اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980401378897871

سمینار آشنایی با معماری داخلی به همراه آموزش اصول چیدمان مبلمان

دومین سمینار رایگان آشنایی با معماری داخلی

کد: 13980401378897871

http://bit.ly/2Rte19T

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار آشنایی با معماری داخلی یک سمینار کاملا پویا و مهارتی است که تمامی علاقه مندان به حوزه معماری داخلی فارغ از هر رشته و مدرک تحصیلی که دارند می‌توانند در این سمینار شرکت کرده و از آموزش‌های کاربردی آن بهره مند شوند.

دومین سمینار رایگان آشنایی با معماری داخلی
سمینار رایگان آشنایی با معماری داخلی به همراه آموزش اصول چیدمان مبلمان

دومین سمینار آشنایی با معماری داخلی به همراه آموزش اصول چیدمان و مبلمان سال 98، با سخنرانی مهندس فاضلی راد در موسسه سرا برگزار می‌شود.

این سمینار کاملا پویا و مهارتی است که تمامی علاقه مندان به حوزه معماری داخلی فارغ از هر رشته و مدرک تحصیلی که دارند می‌توانند در این سمینار شرکت کرده و از آموزش‌های کاربردی آن استفاده کنند.

موضوعاتی که در سمینار به آنها پرداخته می‌شود عبارتند از:

  1. آشنایی کلی با اصول معماری داخلی
  2. شناخت نرم افزارهای تخصصی این حوزه
  3. آشنایی با تکنیک های جذب کارفرما
  4. شناخت مصالح مختلف و کاربردی آنها در معماری داخلی 

به تمامی شرکت کنندگانی که در این سمینار حاضر می‌شوند، کد تخفیف 200 هزار تومانی شرکت در دوره جامع معماری داخلی و طراحی دکوراسیون ارائه خواهد شد.

سمینار آشنایی با معماری داخلی روز دوشنبه 10 تیر ماه، ساعت 17 الی 19 در دفتر موسسه سرا واقع در شهر تهران (محدوده مترو قلهک) برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای حضور می‌توانند از روش‌های زیر ثبت نام کنند:

  • ثبت نام تلفنی از طریق تماس با شماره‌های 02122638713 ، 02122638714
  • ثبت نام اینترنتی از طریق سایت سرا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | دکوراسیون و منزل