.ly/2Rhonti

، تهران , (اخبار رسمی): ماشین کنترلی از جمله اسباب بازی‌هایی است که کودکان به خصوص پسر بچه‌ها به آن علاقه وافری دارند. هر چند این ابزار برای سرگرم کردن بچه ها خریداری می‌شود اما تأثیر زیادی بر روی روحیه‌ی چه دارد و باعث می‌شود کودکانی سالم‌تر از نظر ذهنی و روحی داشت.

چرا باید ماشین کنترلی بخریم؟
هیچ اسباب بازی مانند ماشین کنترلی یک پسر بچه یا حتی یک دختر بچه را خوشحال نمیکند!

کودک هنگام بازی با ماشین کنترلی، از بخش‌های مختلف بدن خود استفاده می کند که باعث هماهنگی در مغز می‌شود

اسباب بازی تأثیر فوق العاده‌ای بر روحیه و رشد فکری کودکان دارد. اسباب بازی‌ها بر اساس علایق بچه‌ها و لوازمی که بزرگ‌ترها با آن سر و کار دارند ساخته می‌شود. هر چه این ابزار شباهت بیشتری به نوع واقعی آن داشته باشد، کودکان بیشتر به آن علاقه نشان می‌دهند. در دنیای امروز که خیابان‌ها از ماشین‌های مختلف پر شده است، این تکنولوژی نه چندان جدید، باعث شده تا فرزندان علاقه‌ی خاصی به خرید ماشین داشته باشند.

در خانواده‌هایی که پسر بچه‌ها حضور دارند، معمولاً چندین مدل ماشین در سایزهای مختلف می‌توان مشاهده کرد. روانشناسان معتقدند، کارایی که ابزار بازی کودکان روی آنها دارد، بسیار مؤثرتر از صحبت‌هایی است که والدین با بچه‌ها دارند. از این رو اسباب بازی‌هایی مانند ماشین کنترلی، توپ، عروسک‌های مختلف و ... باید هوشمندانه انتخاب شوند.

ماشین کنترلی چه تأثیری بر روحیه کودکان دارد؟

اسباب بازی باعث می‌شود کودک با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کند. به همین علت است که والدین از همان ابتدای خرید خود برای فرزندان تعداد زیادی اسباب بازی را بین لوازم او می‌گنجانند تا هر چه بیشتر در رشد فرزند خود مؤثر باشند. کودک دنیای بیرون را همان گونه که می‌بیند، باور می‌کند. از این رو هنگامی که شروع به بازی می‌کند، اولین اتفاقی که می‌افتد، افزایش اعتماد به نفس اوست. کودک تصور می‌کند تمام اتفاقاتی که با حرکت یک ماشین انجام می‌شود، به علت توانایی اوست. به همین علت خود را باور کرده و از همان کودکی خود را فردی توانمند احساس می‌کند.  اگر فرزندان اعتماد به نفس بالایی داشته باشند، موفقیت آنها تضمین شده است.

کسانی که ماشین کنترلی و دیگر لوازم مورد نیاز کودکان را طراحی می‌کنند، از نظر روانشناسی به روحیه حساس کودک توجه خاص دارند؛ همان گونه که برخی از اسباب بازی‌ها اصلاً توصیه نمی‌شود. ذهن کودک مانند یک لوح سفید است که باید بتوان با ابزار بیرونی آن را به خوبی برنامه ریزی کرد. برنامه‌هایی که بر روی ذهن کودک پیاده می‌شود، از همان ابتدا شکل می‌گیرد. استفاده از اسباب بازی‌‌های مناسب مانند ماشین کنترلی باعث می‌شود تا بهتر با دنیای پر از ماشین بیرون ارتباط برقرار کند و ذهن کودک رشد مناسب داشته باشد.

ماشین کنترلی معمولاً به وسیله‌ی چند دکمه و ولوم کار می‌کند. کودک هنگام بازی با آن، از بخش‌های مختلف بدن خود استفاده می‌کند. او با دو دست خود کنترل را حرکت داده و با آن کار می‌کند. همچنین دیگر اجزا مانند پا، چشم و ... نیز همزمان به کار گرفته می‌شوند. این حرکات به ظاهر ساده، باعث می‌شود تا هماهنگی در مغز ایجاد شود و رشد مغزی بسیار سریع‌تر اتفاق افتد. به همین علت است که به مرور کودک در استفاده از ماشین کنترلی خود بهتر عمل می‌کند و هماهنگی بین دست‌ها و دیگر بخش‌های بدن بالا می‌رود.

