اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803313785812225

شرکت تولید محتوا الو کانتنت

شروع فعالیت پلتفرم تولید محتوا الو کانتنت

کد: 139803313785812225

http://bit.ly/2RyMGmG

، (اخبار رسمی): الو کانتنت اولین پلتفرم سفارش تولید محتوا در زمینه محتوای متنی و الکترونیکی، با تکیه بر سه اصل تولید محتوای باکیفیت، تحویل محتوا در زمان تعیین شده و مقرون به صرفه بودن خدمات، فعالیت خود را آغاز کرده است.

شروع فعالیت پلتفرم تولید محتوا الو کانتنت
شروع فعالیت پلتفرم تولید محتوا الو کانتنت

شرکت تولید محتوا الو کانتنت اولین پلتفرم سفارش تولید محتوای متنی و الکترونیکی در ایران، با شروع سال 98 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است. مهم ترین هدف الو کانتنت بی نیاز کردن هر سایتی از انواع محتوا است.

خدمات تولید محتوا در الو کانتنت

از جمله خدمات تولید محتوا در الو کانتنت می‌توان به تیزر ویدئویی، خدمات اینستاگرام، عکاسی محصول، موشن گرافی، اینفوگرافیک، پادکست، تدوین و صداگذاری و تولید محتوای متنی اشاره کرد. 

همچنین در الو کانتنت شرایطی فراهم شده است تا برای افراد که جویای کار یا علاقمند به نویسندگی هستند، دوره‌های رایگان نویسندگی محتوا و کپی رایتینگ برگزار شود. در الو کانتنت تلاش بر آن بوده است که پلتفرمی طراحی شود که مدیران کسب و کار به راحتی و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت محتوای خود را دریافت کنند.

سفارش تولید محتوا در الو کانتنت فقط با یک کلیک! این شعار الو کانتنت است. با خیال راحت به ما اعتماد کنید. 

تولید محتوا در الو کانتنت داری سه ویژگی خاص است:

  •  تولید محتوای با کیفیت
  •  مقرون به صرفه بودن
  •  تحویل محتوا در زمان تعیین شده

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت الو کانتنت به آدرس alocontent.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو کانتنت

الو کانتنت از حرفه ای ترین مجموعه های کشور در مسیر تولید محتوای متنی و تولید محتوای الکترونیکی بوده که با تکیه بر سه اصل تولید محتوای باکیفیت، تحویل محتوا در زمان تعیین شده و مقرون به صرفه بودن خدمات، فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه در تلاش است تا ضمن برقراری تعاملی پویا میان تولیدکنندگان محتوا و سفارش دهندگان محتوا، زنجیره ای از توانایی ها را به کار بگیرد و خدماتی ارزنده و منحصربه فرد در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]