اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803293782710772

چه عواملی بر هزینه طراحی سایت تاثیرگذار است؟

کد: 139803293782710772

http://bit.ly/2RAJCqg

، تهران , (اخبار رسمی): هم سایت به منظور محاسبه هزینه و قیمت طراحی سایت به افراد روش‌های آشنایی با پارامترهای تاثیر گذار در تشخیص بودجه و هزینه‌های طراحی سایت را نشان می‌دهد.

هزینه طراحی سایت را با هم سایت محاسبه کنید.
هزینه طراحی سایت

بررسی هزینه طراحی سایت 

به گزارش کارشناسان هم سایت، برای محاسبه هزینه و قیمت طراحی سایت باید پارامترها و عوامل زیادی را بررسی کرد تا بتوان یک هزینه طراحی سایت ارزان و متعادل را به کاربر گفت. برای مثال ممکن است آگهی طراحی سایت با قیمتی نازل را مشاهده کرد که امکانات گسترده دارد و از طرفی نیز شرکتی را پیدا کرد که سایتی با امکانات نه چندان گسترده با هزینه‌ای هنگفت ارائه می‌کند.

خب در قدم اول قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها تعداد دسته بندی سایت‌ها بسیار زیاد است. سایت‌های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت استریم و پخش آنلاین مولتی مدیا، سایت‌های دانلود، سایت آپلود، سایت‌های برون سپاری پروژه و... هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند.

در قدم دوم بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر قرار داد. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و... مواردی هستند که به واسطه زمان و انرژی که روی آنها صرف می‌شود در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر خواهند داشت.

قدم سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص‌هایی که در طراحی و پیاده‌سازی سایت باید بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. احتمالا نمی‌توان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفر انتظار طراحی یک سایت حرفه‌ای با پشتیبانی کامل را داشت. لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص‌های متفاوت را برای راه اندازی سایت درگیر پروژه می‌کند.

تعرفه طراحی وب سایت به مولفه‌های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم‌ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار خواهند بود. اما در دنیای بی سامان وب، قیمت‌ها و تعرفه‌های متفاوتی وجود دارد که در عین تفاوت چشمگیر برای هر دو طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود.

بازدهی و سرعت سایت در هزینه طراحی سایت

عوامل مختلفی روی سرعت یک وبسایت اثرگذارند. مجموعه‌ی این عواملی که هر کدام به تنهایی ممکن است چندان به چشم نیایند تاثیر شگرفی بر روی رضایت کاربران در تعامل با سایت خواهند داشت. افزایش بازدهی یک وبسایت می‌تواند علاوه بر جلب رضایت کاربران موجب کاهش هزینه‌های سرور و صرفه جویی چشمگیری در بهره برداری از منابع آن شود.

منظور از افزایش بازدهی و افزایش سرعت لود سایت‌ها کاهش و یا چشم پوشی از خواسته‌های مشتری نیست، بلکه هدف، رسیدن به بهینه ترین حالت ممکن در انجام این درخواست است. رعایت این استانداردها هنگام طراحی سایت می‌تواند زمان لازم برای اجرای پروژه را افزایش داده و بر قیمت طراحی سایت تاثیرگذار باشد.

پنل مدیریتی قدرتمند در هزینه طراحی سایت

برخی سایت‌ها یک بار برای همیشه طراحی می‌شوند و پس از اجرا روی دامنه اصلی، دیگر کار خاصی را انجام نمی‌دهند. از این دسته سایت‌ها می‌توان به طراحی سایت شرکتی ساده یا سایت‌های شخصی یک صفحه‌ای اشاره کرد. از طرفی بعضی از وبسایت‌ها نیز همواره در حال فعالیت بوده و امکانات و خدمات زیادی در آنها قرار داده شده است.

مشخص است که هزینه طراحی سایت در این دو مورد نیز با توجه به میزان فعالیت سایت متفاوت است. وبسایت‌هایی که نیاز به آپدیت‌های مداوم دارند طبیعتا از لحاظ هزینه در سطح بالاتری قرار خواهند گرفت. برای آنکه محتوای سایت به راحتی قابل تغییر باشد نیازمند یک پنل مدیریتی قدرتمند است که طراحی و اجرای آن می‌تواند مستقیما بر هزینه طراحی سایت تاثیرگذار باشد.

ترافیک سایت و تعامل کاربران با سایت در هزینه طراحی سایت

مهم است که تعیین شود یک وبسایت چه تعداد ترافیک روزانه یا ورودی-خروجی کاربر دارد. باید تعیین شود که کاربران معمولا چه عملکردی در سایت دارند و تا چه میزان امکانات و خدمات آن را باستفاده می‌کنند. برخی وبسایت‌ها صرفا متون یا محتوا را به کاربر نمایش می‌دهند و جز باز کردن و اسکرول صفحات واکنش دیگری به کلیک‌های کاربر نشان نمی‌دهند.

از طرفی در برخی سایت‌ها کاربر به ازای هر حرکت یا جابجایی در صفحه یک ری اکشن متفاوت از سایت دریافت می‌کند. در واقع وبسایت ملزم می‌شود که به ریزترین درخواست‌های کاربر پاسخ دهد و کامل با او در تعامل باشد. میزان توجه به این موضوع نیز می‌تواند نقش مهمی در تجربه کاربر سایت داشته باشد که البته در هزینه طراحی سایت نیز موثر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]