اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980330378406094

شرکت Blackpoint Cyber تکنولوژی‌های آنتی ویروس‌های Webroot را انتخاب کرد

کد: 13980330378406094

http://bit.ly/2RvyM4x

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی Blackpoint Cyber، تکنولوژی‌ها و محصولات حفاظتی شرکت وبروت ( Webroot ) را با برخی محصولات خود تلفیق خواهد کرد.

شرکت Blackpoint Cyber هم تکنولوژی های آنتی ویروس های Webroot را انتخاب کرد.
استفاده از تکنولوژی آنتی ویروس های قدرتمند شرکت وبروت Webroot در محصولات Blackpoint Cyber
به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی Blackpoint Cyber تصمیم گرفته تکنولوژی‌ها و محصولات حفاظتی شرکت وبروت ( Webroot ) را با برخی محصولات خود تلفیق کند.

وبروت (Webroot) سازنده سبک‌ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌های دنیاست و هم اکنون ده‌ها شرکت از جمله غول‌های فناوری از جمله سیسکو سیستمز، زایکسل، اچ پی ، اف 5، آروبا و پالوآلتو از محصولات و تکنولوژی‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

آنتی ویروس‌های Webroot تاکنون موفق به کسب 21 نشان برتر مجله پی سی مگزین شده‌اند و توسط موسسات مالی و بانکی مانند Citi Bank , HSBC Bank و Ally Bank به مشتریان این بانک‌ها توصیه شده‌اند.

آنتی ویروس‌های وبروت از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه می‌شوند و هم اکنون هزاران کاربر ایرانی از آنتی ویروس‌های این شرکت مطرح تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش، برای حفاظت از خود استفاده می‌کنند.

از جمله رقبای آنتی ویروس‌های وبروت در بازار ایران می‌توان به شرکت‌های ترندمیکرو، سایمنتک، کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا و پانداسکیوریتی اشاره کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس www.ddn.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]