اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804013787811989

دعوت به همکاری از بازاریاب‌های حرفه‌ای برای فروش تجهیزات آموزشی به مدارس

شرکت صنایع آموزشی برای فروش تولیدات خود بازاریاب حرفه‌ای استخدام می‌کند

کد: 139804013787811989

http://bit.ly/2RueTeo

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت صنایع آموزشی وابسته به آموزش و پرورش برای فروش تولیدات خود اعم از اسباب بازی‌های علمی و مدل‌های آناتومی و وسایل کمک آموزشی و آزمایشگاهی به مدارس، بازاریاب حرفه‌ای توانمند در مذاکره ،پیگیر و متعهد استخدام می‌کند.

شرکت صنایع آموزشی برای فروش تولیدات خودبازاریاب حرفه ای استخدام مینماید.
ساختمان شماره 1شرکت صنایع آموزشی

وسایل کمک آموزشی و آزمایشگاهی در تسهیل فرآیند آموزش برای معلمان، ماندگاری یادگیری و رشد خلاقیت و مهارت‌های مختلف در کودکان و دانش آموزان و تنوع بخشی و نشاط در کلاس درس، نقش مهم و تاثیرگذاری دارند. شرکت صنایع آموزشی با بیش از 44 سال تجربه در طراحی و تولید تجهیزات کمک آموزشی و علمی در حال حاضر قادر به تولید و تامین بیش از 3000 نوع محصول در دوره‌های مختلف تحصیلی است که می‌توان به انواع زیر اشاره کرد:

انواع اسباب بازی‌های علمی و خلاق، انواع میکروسکوپ، مدل‌های آناتومی، تجهیزات هوشمندسازی، پوسترهای آموزشی، تجهیزات آموزش ریاضی، تجهیزات آموزش علوم تجربی، آموزش استثنایی، شیشه آلات آزمایشگاهی، انواع تجهیزات ورزشی، تجهیزات اداری -کلاسی و ...

این شرکت باتوجه به نیاز و تقاضای مراکز آموزشی به این وسایل و محدودیت‌های مالی، اقدام به راه اندازی طرح فروش اقساطی تولیدات خود و ارائه تسهیلات بدون سود کرده و امیدوار است درسال رونق تولید ملی بتواند محصولات خود را که به همت مهندسین و کارگران ایرانی و باکیفیت تولید شده‌­اند را با شرایطی مناسب به خانواده‌ها و مراکزآموزشی عرضه کند و گامی مثبت در راستای ترویج استفاده از این وسایل و ارتقا کیفی آموزشی بردارد.

در این راستا و برای رسیدن مطلوب‌تر به این هدف، ازبازاریاب‌های علاقه مند و حرفه‌ای باقدرت مذاکره بالا، پیگیر و متعهد دعوت به همکاری می‌شود. افرادی که دارای ارتباط و آشنایی با مدارس و مراکز آموزشی هستند اعم از معلمان و مدرسان در الویت قرار دارند.

پرداخت حقوق بصورت پورسانتی است و بازاریاب در صورت تلاش دریافتی قابل توجهی خواهد داشت.

علاقه مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با شرکت و محصولات به سایت شرکت صنایع آموزشی به آدرس www.eei-co.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع آموزشی

شرکت صنایع آموزشی تجهیزات آموزشی را در کارخانۀ خود و در چهارده سالن کارگاهی شامل کارگاه تراشکاری، کارگاه فلزکاری و پرس کاری، کارگاه درودگری، کارگاه نقاشی، کارگاه شیشه گری، کارگاه قالب سازی، کارگاه تزریق پلاستیک، کارگاه چاپ اسکرین -سیلک اسکرین-، کارگاه مولاژ، کارگاه برق و الکترونیک، کارگاه تولید و مونتاژ مجموعه های آموزش خودرو، کارگاه تولید و مونتاژ مجموعه های فیزیک دانشگاهی، کارگاه صنایع شیمیایی و کارگاه بسته بندی مجموعه های آموزشی تولید می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش