نشست معاونان و مدیران منطقه 8 کشور برگزار شد

کد: 139803273773612159

http://bit.ly/2Rkwy8l

، (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان نشست معاونان و مدیران منطقه 8 کشور با حضور دکتر مطیعی رییس صندوق رفاه دانشجویان و دکتر نظری معاون دانشگاه شهید باهنر کرمان و دبیرمنطقه 8 برگزار شد.

نشست معاونان و مدیران منطقه 8 کشور برگزار شد
نشست صمیمانه معاونین دانشگاههای منطقه هشت کشور و رییس صندوق رفاه دانشجویان

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان نشست معاونان و مدیران منطقه 8 کشور با حضور دکتر مطیعی رییس صندوق رفاه دانشجویان و دکتر نظری معاون دانشگاه شهید باهنر کرمان و دبیرمنطقه 8  برگزار شد.

 در این نشست که به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان تشکیل شد با حضور معاونان و مدیران منطقه 8 کشور مسائل و مشکلات دانشجویی به ویژه مباحث مربوط به تغذیه، اسکان، وام‌های دانشجویی و زیرساخت‌های رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر مطیعی با ابراز خوشحالی از حضور در جسله و طرح تجارب و مسائل عمومی و اختصاصی دانشگاه‌های منطقه از اهتمام همه معاونان و مدیران دانشجویی تقدیر کرد.

وی با اشاره به اثرگذار و امیدبخش خواندن خدمت در حوزه دانشجویی، این خدمات را ارزشمند و موجب رضای پروردگار دانست. رییس صندوق رفاه دانشجویان موضوع تغذیه را مهم ترین مشکل و مساله در حوزه دانشجویی و یک مساله ملی قلمداد کرد.

وی با اشاره به جلسات متعدد با مسوولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و مرکز پشتیبانی دام کشور، همه سازمان‌ها و نهادهای موثر در بحث تغذیه و تامین خوراک سالم دانشجویان را مسئول دانست.

دکتر مطیعی در همین راستا به تشکیل کارگروه تخصصی تغذیه در صندوق رفاه و تلاش برای کاهش قیمت غذا و ارائه غذای با کیفیت اشاره کرد و صنعت تغذیه دانشجویی و تهیه مواد و منابع اولیه را خیلی مهم قلمداد و سیاست توزیع عادلانه امکانات درون نسلی و برون نسلی را یادآوری کرد و از معاونان و مدیران دانشجویی برای حل مشکلات و مسایل دانشجویی همکاری و مساعدت طلبید.

وی در ادامه تصریح کرد صندوق در سه حوزه تغذیه، سراها و وام دانشجویی خدمات ارائه می‌دهد و براساس منابع مالی در این خصوص کارهای زیادی دارد و از منابع اندکی برخوردار است.

درپایان این نشست معاونان و مدیران دانشجویی 14 دانشگاه و مرکز آموزش عالی عضو منطقه مشکلات، پرسش‌ها و مسائل خاص خود را مطرح  و راه کارهای خود را برای تعمیر و تجهیز سراها، ارتقاء آشپزخانه و سراها، توزیع وام‌ها و تلاش برای بهبود امکانات ارائه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش