اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803283780010825

آپدیت جدید اپلیکیشن زبان بیاموز یکی از بزرگترین بسته‌های محتوای برنامه

بخش «خواندن و شنیدن» به اپلیکیشن زبان بیاموز اضافه شد

کد: 139803283780010825

http://bit.ly/2Ro49OC

، تهران , (اخبار رسمی): پس از ماه‌ها تلاش تیم فنی و محتوای مجموعه بیاموز، در به روزرسانی اخیر از بخش «خواندن و شنیدن» در اپلیکیشن زبان بیاموز رونمایی شد. این بخش برای اولین بار امکان تمرین سه مهارت اصلی زبان یعنی خواندن، شنیدن و مکالمه را برای کاربران فراهم می‌کند.

بخش "خواندن و شنیدن" به اپلیکیشن زبان بیاموز اضافه شد
نمونه صفحات بخش خواندن و شنیدن در اپلیکیشن زبان بیاموز

روند طراحی و اجرای بخش "خواندن و نوشتن" حدود 6 ماه زمان برده و یکی از بزرگترین تغییرات ساختاری اپلیکیشن به شمار می‌رود.

پس از ماه‌ها تلاش تیم فنی و محتوای مجموعه بیاموز (b-amooz)، بخش جدید «خواندن و شنیدن» به اپلیکیشن زبان بیاموز افزوده شد. این بخش شامل یک بستر نرم‌افزاری و یک بسته محتوای بزرگ هم می‌شود.

بخش «خواندن و شنیدن» چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

این بخش به صورت خلاصه امکان خواندن و شنیدن متن‌های صوتی را با دسته وسیعی از امکانات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بخش‌های اصلی اضافه شده در این به روزرسانی عبارتند از:

  • بخش داستان متن و داستان کوتاه: این بخش شامل ده‌ها مجموعه و داستان کوتاه با موضوعات متفاوت می‌شود که به کاربر کمک می‌کنند به صورت همزمان توانایی خوانشی و شنیداری خود را بهبود دهد. مجموعه‌هایی مانند Steps for understanding، Inside reading و مجموعه داستان‌های سری Dominos از انتشارات اکسفورد تنها بخشی از محتوای این قسمت هستند.
  • بخش مکالمه: بخش مکالمه با هدف بهبود توانایی کلامی کاربران طراحی شده. این بخش شامل صدها مکالمه در زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسه می‌شود. مکالمه‌های این بخش به صورت مجموعه کتاب‌های تمرین مکالمه و مجموعه‌ای از مکالمات دسته‌بندی شده در دسترس کاربران خواهند بود.
  • بخش کتاب‌های آموزشگاهی: این بخش با هدف ساده‌سازی دسترسی به فایل‌های صوتی برای زبان‌آموزانی که از یک متد آموزشی استاندارد به صورت خودآموز یا آموزشگاهی استفاده می‌کنند طراحی شده. با استفاده از این بخش زبان‌آموز می‌تواند به سادگی به فایل‌های صوتی همه کتابهای آموزشی زبان دسترسی داشته باشد.

تغییرات دیگر

در این نسخه همچنین ظاهر (UI) اصلی برنامه به صورت کامل بازطراحی شد تا دسترسی به محتوای جدید برنامه ساده‌تر شود. امکاناتی با هدف دسترسی سریع به برخی بخش‌های برنامه هم در این نسخه در نظر گرفته شده‌اند.

چشم‌انداز پیش‌رو

پس از انتشار این نسخه، در ماه‌های آینده زبان بیاموز اقدام به انتشار بسته‌های محتوای بیشتری برای بخش «خواندن و شنیدن» خواهد کرد. برنامه‌هایی برای تلفیق این بخش با بخش «واژه‌آموزی» در برنامه نیز وجود دارد که به زودی کار بر روی آنها شروع خواهد شد.

اپلیکیشن زبان بیاموز را می‌توان از همه مارکت‌های معتبر اندرویدی (گوگل پلی، بازار، مایکت، ایران اپس) دانلود کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیاموز

مجموعه بیاموز (b-amooz) یک مجموعه آموزشی تحقیقاتی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید نرم‌افزار و محتوای آموزشی با موضوع زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند. اپلیکیشن "زبان بیاموز" (محبوبترین اپلیکیشن فارسی آموزش زبان) یکی از محصولات این مجموعه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]