شاید اسباب بازی برای سرگرم کردن کودک خریداری شود اما تأثیر آن بر روحیه‌ی او کاملاً مشهود است. روی هم رفته خرید ماشین کنترلی مزایای زیادی هم برای والدین و هم برای کودکان دارد که برخی به صورت مستقیم و برخی غیر مستقیم قابل دیدن هستند.

تکنولوژی‌های جدید و ماشین کنترلی کدام بهترند؟

تکنولوژی‌های جدید اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند، قطعاً تأثیر زیادی بر زندگی بشر دارند. امروزه گوشی2های هوشمند و تبلت جزو جدایی ناپذیر زندگی یک فرد فعال در جامعه هستند؛ اما متأسفانه ورود این ابزار به زندگی کودکان به دلیل بازی‌های مجازی که در آن‌ها روز به روز بیشتر نمایان می‌شود باعث شده تا خطرات جدی کودکان را تهدید کند.

این امر سبب شده تا کودکان از اسباب بازی‌های قدیمی‌تر فاصله بگیرند و نتوانند با آنها ارتباط خوبی برقرار کنند. علاوه بر این، این، لوازم بازی جدید و مجازی باعث می‌شود تا کودک ارتباط خود را به مرور با دنیای بیرون قطع کند و در آینده نتواند تعاملات اجتماعی خوبی داشته باشد. بدون شک اگر این روند ادامه پیدا کند، در آینده فرزندانی با اعتماد به نفس و کارایی پایین در جامعه حضور خواهند داشت.

هلیکوپترهای کنترلی و ماشین‌های کنترلی به کمک تکنولوژی و اسباب بازی‌های ساده قدیمی، یک وسیله با کارایی بالا و جدید را برای کودکان فراهم کرده است تا در عین حال که روحیه کودکی خود را حفظ می‌کنند، از تکنولوژی نیز عقب نمانند. این امر موجب شده تا ماشین کنترلی بهترین وسیله بازی کودکان در عصر جدید باشد.

اگر کودک این ماشین‌ها را بر اساس سلیقه خود انتخاب کند، به مرور از وسیله‌های بازی بدون تحرک مانند تبلت که به ذهن و چشم آنها را مورد حمله قرار می‌دهد دوری می‌کند.

ماشین کنترلی برای چه سنینی مناسب است؟

مزایای ماشین کنترلی محدود به سرگرم کردن کودکان نمی‌شود و بهترین جایگزین برای بازی‌های مجازی است؛ اما این ماشین‌ها برای چه سنینی مناسب هستند؟

ماشین‌های کنترلی در انواع مختلف تولید می‌شود. می‌توان تنوع زیادی را در سایز، مدل، نحوه عملکرد و ... این ابزار دید.

برخی از این ماشین‌ها در سایزهای کوچک‌تر و سبک‌تر با یک دکمه ساده کار می‌کنند این ماشین حتی برای کودکان زیر یک سال نیز مناسب است و می‌تواند ساعت‌ها او را سرگرم کند.

ماشین‌هایی با تکنولوژی‌های پیچیده‌تر در اندازه‌های بزرگ‌تر که عملکردهای چند گانه دارند نیز مورد استفاده برای کودکان تا سنین نوجوانی هستند. از این رو می‌توان ماشین کنترلی را برای هر سنی تا نوجوانی کودکان تهیه کرد و هدیه‌ای ویژه به او داد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت چرخ دنده به آدرس www.charkhdande.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چرخ دنده

اولا کار چرخ‌دنده تامین کالا برای فروشگاه‌ها و اسباب‌بازی فروشی‌ها بود و با مصرف کننده‌های نهایی ارتباط نزدیکی نداشت تا اینکه در خرداد 96 تصمیم گرفته شد تا چرخ‌دنده به صورت مستقیم کالاهارو به دست مصرف کننده‌ها برسونه، به زبون کسب و کاری بخوایم بگیم چرخ دنده از B2B کوچ کرد به B2C (یک کسب و کار B2B کسب و کاریه که طرف حسابش کسب و کارهای دیگن و B2C کسب و کاری که مستقیم با مصرف کننده در ارتباطه).

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح