اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804013789912239

فریت بار لوازم منزل را چگونه باید انجام داد

کد: 139804013789912239

http://bit.ly/2LAqUOe

، تهران , (اخبار رسمی): فریت بار لوازم منزل به خارج از کشور برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، دغدغه‌ای اصلی است؛ این که چه روندی باید طی شود تا این کار به درستی و با کمترین خطا انجام شود، نیازمند دریافت مشاوره از شرکت‌های فریت بار است. شرکت‌های فریت بار، کمک می‌کنند تا بسته‌بندی و حمل بار به درستی صورت گیرد.

فریت بار لوازم منزل را چگونه باید انجام داد
فریت بار لوازم منزل را چگونه باید انجام داد

این که چه روندی باید طی شود تا فرآیند فریت بار لوازم منزل به درستی و با کمترین خطا انجام شود نیازمند دریافت مشاوره از شرکت‌های فریت بار است. آنها در کلیه فرآیند ارسال لوازم منزل به خارج از کشور، از بسته بندی گرفته تا محاسبه وزن بار و محاسبه هزینه‌های حمل هوایی بار به مسافران کمک می‌کنند.

معمولا مشکلاتی ایجاد از نحوه تخمین دقیق وزن تا نحوه بسته بندی صحیح بار معمولا مشکلاتی ایجاد می‌شود که خود شخص درخواست کننده عامل به وجود آمدن این مشکلات است.

بنابراین برای رفع این سو تفاهم و یا به نوعی مشکل باید شخص در مرحله اول وسایلی که می‌خواهد ببرد را انتخاب کند. افرادی که قصد مهاجرت و فریت بار لوازم خود را دارند باید به خاطر داشته باشند که یک دسته از وسایل و لوازم منزل هستند که امکان حمل هوایی برای آنها اصلا وجود ندارد از جمله این وسایل می‌توان به یخچال، فریزر، لوازم آریشی، مواد آتش‌زا و انواع باتری می‌توان اشاره کرد.

برای محاسبه هزینه فریت بار باید ابتدا همه وسایل مد نظر را یک گوشه جمع کرده و حدود حجم اولیه بار را به متر مکعب تخمین زد. شرکت هواپیمایی بابت هر متر مکعب از لوازم منزل 167 کیلوگرم را شارژ می‌کند، بنابراین باید عدد 167 را در مترمکعبی که در ذهن است ضرب کرد. عدد به دست آمده وزنی است که 90 درصد مواقع شرکت هواپیمایی بابت فریت بار لوازم منزل به مقصد مورد نظر شارژ می‌کند.

چند نکته مهم که باید در هنگام محاسبه وزن لوازم منزل به آنها دقت کرد شامل:

1) وزن باری که توسط شخص در منزل از وسایل موجود تخمین زده می‌شود، Net Weight یا همان وزن خالص است ولی ایرلاین در هنگام صدور بارنامه Gross Weight که شامل وزن بار، وزن بسته بندی و یا حجم بار است را محاسبه می‌کند و اصلا کاری به وزن خالص بار اصلا ندارد.

2) فریت بار لوازم منزل به آن سر دنیا با هواپیما با حمل بار به صورت زمینی و داخل شهر فرق دارد و مستلزم بسته بندی اصولی و تخصصی است پس باید برای اینکه دچار خسارت نشد، بار باید به صورت کاملا اصولی و تخصصی و با هزینه مناسب بسته بندی شود مخصوصا اگر بار حاوی اشیا شکستنی است.

برای محاسبه وزن بار لوازم منزل می‌توان با همکاران شرکت فریت بار به صورت تلفنی و یا حضوری مشاوره گرفت.

بعد از تصمیم گیری در خصوص ارسال بار باید به بسته بندی دقت کرد. بسته بندی به سه نوع تقسیم می‌شود: اول: وسایلی که شکستنی هستند، مثل ظروف آشپزخانه، لیوان، دکور، پیانو، مبلمان، تابلو
دوم: وسایلی که شکستنی نیستند، مثل فرش و کتاب و قابلمه و لباس و رختخواب
سوم: ترکیبی از دو حالت قبل

برای بسته بندی لوازم منزل برای فریت بار می‌توان از شرکت‌های مرتبط کمک گرفت. این شرکت‌ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای کلیه وسایل را بسته بندی می‌کنند. روند بسته بندی به این صورت است که در قسمت اول کلیه وسایل شکستنی با ضربه گیر پیچیده و سپس داخل کارتن‌های مخصوص فریت بار لوازم منزل با قرار دادن ضربه گیر گذاشته می‌شوند.

در مرحله بعد تمامی جعبه‌ها روی یک پالت قرار داده می‌شوند و پالت به صورت یک‌دست بسته‌بندی شده و جهت فریت بار، تحویل شرکت هواپیمایی داده می‌شود و به این ترتیب تمامی وسایل شکستنی روی یک پالت و توسط لیفتراک جا به جا شده و روی سینی مخصوص حمل بار قرار داده می‌شوند و در نهایت داخل هواپیما قرار می‌گیرند. در این روش کمترین دخالت کارگران در جابجایی کارتن‌های حامل لوازم شکستنی به وجود می‌آید و به این ترتیب بار با درصد بسیار بالایی سالم به مقصد می‌رسد.

برای وسایلی که نیاز به بسته بندی خاصی ندارند و شخص می‌تواند آنها را شخصا بسته بندی کند همچون فرش، قابلمه و کتاب، می‌توان به راحتی بسته بندی را انجام داد و فقط بسته را به شرکت بسته بندی آن را به فرودگاه حمل کند و تحویل شرکت هواپیمایی برای فریت بار لوازم منزل بدهد.

در مواردی که اشخاص تصمیم دارند کلیه لوازم منزل خود را از جمله لوازم آشپزخانه شامل ظروف شکستنی تا مبلمان و دکور و البسه و غیره را با خود ببرند، توصیه می‌شود برای به سلامت رساندن بار خود به مقصد از جعبه‌های چوبی که هزینه بیشتری دارند استفاده کنند.

در این روش، نسبت به حجم بار، جعبه چوبی مناسبی برای بار لوازم منزل طراحی می‌شود و تمامی وسایل از مبلمان و فرش و البسه تا تابلو و ظروف شکستنی داخل آنها با استفاده از فوم و ضربه گیر قرار داده می‌شوند به این ترتیب بار با درصد سلامتی بیشتری به مقصد خواهد رسید.

حتی اگر شخص نخواهد هزینه کند و جعبه چوبی سفارش دهد می‌تواند وسایلی مانند مبلمان را روی پالت قرار داده و ارسال کند که این روش از ریسک بیشتری برخوردار است و ممکن است بار با درصد شکستن بالایی به صورت هوایی حمل شود که متاسفانه برخی از شرکت‌ها با قیمت ارزان‌تر این پیشنها را به مشتریان خود می‌دهند.

با توجه به این که هزینه بسته بندی در این روش کمتر است امکان مواجه شدن با وسایل شکسته و خراب شده بسیار بالا خواهد بود.

جعبه چوبی برای ارسال به کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا نیاز به سمپاشی دارد که البته آن را هم شرکت‌های حمل فریت بار انجام می‌دهند.

مسافران و افرادی که می‌خواهند لوازم منزل خود را فریت بار کنند می‌توانند جهت کسب مشاوره رایگان در خصوص نحوه بسته بندی، وزن بار و هزینه‌های حمل هوایی بار خود با شرکت فریت بار تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فریت بار | Freightbaar

سایت تخصصی فریت بار دات کام ، و زیر مجموعه آن آماده ارائه خدمات فریت بار و سایر خدمات جانبی از منزل یا محل کار شما تا مقصد موردنظرتان را با پرسنل مجرب و آموزش دیده از 0 تا 100 انجام خواهد داد. این مجموعه دارای مجوزهای رسمی صادر شده از سازمان هواپیمایی کشوری ایران و همچنین دارای دفتر فروش و صدور بارنامه واقع در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]